20 ترکیب رنگ لباس مناسب تابستان

نوشته تحریریه ژیلمو

7 خرداد 1403

مد و استایل

0 نظر

20 ترکیب رنگ لباس مناسب تابستان

همه ما در مقاطعی از هفته، با احساسی مواجه می‌شویم که برای همه ما خیلی آشناست، این احساس چیزی نیست جز وحشت ناشی از ناتوانی در تصمیم‌گیری برای پوشیدن لباس! فرقی نمی‌کند کمد ما مملو از لباس‌ها، شلوارها، دامن‌ها، پیراهن‌ها یا هر چیز دیگری باشد که در این سال‌ها جمع کرده‌ایم. چیدن این قطعات در کنار هم برای ایجاد یک لباس زیبا همان چیزی است که اغلب ما را سرگردان می کند.

اما یک راه حل بی نظیر که می تواند به همه ما کمک کند تا بتوانیم ست و استایل های مناسبی برای خودمان به خصوص در فصل تابستان خلق کنیم، هنر تلفیق رنگ ها می باشد. امروز در این مقاله از مجله ژیلمو با شما هستیم تا 20 مورد از بهترین ترکیب رنگ ها برای لباس که برای فصل تابستان مناسب می باشند و باید امتحان کنید را با هم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

1- صورتی و سبز

سبز و صورتی ترکیبی کلاسیک است. رنگ سبز، رنگی خاکی ارائه می‌کند که صورتی را کاملا متعادل می‌کند و رنگ‌های گلی به آن می‌دهد. شما می توانید برای داشتن یک استایل بی نظیر و تابستانی یک تاپ صورتی با طرح های سبز بپوشید تا شبیه گل رز به زیبا ترین شکل ممکن دیده شوید.

2- سبز و آبی

از آنجایی که آبی یکی از رنگ های اصلی است که برای ایجاد سبز استفاده می شود (به طور حتم می دانید که رنگ دیگر زرد است)، این دو رنگ تیره واقعاً به خوبی با هم هماهنگ می شوند. آن را با یک کفش سفید ست کنید تا رنگ روشن تری به آن اضافه کنید. در نهایت شما یک استایل تابستانی بسیار جذاب خواهید داشت.

3- صورتی و قرمز

بسیار مهم است که بدانید صورتی و قرمز فقط برای روز ولنتاین ترکیب رنگی مناسب به شمار نمی آید. شما می توانید یک ژاکت قلاب بافی قرمز روی یک شلوار متالیک صورتی ترند پوشیده و استفاده کنید تا نتیجه شما را شگفت زده کند.

4- زرد و صورتی

پوشیدن رنگ اصلی زرد با رنگ ملایم تری مانند صورتی نیز راهی عالی برای ترکیب رنگ ها است. شما می توانید در این استایل از تیشرت های دارای چاپ نیز استفاده کنید تا ابعاد بیشتری به لباستان بدهید.

5- سبز و بنفش

باید اعتراف کنیم که از عملکرد این ترکیب رنگ شگفت زده خواهید شد. با این حال، احتمالا شما دوست خواهید داشت که دامن سبز رنگ آبی و بنفش را در تاپ این لباس در قالب یک لباس تابستانی جذابی که پوشیده اید، مقابل آینه مشاهده کنید.

6- بنفش و نارنجی

می توان گفت که بنفش نیز مکمل خوبی برای نارنجی روشن است. به عنوان مثال شما می توانید، یک لباس یقه اسکی بنفش را با یک کت چرمی نارنجی ترکیب کرده که به سادگی استایلی بی نظیر خلق کنید.

7- سبز و زرد

ترکیب رنگ با این لباس علاوه بر بازی با بلوک رنگ ها، به زیبایی می تواند استایل شما را لایه بندی کند. کت بلند و زرد، دامن سبز را می پوشان و این ترکیب جلوه ای چشم نواز به پوشش شما در فصل تابستان می بخشد.

8- صورتی و آبی

می توان این گونه گفت که صورتی و آبی در همه چیز با هم همراه  هستند!! مواردی مانند آب نبات های پنبه ای، غروب زیبا، نقاشی های مهد کودک ها. خب سوال اصلی اینجاست که چرا این ترکیب را نمی توان در مورد لباس نیز اعمال کرد؟ ما طرفدار این هستیم که ببینیم چگونه می توان ترکیب های متداول را وارد ساختار پوششی کرد. پس با توجه به این موضوع این ترکیب چشم نواز را به هیچ عنوان از دست ندهید.

9- آبی و نارنجی

مسدود کردن رنگ ها در استایل افراد هیچگاه محدود به پوشیدن تاپ به یک رنگ و پایین تنه در رنگ دیگر نیست. همانطور که انواع مدل های روز فشن دنیا این ساختار را نمایش می دهند، شما می توانید با استفاده از لوازم جانبی تاپ خود، بلوک های رنگی را نیز ایجاد کنید! به عناون مثال یک کراپ قلب رنگی نارنجی می تواند گرما را به تن های سرد آبی  ببخشد.

10- نارنجی و زرد

اگر به دنبال لباسی هستید که شما را شبیه به شعله های آتش نشان دهد، رنگ نارنجی را با زرد ترکیبی جذاب به شما می رود. در فشن شو های معروف میلان دیدیم که مدل ها یک تاپ نارنجی با دامن زرد می پوشند، اما شما می توانید برعکس را نیز انجام دهید.

11- نارنجی و سبز

اگر می خواهید بیشتر شبیه درخت پرتقال باشید تا شعله، رنگ نارنجی را با سبز ترکیب کنید. گرمای نارنجی با رنگ سبز کم‌رنگ‌تر مقابله می‌کند و حال و هوای زمینی به شما می‌دهد.

12- بنفش و صورتی

اگر می‌خواهید شبیه تصویری از باربی به نظر برسید، بهترین گزینه این است که رنگ های صورتی و بنفش را با هم جفت کنید. ممکن است این کار را با پوشیدن دامن صورتی با تاپ بنفش انجام دهید. یا، همانطور که مدل های مختلف انجام می دهند، یک لباس صورتی را با تاپ دکمه دار بنفش ترکیب کنید. در نهایت این شما هستید که انتخاب می کنید چه مدلی مد نظرتان است.

13- زرد و آبی

مانند نارنجی و سبز، آبی و زرد با هم ترکیبی بسیار خوب هستند زیرا یکی روشن است و دیگری روشنایی را متعادل می کند. پیشنهاد می کنیم شلوار زرد را با کفش آبی و ژاکت آبی ست کنید تا رنگ زرد در استایلتان غرق نشود.

14- آبی و قرمز

از آنجایی که قرمز نیز یک رنگ گرم به شمار می رود، آبی انتخابی مناسب برای ترکیب رنگ با قرمز است. در حالی که مطمئناً می توانید رنگ آبی را با قرمز ترکیب کنید، آبی روشن تر برای این تکنیک بهتر عمل می کند.

15- قرمز و سبز

در چرخه رنگ ها، قرمز و سبز مستقیماً در مقابل یکدیگر هستند که همین موضوع باعث می شود تا آنها در استایل و پوشش نیز در مقابل هم قرار بگیرند. رنگ های مخالف در هنگام ترکیب کردن رنگ بسیار خوب عمل می کنند زیرا این توانایی را دارند تا ظاهری منسجم برای شما ایجاد کرده و یک ترکیب رنگ لباس بی نظیر شناخته شود.

16- قرمز و زرد

معمولا در صنعت مد و فشن دو رنگ اصلی، مانند زرد و قرمز، تمایل دارند با هم ترکیب شوند. این موضوع در ترکیب لباس و استایل در قالب لباس قرمز روشن با شلوار زرد پاستلی صدق می کند. توصیه می کنیم هنگام کنار هم قرار دادن این رنگ ها از این رویکرد استفاده کنید. در غیر این صورت، می تواند این ترکیب رنگ کمی شبیه لوگو فست فودهای زنجیره ای باشد.

17- صورتی و نارنجی

در صنعت مد دو رنگ روشن نیز به خوبی با هم هماهنگ می شوند و به تناسب شما جلوه می بخشند. در حالی که ممکن است به وفور افرادی را مشاهده کنید که یک تی شرت صورتی تیره با شلوار نارنجی هلویی پوشیده باشند، شما می توانید دامن و تاپ و همچنین یک لباس با کت یا کاپشن را به این ترکیبتان اضافه کنید، فقط دقت داشته باشید که این پوشش اصلا مناسب تابستان نخواهد بود!!!

18- قرمز و نارنجی

ولما از کارتون Scooby-Doo را به خاطر دارید؟ زمانی که یک یقه اسکی پشت نارنجی را با یک دامن قرمز ترکیب کرد، دقیقا تبدیل به چیزی شد که ما مد نظرمان است. به طور کلی این دو رنگ برای یکدیگر عالی هستند زیرا هر دو در سمت گرمتر طیف رنگی قرار دارند که همین موضوع جذابیت آن را چندین و چند برابر می کند.

19- بنفش و زرد

در فشن شو پاریس مشاهده کردیم که یکی از مدل ها یک کت بنفش روشن را روی یک لباس بنفش تیره با چکمه های زرد پوشید. این ترکیب می تواند برگ برنده استایل شما نیز در تابستان باشد. همچنین ممکن است در نظر داشته باشید که لباس را زرد و چکمه ها را بنفش کنید. می توان این گونه گفت که واقعاً هیچ کمبودی برای ترکیب رنگ بنفش با زرد وجود ندارد.

20- قرمز و بنفش

قرمز با بنفش حال و هوای قدیمی به افراد می‌دهد و ما نیز کاملاً به این موضوع واقف هستیم. یک ژاکت قرمز و بنفش می تواند انتخابی شگفت‌انگیز برای شما باشد، همچنین می‌توانید این ترکیب رنگی را در شلوارهای طرح‌دار یا لباس‌های ماکسی نیز استفاده کنید.

سخن پایانی

دنیای رنگ ها نقطه بی پایانی را به ما ارائه می دهند که می تواند ما را از هر گونه سردرگمی در نحوه ترکیب لباس هایمان به خصوص در تابستان رها کند. در این مقاله از مجله ژیلمو با شما بودیم تا وارد دنیای رنگ ها شده و بررسی کنیم که چه ترکیب رنگی می تواند به ما در هرچه خوش پوش دیده شدنمان در فصل تابستان کمک کند. امیدواریم که از مطالعه آن لذت برده و نظراتتان را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام