لباس با رنگ زرد به چه پوستی می آید؟

نوشته تحریریه ژیلمو

1 دی 1401

زیبایی

0 نظر

لباس با رنگ زرد به چه پوستی می آید؟

اگر از  طرفداران رنگ های روشن به خصوص زرد باشید باید این موضوع را به شما یادآوری کنیم که این رنگ آفتابی و جذاب همانطور که می تواند در قالب لباس بر تن عده ای بسیار جذاب باشد، برای عده دیگری نیز می تواند گزینه بی نهایت اشتباهی به شمار برود.

با ژیلمو همراه باشید تا به اتفاق بررسی کنیم و ببینیم که لباس با رنگ زرد به چه پوستی می آید؟

با ما همراه باشید.

اشتباهات در انتخاب رنگ

ممکن است که همه ما این اشتباه را مرتکب شده‌ باشیم که یک تاپ با رنگ نئونی را روی پوستی رنگ‌پریده بپوشیم یا با لباس زرد رنگی که با رنگ‌هایمان ست نیست انتخاب کرده باشیم. نکته اینجاست که انتخاب رنگ‌های نامناسب برای پوست‌مان می‌تواند ما راخسته به نظر برساند، حتی زمانی که حالمان خوب است.

تشخیص اینکه کدام رنگ بیشتر به شما می آید می تواند چالش برانگیز باشد، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! در اینجا نکات ما برای رمزگشایی این است که کدام رنگ ها پوست شما را بهتر جلوه می دهد.

رنگ پوست خود را تعیین کنید

هر شخص ته رنگ های متفاوتی در پوست خود دارد و مهم است که مشخص کنید رنگ شما سرد، خنثی یا گرم است. برای این موضوع می توانید در اتاقی که نور طبیعی زیادی دارد جلوی آینه بنشینید و به طور دقیق بررسی کنید.

سوالی که به وجود می آید این موضوع است که پوست شما رنگ پریده با ته رنگ صورتی، زیتونی با ته رنگ گرم و برنزی یا تیره است؟ اگر برای تعیین رنگ پوست خود مشکل دارید، پوست خود را با پوشیدن جواهرات نقره ای آزمایش کنید که پوست سرد را با ته رنگ صورتی و جواهرات طلایی رنگ های گرم تر را برجسته می کند.

هنگامی که رنگ پوست خود را مشخص کردید، می توانید انتخاب های بهتری را در هنگام لباس پوشیدن برای تحت تاثیر قرار دادن خودتان از انتخابتان داشته باشید.

آیا زرد رنگی است که هر رنگ پوستی می تواند آن را بپوشد؟

ما همیشه این تصور را داریم که فقط خانم های با رنگ پوست گرم می توانند رنگ زرد بپوشند.بهتر است  این گونه بگوییم که این موضوع کاملاً درست نیست.

بنابراین، در پاسخ به این سوال که آیا زرد رنگی است که هر تن پوستی می تواند بپوشد؟ جواب این است که بله، اینطور است، اما شما باید زیر و بم آن را درست بررسی کنید.

در واقع نوع رنگ زرد در کنار میزان روشن و تیره بودن آن می تواند تاثیر مستقیمی بر ظاهر شما بگذارد.

می توان این گونه گفت که رنگ زرد می تواند برای پوست شما مناسب باشد اما در شرایط خاص!

باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که رنگ پوست شما دو حالت می توانید داشته باشد:

  • رنگ پوست گرم: اگر رنگ پوست گرمی دارید، باید رنگ هایی با ته رنگ زرد انتخاب کنید.
  • رنگ پوست سرد: اگر رنگ پوست سردی دارید، باید رنگ هایی با ته رنگ آبی انتخاب کنید.

یک فروشنده لباس زنانه تجربیات خودش را این گونه با ما به اشتراک می گذارد که: در طول مشاوره اولیه با مشتری، از آنها می پرسم: “آیا رنگ هایی وجود دارد که از آن متنفر باشید؟” به ناچار، این باعث می‌شود که صحبتی در مورد رنگ‌هایی که مشتری من فکر می‌کند برای رنگ پوستش مضر است، ایجاد کند. دو رنگی که بیشتر ذکر می شود زرد و سبز هستند!!

اگر مشتری قبلاً در طول مشاوره به رنگ زرد اشاره نکرده باشد، اغلب این سوال مطرح می شود که “آیا می توانم زرد بپوشم؟” رنگ زرد طیف سایه روشن بسیار خاصی دارد، زیرا هر تن رنگ پوستی فقط می تواند چند سایه زرد بپوشد، در حالی که همه می توانند چند رنگ آبی مختلف بپوشند.

 اگر نمی‌دانید کدام سایه زرد را باید بپوشید، به سادگی با پوشیدن رنگ زرد اشتباه ظاهرتان را زیر سوال خواهید برد، به‌خصوص زمانی که فروشگاه‌ها به تولید لباس‌های خردلی ادامه می دهند، انتخاب اشتباه می تواند هزینه مادی زیادی برایتان به دنبال داشته باشد.

ترفند اصلی لباس با رنگ زرد

ترفند این است که رنگ زرد را در تضاد با ته رنگ پوست خود پیدا کنید. به عنوان مثال، افرادی که دارای ته رنگ قرمز یا آبی هستند، در اکثر رنگ های زرد، زیبا به نظر می رسند. افرادی که ته رنگ زرد دارند در رنگ های زرد روشن یا تیره خوب به نظر می رسند. اما خب این اصطلاحات این خیلی گیج کننده است، درست است؟ ما  چندین مقاله علمی بسیار جالب در مورد چگونگی پیدا کردن رنگ زرد مناسب خوانده ایم و این طور بگوییم که این موضوع مانند تلاش برای تقسیم 12341 بر 326 است.

پس بیایید این کار را آسان تر کنیم.

همه کاره ترین نوع رنگ زرد

چندین سال یک طراح مد برخی از دوستانش را که درباره ارتباط رنگ پوست با رنگ زرد شک داشتند را دعوت کرد. او یک سری لباس از طیف رنگ زردها از زرد لیمویی روشن تا زرد خردلی را روی آنها امتحان کرد. به‌سرعت مشخص شد که جذاب‌ترین و همه‌کاره‌ترین سایه زرد، زرد «واقعی»، با نام زرد آفتابی.

 بنابراین، پاسخ همانگونه که در بالا اشاره کردیم این است که بله!! هم من می توانم زرد بپوشم و هم شما و هم هر شخص دیگری.

 شما فقط باید از پوشیدن زردهای نارنجی، زرد خاکی یا زرد سبز چشم پوشی کنید. کافیست آنچه را که ما زرد “جادویی” می نامیم پیدا کنید شادترین رنگ در رنگین کمان!! هنوز گیج هستید؟ اشکالی ندارد فقط کافی است در میان هودی های ما در ژیلمو آن رنگ زرد بی نظیر را پیدا کرده و بخرید!!

آیا بلوندها می توانند رنگ زرد بپوشند؟

خب، اکنون می دانیم که همه رنگ های پوست می توانند زرد بپوشند، اما آیا بلوندها نیز می توانند زرد بپوشند؟ یا زردی بلوند با زردی تاپ شما تداخل پیدا می کند یا حتی یکی می شود؟

این موضوع به موارد مختلفی بستگی دارد.

رنگ زرد به طور کلی برای بلوندها فوق العاده به نظر می رسد زیرا زنان بلوند رنگ پوستی عالی برای رنگ زرد دارند.

 بلوند رنگی شبیه به زرد دارد و خبر خوب این است که تعداد کمی از بلوندها موهایشان آنقدر زرد است که با لباس زرد ترکیب شوند. سوال اصلی زمانی شروع می شود که رنگ نارنجی بیش از حد در مو یا پوست خود دارید، در این موقعیت رنگ زرد شروع به نا همخوانی پیدا کردن با ظاهر شما می کند. در مورد موهایی با بلوندهای روشن تر می توانید برعکس عمل کنید. زردهای لیمویی را کنار بگذارید و اگر بلوند شما سفید بیشتری دارد از زرد خردلی استفاده کنید.

چه رنگ هایی با زرد خوب به نظر می آیند؟

یکی از رنگ های مورد علاقه طراحان مد برای ست کردن با زرد، رنگ قرمز بورگاندی است. این رنگ یکی از راه های مورد علاقه آن ها برای ایجاد شادی در ظاهر زرد فصل زمستانی و البته تابستانی است. می‌توانید این دو رنگ را با پوشیدن بلوز یا ژاکت زرد با شلوار جین و کفش با این رنگ ترکیب کنید .

اما خب می دانید قسمت هیجان انگیز کجاست؟ واقعاً فرقی نمی کند که از چه سایه ای از رنگ زرد یا قرمز بورگاندی استفاده می کنید. زیرا همه رنگ ها در این مورد جواب می دهند. فقط حتما از رنگ زرد نئون دوری کنید!!

رنگ‌های دیگری که با زرد ست می شوند عبارتند از: بیشتر سبزها، بیشتر آبی‌ها، رژ لب‌های قرمز شفاف، خرمایی، سفید، صورتی روشن و بنفش.

نکات مهم و پایانی

در اینجا نکات ما برای نحوه پوشیدن رنگ زرد برای رنگ پوست با استفاده از این نمودار رنگ پوست آورده شده است:

رنگ پوست روشن تا خیلی روشن: خردلی و زرد تیره بهترین رنگ مکمل با رنگ پوست شما به شمار می رود. زرد پاستلی نیز می تواند روی ظاهر شما نیز تاثیر بگذارد و همیشه می توانید مطمئن شوید که جذابیت شما را از بین نخواد برد.

رنگ پوست متوسط تا زیتونی: اگر رنگ پوست متوسط تا زیتونی دارید، به لباس هایی با رنگ های زرد روشن و پر جنب و جوش بچسبید زیرا این رنگ ها باعث درخشش شما می شوند!

رنگ پوست برنزه تا مشکی: بیشتر سایه های رنگ زرد برای شما و بر روی پوست شگفت انگیز به نظر می رسند!

نکته جالب در مورد زرد این است که به خوبی با سایر رنگ های سرگرم کننده مانند آبی، نارنجی، صورتی و بنفش جفت می شود و کنتراست بی نظیری را ایجاد می کند! شما همیشه می توانید با پوشیدن آن با سیاه یا سفید نیز ترکیبی جذاب برای خودتان خلق کنید.

سخن پایانی

رنگ زرد می تواند همانقدر ساده و همانقدر پیچیده باشد. انتخاب لباسی مناسب با این رنگ به متر و معیار های مختلفی می تواند بستگی داشته باشد، از طیف رنگی پوست شما تا نوع رنگ زردی که به دنبال آن هستید.

حتی این موضوع که رنگ موی شما نیز می تواند در میزان همخوانی لباس های زرد با استایلتان تاثیر داشته باشید نیز نکته جالب و بسیار مهمی بود که با آن اشاره و بررسی کردیم.

هدف ما در ژیلمو کمک به انتخاب هر چه دقیق و بهتر نوع و رنگ لباس به شما است. امیدوارم این نکات برای  مفید بوده باشد زیرا نمی‌خواهم پوشیدن این رنگ شاداب و جذاب را از دست بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام