انواع تی شرت زنانه

نوشته تحریریه ژیلمو

6 دی 1400

مد و استایل

1 نظر

انواع تی شرت زنانه – معرفی بهترین تی شرت های 2021 و ترند سال

امروز با بررسی انواع تی شرت های زنانه و برترین ترند سال 2021 خدمت شما هستیم. ایا تی شرت زنانه انواعی دارد؟ بله! انواع تیشرت های زنانه برای هر مناسبت و ست کردن متفاوت است برای همین منظور امروز با این مقاله در خدمت شما هستیم. بررسی ترند امسال تی شرت های زنانه به شما کمک میکند تا بتوانید یک تی شرت کاربردی و مناسب خریداری کنید.

مدت زمان تخمینی مطالعه: 5 دقیقه

انواع تی شرت های زنانه شامل چیست؟

تی شرت های زنانه دارای انواع و اقسام گوناگون است. برای مثال تی شرت های زنانه را می توان بر اساس جنس پارچه یا مدل و قواره ان دسته بندی کرد. در این مقاله به طور مختصر به توضیح این محصولات میپردازیم.

دسته بندی تی شرت های زنانه بر اساس جنس

تی شرت های زنانه دارای انواع مختلفی هستند. تی شرت ها بر اساس پارچه ای با اون دوخته شده اند. می تواند تعیین کننده در مکان مصرف و عمر تی شرت باشد. تی شرت ها ممکن است از جنس نخ پنبه ، جودون ، پارچه کتانی و… باشد. تی شرت هایی که از کیفیت پارچه ی مرغوبی برخوردارند بعضا به عنوان لباس مناسب دورهمی های عصرانه نیز استفاده می شوند. اما تی شرت های با کیفیت پایین بعد از چند بار شستشو دچار تغییر رنگ و تغییر سایز می شوند.

انواع تیشرت از نظر مدل

تیشرت ها می توانند انواع مدل ها را دارا باشند. این تفاوت مدل می تواند از نوع استین و میزان کوتاهی بلندی تا نوع برش پایین و بالای لباس و یقه لباس و حتی نوع چاپ طرح روی لباس را شامل شود. برای مثال تی شرت ها با طرح فانتزی و تی شرت ها با طرح ساده باهم از نظر محل مناسب برای پوشیدن و نوع استایل بسیار متفاوت هستند. تی شرت های چاپی این روزها یکی از ترند ترین نوع تی شرت ها هستند. این تیشرت ها برای زیر مانتو و استفاده روزمره نیز مناسبند. از انواع تی شرت های زنانه می تون به تی شرت های ساده و تمام چاپی و گلدوزی نیز اشاره داشت.

تی شرت های چاپی ترند سال 2021

تی شرت زنانه چاپی در صورتی که از کیفیت چاپ بدی برخوردار باشد در صورت شستشو و استفاده ممکن است دچار اسیب شود. به همین منظور پیشنهاد می شود تیشرت های چاپی با کیفیت بالا را خریداری کنید تا بتوانید استفاده مفید و طولانی داشته باشید. تی شرت های چاپی برای پوشیدن در دورهمی های کوچک و زیر مانتو بسیار مناسب و خوش استایل است.

تی شرت طرح رخ موجود در وب سایت ژیلمو یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین محصولات تی شرت در سه رنگ بسیار کاربردی می باشد. برای خرید این محصول می توانید به صورت انلاین اقدام فرمایید.

تیشرت چاپی زنانه

تی شرت ها بر اساس نوع قواره لباس

تیشرت ها در گذشته بیشتر در یک نوع و در سایزبندی و استایل مناسب ارایه می شدند. اما این روزها تی شرت های مختلف با قواره های گوناگون ارایه می شوند. که سلایق بیشتری را پوشش می دهند.

تی شرت های لانگ و لش

یکی از پر طرفدار ترین نوع تی شرت ها انوع لانگ و لش هستند. که این روزها بیشتر قشر جوان و نوجوان هم دختر و هم پسر به این نوع تیشرت ها علاقه مند هستند. این تی شرت ها دارای قواره بزرگ و اور سایز است. گاهی به قدری استین های این لباس ها ازاد هست که مانند لباس استین بلند می باشد.

تی شرت لانگ و لش

تیشرت های نرمال و فیت

تیشرت های زنانه ممکن است قواره عادی و مناسب داشته باشد. مانند تی شرت های اچ اند ام. اما گاهی برای برخی مصارف مانند ورزش کردن تاپ و تی شرت های فیت و اندامی مناسب تر هستند. جنس مناسب برای لباس های ورزشی متفاوت از لباس های روزمره می باشد.

تیشرت زنانه اچ اند ام

ترند ترین تیشرت های تابستان 1401

برای انتخاب ترند ترین تی شرت ها پیشنهاد ژیلمو انتخاب تیشرت های تمام چاپ یا ساده با قواره نرمال می باشد. ضمن اینکه هر ساله در تابستان تی شرت های رنگ سفید و اچ اند ام بسیار ترند می شوند. برای انتخاب تیشرت کیفیت و جنس تیشرت را الویت قرار دهید. تی شرت های ارزان قیمت به سرعت بوی عرق میگرند. و با پند بار شستشو شل و گشاد می شوند. برترین جنس تی شرت نخ و پنبه می باشد. به خصوص در تابستان که هوا شدیدا گرم می شود.

یک پاسخ به “انواع تی شرت زنانه – معرفی بهترین تی شرت های 2021 و ترند سال”

  1. هلیا گفت:

    مرسی از توضیحات کاملتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام