رنگ مناسب مانتو برای پوست سفید

نوشته تحریریه ژیلمو

25 آذر 1401

زیبایی

0 نظر

رنگ مناسب مانتو برای پوست سفید

این موضوع بدیهی است که باید با توجه به رنگ پوست پوشش های متفاوتی متناسب با آن داشت این یعنی انتخاب رنگ مناسب مانتو برای پوست سفید نیز بسیار می تواند مهم باشد. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که طبیعتا نوع پوشش کاملا مقوله ای شخصی می باشد و راهنمایی های ژیلمو در این مقاله صرفا پیشنهادات مفیدی است که با توجه اصول مد در نظر گرفته می شود. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

از پوشیدن مانتو با رنگ پوستتان خودداری کنید

شما نمی خواهید زمانی که خارج از خانه هستید کاملاً ناپدید شوید یا شبیه یک روح شوید، درست است؟ به همین دلیل است که هرگز نباید چیزی بپوشید که در همان محدوده رنگی با رنگ پوست شما باشد.

پوشیدن مانتو هایی که همرنگ با پوستتان هستند، شما  را بیمار نشان می دهد زیرا به این ترتیب تضاد کافی بین پوست و مانتو را ایجاد نمی کنید.

ترکیب رنگ هایی که به خوبی با رنگ پوست شما تضاد دارند، بهترین ویژگی های شما را به زیبایی نمایان می کند و باعث می شود سرزنده و سالم به نظر برسید.

از مانتو هایی با رنگ های پاستیلی خودداری کنید

همانند لباس‌های رنگ پوست، رنگ‌های پاستلی برای پوست های روشن کنتراست کافی برای نمایان کردن ویژگی‌های زیبای شما ایجاد نمی‌کنند، زیرا رنگ های پاستلی به طور کلی رنگ‌هایی هستند که شسته شده در و رنگ و رو رفته باشند، پس با پوست روشن به هیچ عنوان همخوانی نخواهند داشت.

اگر واقعاً رنگ های پاستلی را دوست دارید و می خواهید آنها را در کمد لباس خود بگنجانید، از رنگ ها در لوازم جانبی خود استفاده کنید، و به آن رنگ کوچکی که آرزوی آن را دارید اضافه کنید، اما مطمئن شوید که آنها را نزدیک صورت خود نپوشید، یعنی تا جای امکان از پوشیدن روسری، گوشواره و گردنبند های پاستلی خودداری کنید.

از مانتو ها با رنگ های سیاه دوری کنید

می دانیم که در پاراگراف های قبلی تاکید کردیم که برای صاحبان پوست رنگ پریده مهم است که بین رنگ پوست و لباس هایشان تضاد ایجاد کنند، اما یک خط بسیار ظریف بین ایجاد کنتراست بیش از حد که اثر معکوس می دهد وجود دارد.

به عنوان مثال، می توانید این موضوع را در بسیاری از مجلات مد پیدا کنید که مشکی یکی از رنگ های کمیاب است که ظاهراً برای همه مناسب است، در حالی که در واقع کاملاً این موضوع درست نیست. برای صاحبان پوست روشن، رنگ مشکی کنتراست را خیلی تند می کند و تمام رژگونه طبیعی پوست را از بین می برد.

پوشیدن مانتو با رنگ های نئونی نیز مناسب افراد با پوست سفید نمی باشد

رنگ ها پر رنگ و نئونی برای پوست های رنگ پریده شگفت انگیز هستند. در واقع، نباید از برخی رنگ‌های پررنگ‌تر ترسید اما باید از مانتو هایی با رنگ هایی مانند نئون اجتناب کرد.

لباس‌های نئون می‌توانند تضاد زیادی ایجاد کنند که می‌تواند تمام ته‌رنگ‌های زیبای پوست شما را از بین ببرد و آن را خاکستری به نظر برساند.

مانتو با رنگ سفید مناسب پوست روشن نیست

اگرچه ممکن است فکر کنید که لباس سفید می تواند پوست رنگ پریده شما را تیره تر نشان دهد، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که متأسفانه اینطور نیست!

رنگ‌های سفید به اندازه کافی در تضاد با رنگ‌های رنگ پریده پوست نیستند و همانطور که در بالا اشاره شد باعث می‌شوند که شما بیمار یا خسته به نظر برسید، درست مانند لباس‌هایی که رنگ پوست یا پاستلی شما دارند. رنگ سفید ممکن است خیلی نزدیک به رنگ پوست کم رنگ طبیعی شما باشد و باعث شود این رنگ ها با هم برخورد کنند.

بهترین رنگ مانتو ها برای پوست کم رنگ

اکنون که طیف وسیعی از رنگ‌ها و تن‌ها را در اختیار شما قرار داده‌ایم که باید در مورد کمد لباس‌هایتان مراقب آن‌ها باشید، بیایید در مورد رنگ‌هایی که باید در لباس‌هایتان استفاده کنید صحبت کنیم.

به مانتو هایی با رنگ خنثی ها بله بگویید

در حالی که لباس‌های سفید برای صاحبان پوست رنگ پریده می تواند نا مناسب باشند، رنگ‌های خنثی در لباس‌ها به خصوص مانتو ها بسیار گزینه مناسبی هستند، فقط از پوشیدن رنگ‌هایی که خیلی نزدیک به رنگ پوست شما هستند اجتناب کنید.

رنگ‌های کم‌رنگ‌تر مانند خاکستری و قهوه‌ای می‌توانند کنتراست خوب و متعادلی به شما بدهند که به زیبایی با رنگ پوست شما تطبیق داشته باشند.

سبز زمردی بی نهایت جذاب!

پوشیدن مانتو با این رنگ سلطنتی برای صاحبان پوست رنگ پریده شگفت‌انگیز است، اگر موهای قرمز یا چشمان سبز دارید که دیگر جای هیچ شکی باقی نمی ماند!!

سبز زمردی رنگی عمیق دارد که در قالب مانتو بر روی پوست های روشن فوق العاده جذاب به نظر می رسد و کنتراست مناسبی را ارائه می دهد، بدون اینکه خیلی خشن باشد. شما می توانید این رنگ باشکوه را در یک قالب یک لباس کامل شامل مانتو و شلوار بپوشید یا می توانید آن را به عنوان یک رنگ کناری در قالب اکسسوری به استایل روزمرتان اضافه کنید.

آبی روشن را فراموش نکنید

در مورد پوشیدن رنگ‌های آبی، باید کمی مراقب باشید از پوشیدن مانتو با روشنایی رنگ بیش از حد که به رنگ‌های نئون نزدیک‌تر است اجتناب کنید و از رنگ‌های آبی پاستلی نیز دوری کنید زیرا ممکن است بالانس ظاهری شما را از بین ببرند.

اما رنگ‌هایی مانند آبی یخی و آبی سرمه‌ای به زیبایی روی رنگ‌های پوست کم‌رنگ و روشن می‌نشینند و تمام ویژگی‌های مناسب ظاهرتان را نشان می‌دهند.

بنابر این استفاده از آبی روشن می تواند بسیار بیشتر از چیزی که فکر می کنید به زیبایی ظاهر شما کمک کند، فقط باید به انتخاب مانتو با رنگی دقیق از طیف آبی توجه کنید و با انتخاب رنگ مناسب تحول چشم نوازی به استایل روزمرتان ببخشید.

از استفاده از رنگ های پررنگ نترسید

اگر تا به حال فکر کرده اید که صاحبان پوست روشن باید به هر قیمتی از استفاده از رنگ ها پر رنگ اجتناب کنند، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که این موضوع اصلا درست نیست. در واقع، شما باید کاملاً به دنبال رنگ‌های پررنگ باشید و بدون نگرانی آن‌ها را بپوشید زیرا آن‌ها به بهترین شکل برای شما مناسب هستند.

رنگ هایی مانند بنفش تیره، قرمز یاقوتی، زرد خردلی و نارنجی مات، رنگ های شگفت انگیزی برای افرادی با رنگ پوست کم رنگ هستند. این رنگ ها ظاهری سرزنده و بازیگوش به شما می دهند که کمبود رنگ را در پوست شما برطرف می کند.

برای خود جواهرات رنگارنگ تهیه کنید

وقتی صحبت از لوازم جانبی می شود، جواهرات رنگی و سایر اکسسوری ها انتخاب های مناسبی برای استفاده در کنار مانتو هایتان هستند. می‌توانید مانتویی با رنگ خنثی بپوشید و مثلاً گوشواره‌های رنگارنگی برای آن رنگ بپوشید تا چهره‌تان گرم‌تر و روشن‌تر به نظر برسد.

با جواهرات و لوازم جانبی، با هیچ رنگی اشتباه نخواهید کرد، پس با خیال آن ها را انتخاب کنید! جواهرات رنگارنگ برای صاحبان پوست رنگ پریده بسیار مناسب است

سخن پایانی

شما هرگز نباید از رنگ پوست خود خجالت بکشید حتی اگر روشن تر از آن چیزی باشد که ما در مدل های اینستاگرام و سایر اینفلوئنسرها می بینیم. با پوشیدن لباس‌هایی در رنگ‌هایی که به بهترین شکل با رنگ پوست شما مطابقت دارند، همیشه می‌توانید به همان اندازه و حتی بسیار بسیار بیشتر جذاب و سرزنده به نظر برسید.

پس نگرانیتان را کنار بگذارید و به سادگی ست های بی نظیر برای خودتان انتخاب کرده و بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام