لباس مناسب برای افراد چاق

نوشته تحریریه ژیلمو

22 دی 1401

زیبایی

0 نظر

لباس مناسب برای افراد چاق

قالبا پیدا کردن لباس مناسب برای افراد چاق و افرادی که با اضافه وزن دسته و پنجه نرم می کنند می تواند چالش برانگیز باشد.

کافیست منحنی های بدن خود را در آغوش بگیرید و با اعتماد به نفس آنها را به رخ بکشید! ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم اگر اضافه وزن دارید چگونه لباس بپوشید تا ایده آل استایل خود را بیابید. پیش از این که لباسی انتخاب کنید، شما باید به بدن خود افتخار کنید!

مدل هایی مانند کلویی مارشال و اشلی گراهام در سال 2019 شروع به عادی سازی چهره های مدل با سایزهای  بزرگ کردند. از آنجایی که همه بدن‌ها متفاوت هستند، باید لباس متفاوتی بپوشید تا منحنی‌های خود را برجسته کنید و اعتماد به نفس را در هر حالتی داشته باشید.

ما در ژیلمو بهترین ایده ها را برای کمک به لباس پوشیدن این افرادگردآوری کرده ایم. از لباس‌های سرگرم‌کننده و جذاب گرفته تا لباس‌های باکلاس، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم ایده بگیرید و لباس‌هایتان را بر اساس آن انتخاب کنید.

 این نکات نه تنها به شما کمک می کند که ظاهر خوبی داشته باشید بلکه به شما کمک می کند اعتماد به نفس فوق العاده ای داشته باشید.

با ما همراه باشید

شکل بدن خود را درک کنید

نکته ضروری و مهم درباره لباس مناسب برای افراد چاق این است که بدانید بدن شما چه شکلی و با پوشیدن چه چیزی احساس راحتی می کنید. در اینجا، راحتی و اعتماد به نفس نکته بسیار کلیدی ماجرا است.

افراد چاق دارای منحنی هایی بیشتر از یک زن معمولی هستند و این موضوع هیچ اشکالی ندارد. شما فقط باید روی آن کار کنید و لباس های شیک و سرگرم کننده ای تهیه کنید که استایل شما را تکمیل کند.

گزینه های زیادی برای پوشش این افراد وجود دارد،حتی اگر دارای اضافه وزن هستید می توانید یکی از معمولی ترین یا ابتدایی ترین لباس ها را به نفع خود استفاده کنید.

به سادگی آنچه را که دوست دارید مشخص کنید و از آن برای ایجاد حس شخصی از سبک خود استفاده کنید.

اگر قد کوتاهی دارید، لباس هایی که با استایل شما مکمل هستند را با استایلتان متعادل کنید.

لباس‌هایی مانند بلوزهای گلدار یا پیراهن‌های چهارخانه که با شلوار یا شلوار ست می‌شوند، می‌توانند بدون دردسر برای شما جذاب باشد.

 شما می توانید با انتخاب لباس های یقه اسکی یا یقه اسکوپ یا حتی یقه های هفت ساده توجه بیشتری را به یقه خود جلب کنید.

درک استایل بدن دارای اهمیت بسیار بالایی است، به سادگی با بررسی اندازه‌های شانه‌ها، سینه، کمر و باسن می‌توانید شکل بدن خود را پیدا کنید.

انتخاب لباس زیر مهم گام اول است

برای انتخاب لباس مناسب برای افراد چاق آنچه زیر لباستان می پوشید باید به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس بدهد و واقعاً این موضوع این قدرت را داراست که استایل لباس شما را نجات داده یا خراب کند.برای لباس مناسب برای افراد چاقآنچه زیر لباستان می پوشید باید به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس بدهد و واقعاً این موضوع این قدرت را داراست که استایل لباس شما را نجات داده یا خراب کند.

اولین کلید برای درست انتخاب کردن لباس زیر این است که بدانید سایز شما چقدر است. همیشه خودتان را بسنجید تا دقیق باشید. لباس‌های زیر زنانه مناسب نه تنها به شما احساس راحتی در پوستتان می‌دهند، بلکه انحنای شما را نیز برجسته می‌کنند.

از آنجایی که زنان دارای اضافه وزن در علاقه به استفاده از نیم تنه دارند و کتانی های بزرگ نیز عموما می پوشند سوتین‌ها و نیم تنه ورزشی و لباس‌های زیر حمایتی انتخاب‌های خوبی برایشان به شمار می رود.

لباس زیر شما نباید خیلی گشاد یا خیلی تنگ باشد. بسیاری از برندهای لباس زیر زنانه سبک ها و الگوهای جدیدی را برای زنان با سایزهای بزرگ ارائه کرده اند.

هنگام خرید سوتین، شکل سینه های خود را نیز حتما در نظر بگیرید.

نکات خرید و ترکیب رنگ برای لباس مناسب برای افراد چاق

بازی با الگوهای رنگی می تواند فوق العاده سرگرم کننده باشد. فهمیدن نحوه ست درست کردن با لباس های راه راه، چاپ گل دار، چاپ عمودی و چاپ جعبه ای می تواند بسیار لذت بخش باشد.

 اگر وزنتان بیش از قالب جامعه است، پیشنهاد می‌کنیم همیشه چاپ‌های عمودی را به جای افقی انتخاب کنید، زیرا باعث می‌شود شما جذاب تر به نظر برسید.

رنگ های تیره در شب و رنگ های پاستلی در روز نیز می توانند به نفع شما باشند. اگر تنبل هستید و کمر باریکی دارید، شلوار جینی بپوشید که انحنای شما را افزایش می دهد.

کلی اگر بخواهیم بگوییم با الگوهای رنگی که دوست دارید بازی کنید.انتخاب طرح های دارای چاپ سیاه و سفید هرگز نمی توانند اشتباه باشند و برای همیشه یک استایل کلاسیک باقی خواهند ماند.

کافیست از دایره امن خود خود خارج شوید و با الگوهای مختلف کار کنید و بفهمید که چه چیزی برای فیزیک شما مفید است. خودتان را دست کم نگیرید!  فقط در این صورت است که می‌دانید واقعاً چه چیزی را دوست دارید.

لباس های فرم دار را انتخاب کنید

لباس های خوش پوش و شیک به شخصیت شما اعتماد به نفس می بخشد. این ایده که خود را از درونتان بیرون بیاورید و زیبایی های بدن خود را نشان دهید، به خصوص زمانی که اضافه وزن دارید، نکته مهمی است.

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام انتخاب لباس‌های خوش‌پوش باید به خاطر بسپارید، این است که مطمئن شوید لباس زیر زنانه مناسب می‌پوشید. اگر شلوار تنگ می پوشید، لباس های بند بند به شدت توصیه می شود.

لباس هایی که روی کمر تنگ هستند و از پایین گشاد می توانند فوق العاده زیبا به نظر برسند. شلوار جین با یک بلوز مناسب می تواند زیبا و شیک به نظر برسد.

 با افزودن یک روسری گلدار زیبا به این نوع از لباس ها می توانید ظاهر خود را جذاب کنید. همچنین می توانید یک تاپ کراپ را با یک دامن بلند نیز ست کنید.

راه های زیادی برای استایل دادن به لباس هایتان وجود دارد، اما مطمئن شوید که در جهت درستی کار می کنید. لباس‌های خوش‌پوش، هاله‌ای مخصوص به خود دارند و می‌توانند شما را کاملاً خیره‌کننده نشان دهند.

لباس های خود را سفارشی سازی کنید

اگر اضافه وزن دارید، سفارشی کردن لباس‌هایتان یکی از بهترین ایده‌های موجود است.

خیاط شما اندازه گیری های شما را با دقت انجام می دهد و طبق پیشنهاد شما لباستان را کوک می زند. لباس های دوخته شده به خوبی چیده شده اند و فوق العاده مرتب به نظر می رسند. با این حال، آنها می توانند در مقایسه با آماده ها کمی گران باشند.

بزرگترین مزیت دوخت لباس این است که همه چیز به انتخاب شماست. از پارچه ای که انتخاب می کنید تا سبک دوخت، می توانید همه را انتخاب کنید. می توانید بلوزهای گلدار زیبا یا لباس های ماکسی یا حتی دامن های دوخته شده را تهیه کنید. از در آغوش کشیدن استایلتان لذت ببرید!

ست کردن لباس با لوازم جانبی و اکسسوری ها

هنگامی که برای یافتن استایلتان دست به کار می شوید، انتخاب لوازم جانبی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. نکته مهمی که در این موضوع وجود دارد این است که شما باید آن ها را با نحوه پوششتان متعادل نگه دارید. اگر انتخابتان برای پوشش یک لباس ساده و ابتدایی است، لوازم جانبی می توانند به آن جان ببخشند. با استفاده از گوشواره های حلقه ای، یک ساعت باکلاس یا حتی یک روسری گلدار می توانید این کار را انجام دهید.

اگر لباس شما شلوغ است، پیشنهاد می کنیم فقط با پوشیدن یک ساعت یا یک دستبند جذاب یا یک گردنبند، آن را مینیمال نگه دارید.

این ساختار شخصیت و کاریزما را به حس استایل شما می افزاید. همچنین نکته بعدی این است که باید با اکسسوری هایتان بازی کنید و به صورت گردشی آن ها را استفاده کنید، زیرا گاهی اوقات به واسطه این موضوع چیزهای عجیب و غریبی را برای بهبود لباس خود پیدا خواهید کرد!

لباس های خود را لایه بندی کنید

زمانی که اضافه وزن دارید، می توان از لایه بندی به نفع خود استفاده کرد. یک تی شرت سفید کلاسیک را انتخاب کنید، آن را با شلوار جین آبی مناسب ست کنید و یک هودی یا سویشرت هم روی آن ها بپوشید. استایل این لباس بسیار ابتدایی است اما هرگز قدیمی نخواهد شد.

 لایه بندی درست زمانی جالب است که بدانید چگونه آن را به درستی انجام دهید. این  موضوع یکی از ساده ترین راه ها برای اصلاح کمد لباس شما است.

کفش های تخت بپوشید

شما نمی توانید پاهای خود را نادیده بگیرید. کفشی که می پوشید می تواند بیشتر از آنچه که باید و شاید به استایل لباس شما کمک کند.

خانم‌های سایز بزرگ می‌توانند کفش‌های مختلف و حتی کفش‌های تخت را انتخاب کنند. اینها نه تنها هر استایل لباسی را تکمیل می کنند، بلکه سطح استایل شما را چندین درجه ارتقا می دهند.

لباس های ممنوعه

صادقانه بگویم، هیچ لباسی ممنوعه ای وجود ندارد که باید از آن اجتناب کنید. اما شما باید باهوش باشید و بدانید چه چیزی برای تیپ بدنی شما مفید است و چه چیزی مناسب نیست.

 از پوشیدن لباس هایی که به قسمت هایی از بدن شما که احساس می کنید نسبت به آن آگاه هستید، چسبیده خودداری کنید. اطمینان حاصل کنید که از انواع نامناسب لباس زیرنیز اجتناب کنید. برای کشف ایده های جدید لباس آماده باشید، اما نه به قیمت از بین بردن استایل و راحتی خودتان!

اعتماد به نفس نکته ای کلیدی است

پذیرش اضافه وزن ممکن است گاهی سخت باشد. این موضوع می تواند به آرامی اتفاق بی افتاد، اما مطمئنا، شما به مرور بدن خود را بیشتر از همیشه دوست خواهید داشت.

 مهم است که شما به ویژگی های مثبت بدنتان اعتقاد داشته باشید آن هم صرف نظر از اندازه هایتان. اعتماد به نفس از درون هر انسانی می آید. پوشیدن لباس هایی که ظاهر شما را زیبا می کنند گام بزرگی در افزایش اعتماد به نفس شماست. در بدن خود راحت باشید و آن را با مهربانی در آغوش بگیرید. وقتی واقعاً کسی را که هستید بپذیرید و آن را با تمام وجود دوست داشته باشید، می توانید به هر ظاهری که دوست دارید برسید!

انتخاب استایل مناسب برای سینه های بزرگ

وقتی صحبت از نحوه لباس پوشیدن برای افرادی با سینه های بزرگ پیش می آید باید این موضوع را در نظر بگیرید که سینه بزرگ به هیچ عنوان مشکلی در انتخاب استایل های مختلف نمی تواند ایجاد کند.

اول، بیایید متوجه شویم که داشتن سینه های بزرگ یک عیب نیست. نکته مهم این است که با پوشیدن سوتین متناسب می توانیم تا حد زیادی به تناسب اندام خود کمک کنیم.

هنگام خرید بهترین سوتین برای سینه های بزرگ، همچنان مهم است که چند فاکتور را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که به استایل شما به خوبی دیده می شود.

مهم است که سوتین شما حداقل یکی از موارد زیر را داشته باشد:

  • زیربند قوی
  • بند های پهن، برای راحتی
  • ساپورت جانبی
  • بالشتک فشاری

مورد آخر می تواند به حمایت از سینه ها و ایجاد فرم کمک کند.

پوشیدن سایز نامناسب می‌تواند به کمر، گردن و سینه‌ها فشار وارد کند و در عین حال باعث سردرد و وضعیت بد بدن شود.

نکته های مهم انتخاب لباس مناسب برای افراد چاق

  • ما در ژیلمو به شدت استفاده پارچه های کشباف با وزن متوسط را با کمی اسپندکس برای تاپ توصیه می کنم، زیرا حداکثر راحتی و جابجایی را ارائه می دهند.
  • رنگ های تیره بدون الگو یا طرح کوچک بهترین گزینه برای ست کردن هستند. گاهی اوقات، یک الگو می تواند توده ها و برجستگی ها را استتار کند.
  • تاپ های بلندتر از تاپ های کوتاه کاربردی تر هستند، ولی چرا؟ (به این فکر کنید که وقتی دست ها را بالا می برید تاپ های تا کمر چگونه به سمت بالا می لغزند!).
  • هنگام خرید آنلاین، از لباس هایی که عبارت زیر را در توضیحات درج می کند دوری کنید: «بر منحنی های زنانه خود تأکید کنید». این به این دلیل است که شما می خواهید بر منحنی های خود تأکید نکنید! توضیحاتی که می گویند “پارچه کشسان با مراقبت آسان” یا “راحت و بی دردسر شیک” برای استایلتان مناسب هستند.
  • کفش‌هایی بپوشید که راحت باشند. لزومی ندارد که کفش‌های معقول به معنای کفش‌های زشت باشنداین روزها گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اما راحت بودن امری کلیدی است زیرا احساس خوب برای خوب به نظر رسیدن ضروری است.
  • گردنبندهای خیره کننده بپوشید تا یقه خود را برجسته کنید. قطعات اکسسوری ها با اندازه متوسط که صاف هستند بهترین کاربرد را دارند.

سخن پایانی

اولین و مهمترین نکته برای پیدا کردن لباس مناسب برای افراد چاق چیزی نیست جز اعتماد به نفس. شما اول از هر چیزی باید اندام خود را بپذیرید سپس در مرحله بعدی با توجه به نکاتی که در مقاله در اختیارتان قرار دادیم ست ها و ترکیب های بی نظیری برای خود پیدا کنید.

امیدواریم که در ژیلمو توانسته باشیم در راستای هر چه خوش پوش شدن شما کمک کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام