بهترین راه شستن لباس های تاناکورا

نوشته تحریریه ژیلمو

23 خرداد 1403

سبک زندگی

0 نظر

بهترین راه شستن لباس های تاناکورا

به جای تکیه بر آخرین روندهای سریع مد، لباس های تاناکورا می توانند منبع گرانبهایی برای همگام شدن با ماهیت دوره ای مد باشد. جالب است بدانید که با نگهداری مناسب، لباس های قدیمی و استفاده شده ممکن است تمام نیازهای کمد لباس افراد را برطرف کند. هنگامی که شخصی لباس های دست دوم را از یک تامین کننده لباس های دست دوم با کیفیت خریداری می کند، می تواند اقلام منحصر به فرد خود را با قیمت های ناچیز پیدا کرده و به ظاهر آن ها احساسی متمایز و فعلی بدهد.

علاوه بر این، خرید لباس‌های تاناکورا اثرات زیست‌ محیطی صنعت مد که یکی از آلاینده‌ترین بخش‌های اقتصاد جهانی است را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. امروز در مجله ژیلمو با شما هستیم تا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه شستن و ضدعفونی کردن لباس ها تاناکورا را ارائه دهیم، همچنین به این سؤال پاسخ می دهیم که آیا لباس های تاناکورا ایمن هستند یا خیر. با ما همراه باشید.

شستن لباس تاناکورا

حتما شما نیز با این موضوع آشنا هستید که لباس نقش بسزایی در زندگی انسان دارد و اغلب توسط مردم پوشیده می شود. استفاده از لباس های دست دوم یا تاناکورا مزایایی دارد. به عنوان مثال، علاوه بر این که به مردم این فرصت را می‌دهد که آیتم‌های منحصربه‌فرد را بیابند، سبک و استایل ایده آل خود را آزمایش کنند، و معاملات باورنکردنی در لباس خریدن انجام دهند، می توانند آینده پایدارتر از منظر مسائل زیست محیطی در زمینه مد خلق کنند. اما نکته مهم این است که باید از منبع اولیه این لباس ها نیز اطمینان حاصل کرد. به عنوان مثال کسانی که لباس های دست دوم را به صورت عمده از کشور چین وارد می کنند، همیشه از تمیز بودن لباس ها اطمینان دارند.

درباره لباس های تاناکورا صرف نظر از برند، سبک یا پارچه مورد استفاده، شستن آن قبل از استفاده ضروری است. شستن لباس های مختلف تاناکورا اعم از لباس، پیراهن جین یا شلوار جین برای جلوگیری از اختلالات پوستی بسیار مهم است. فقدان لکه های ظاهری لباس تضمینی برای تمیز و ضدعفونی بودن آن نیست. لباس های شسته نشده ممکن است حاوی چندین میکروب و باکتری باشد که برای پوست و سلامت افراد مضر است.

افرادی که این لباس را می پوشند، اگر بلافاصله پس از خرید این لباس را بپوشند، در معرض خطر ابتلا به بیماری های پوستی قرار می گیرند. آنها بیشتر مستعد ابتلا به عفونت های باکتریایی، قارچی، انگلی و ویروسی هستند که می تواند به سلامت آنها آسیب برساند. پوشیدن لباس های کثیف دست دوم می تواند باعث ایجاد برخی از اختلالات پوستی مانند درماتیت، گال و عفونت های قارچی شود. برای جلوگیری از بروز مشکل، تمیز کردن و ضدعفونی کامل لباس های تابستانی و لباس های دست دوم زمستانی بسیار ضروری است. راه‌ها و روش‌های ایمن و سریع مختلفی وجود دارد که افراد می‌توانند در خانه از آنها استفاده کنند.

قبل از شستن لباس تاناکورا

دانستن نحوه شستن صحیح لباس های تاناکورا ضروری است. برای دستیابی به مهمترین نتایج، قبل از شستن لباس ها باید اقداماتی انجام داد.

پارچه ها را شناسایی کنید

قبل از تمیز کردن لباس استفاده شده، درک نوع پارچه بسیار مهم است. در ابتدا با بررسی مواد، افراد می توانند آنها را به طور موثرتری بشویند و متوجه شوند که آیا به آن حساسیت دارند یا خیر. بررسی تگ های شست و شو یک روش رایج برای این امر است. پیدا کردن نوع پارچه و دستورالعمل های شستشو نیز برای این مورد مفید خواهد بود. هنگامی که به دنبال عمده فروشی لباس های دست دوم هستید، برچسب اصل بودن یا نبودن آنها را مشخص می کند.

لکه ها را بیابید

بسیار مهم است که هر یک از لباس ها را به دقت از نظر لکه ها، نخ های شل، پارگی ها و ریزش بررسی کنید. اگر مردم از لکه و تاریخچه آن آگاه باشند، پاک کردن آن ممکن است ساده باشد. ممکن است در ناحیه فاق شلوار و ناحیه زیر بغل تاپ لکه ها و پارگی ها ایجاد شود، بنابراین باید به این قسمت ها نیز توجه زیادی داشت. اگرچه اینها نشانه های خاصی نیستند که نشان دهند لباس به طور جبران ناپذیر آسیب دیده است، اما می توانند در جهت درست به سلامت لباس ها اشاره کنند.

مرتب سازی

مرتب کردن لباس‌ها قبل از شستن یک مرحله مهم است. پارچه و رنگ دو نکته اصلی هستند که باید هنگام مرتب کردن لباس ها به آن توجه کنید. دسته بندی لباس ها باید بر اساس پارچه و رنگ لباس ایجاد شوند. هرگز اقلام تیره و روشن را در یک بار شست وشوی ماشین لباسشویی نشویید. به عنوان مثال برخی از مواد، مانند جین استفاده شده به طور کلی، نیاز به فشار و شستشوی اضافی دارند.

نحوه شستن لباس های تاناکورا

هنگامی که اقلام دست دوم را از عمده فروشی ها تهیه می کنید ممکن است این لباس ها در دسته بندی های مختلف خریداری شوند، دسته بندی هایی مانند لباس خواب یا راحتی نخی تاناکورا ، لباس های زنانه تاناکورا ، پتوهای دست دوم و غیره. همانطور که در بالا گفتیم شستن لباس ها قبل از پوشیدن آن ها ضروری است. در زیر مراحلی وجود دارد که می توان برای اطمینان از تمیز کردن صحیح لباس ها دنبال کرد.

توجه داشته باشید که شستن این لباس ها جدا از لباس های معمولی ضروری است زیرا میکروب ها می توانند به لباس های دیگر منتقل شوند.

  • برای اینکه به ظریف ترین لباس ها آسیبی وارد نشود، از چرخه کوتاه شست و شوی ماشین لباسشویی در دمای پایین استفاده کنید. انجام این کار می تواند پس از پاک شدن بیشتر کثیفی ها، آنها را ضد عفونی کند.
  • وسایل استفاده شده را با مقداری پودر لباسشویی و پودر ضدعفونی کننده لباس در یک لگن آب داغ اما نه خیلی جوشان قرار دهید. چند ساعت بگذارید تا خیس بخورد.
  • یکبار دیگر آنها را در ماشین لباسشویی بشویید. توجه داشته باشید که چرخه ضدعفونی که 99.9 درصد از آلرژی ها را از بین می برد باید انتخاب شود.
  •  تمیز کردن لوازم جانبی، به ویژه کلاه، روسری، کیف پول، و کیف دستی کوچک استفاده شده، ممکن است چالش برانگیز باشد. این قطعات ظریف و شاید نامنظم باید با استفاده از رویکرد لکه درمانی تمیز شوند.
  •  استفاده از یک پارچه مرطوب برای خشک کردن، و از بین بردن هرگونه گرد و غبار، کثیفی، لکه های عرق و غیره، ساده ترین روش برای تمیز کردن آنها است. روش ایده آل برای درمان آن ها تمیز کردن نقطه ای است.
  •  قبل از شستن پیراهن، به عنوان مثال، پیراهن فلانل تاناکورا ، بسیار مهم است که دکمه آنها را باز کنید. در غیر این صورت، ممکن است پیراهن با سوراخ های دکمه پاره شود. علاوه بر این، بستن زیپ روی دامن و شلوار جین نیز بسیار مهم است. همچنین بسیار مهم است که بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمام جیب های شلوار جین یا لباس خالی هستند. سکه‌ها و دکمه‌هایی که از جیب بیرون می‌آیند ممکن است درام دستگاه را خراب کرده و تعمیر آن هزینه بر باشد.

نحوه ضدعفونی کردن لباس های تاناکورا

برای از بین بردن 99 درصد از ویروس ها و میکروب ها، می توان مواد شوینده را با یک ضدعفونی کننده لباس های ضد باکتری ترکیب کرد. بخار محبوب ترین و کارآمدترین راه برای ضدعفونی کردن لباس ها و دستیابی به استریلیزاسیون کامل تر است.

خشک‌کن‌ها، اتوها یا دستگاه‌های اتو عمودی عملکرد بخاردهی مناسبی برای ضدعفونی لباس‌ها و ریشه‌کن کردن میکروب‌ها و باکتری‌های باقی‌مانده در لباس تاناکورا دارند. این نکات ضد عفونی کننده برای شستن و ضدعفونی کردن هر لباسی مانند لباس تابستانی کودکان و بسیاری موارد دیگر عالی هستند.

چگونه لباس های دست دوم را خوشبو کنیم؟

روش های مختلفی برای خوشبو کردن لباس های فرسوده وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • آب لوله کشی را به ظرف یا وان و یک لیتر سرکه سفید مقطر اضافه کنید. بعد از اینکه اجازه دادید تا تمام شب خیس بخورد، آن را در ماشین بشویید.
  • هنگام شستن لباس های مصنوعی یا نخی می توان از شوینده های کنترل کننده بو استفاده کرد، به عنوان مثال یک بلوز نخی تاناکورای زنانه از مواد شوینده ای که مولکول های عرق را حل می کند و لباس ها را خوشبو می کند می تواند بهره ببرد.
  • اسپری کردن مواد ضد عفونی کننده پارچه روی لباس سریعترین و ساده ترین راه برای خوشبو کردن آن و پوشاندن بوهای نامطبوع است. همچنین این ترفند رایحه ای ملایم اما ماندگار روی لباس به جا می گذارد.

نحوه ضدعفونی کردن کفش های تاناکورا

کفش های تاناکورا ممکن است حاوی باکتری و میکروب باشند. بهتر است کفش های دست دوم را قبل از پوشیدن تمیز و ضدعفونی کنید تا از بیماری های باکتریایی یا قارچی جلوگیری کنید.

کفش های ورزشی

اولین قدم، از بین بردن هرگونه آلودگی قابل مشاهده است. با یک حوله و مسواک تمیز می توان کثیفی را از بین برد و از تجمع آن جلوگیری کرد. برای تمیز کردن کفی، بهترین راه این است که داخل کفی ها را برای تمیز کردن بردارید، سپس آنها را در آب گرم و صابون بشویید. ترکیب چند فنجان آب جوش با چند قاشق چای خوری جوش شیرین یا مواد شوینده به تمیزی عمیق کمک می کند.

برای اطمینان از ناپدید شدن همه میکروب ها و باکتری ها، بهترین کار این است که کفی ها را در یک ظرف آب قرار دهید و برای مدتی خیس کنید. حال برای از بین بردن آب اضافی، می توان از یک دستمال شستشو استفاده کرد تا کفی کفش را به آرامی بشویید. پس از آن، کفش ورزشی باید به طور طبیعی در هوا خشک شود.

قسمت بعدی شستن کف کفش ها است و می توان آنها را با شلنگ یا حوله مرطوب تمیز کرد. در صورت وجود لکه، به راحتی می توان آنها را شناسایی و تمیز کرد. همچنین با پاک کردن آن با آب و صابون می توان آن را به سرعت از بین برد.

کفش های برزنتی

یکی از بهترین راه‌ها برای تمیز کردن کفش‌های برزنتی این است که با آب گرم، 1 تا 2 قاشق غذاخوری پودر لباسشویی غیر شیمیایی یک سطل یا سینک را پر از کف کنید. همچنین برای تمیز کردن صحیح آن می توانید از یک برس نرم نیز استفاده کنید. برای شروع آن را در آب بشویید و سپس این روش را تکرار کنید تا تمیز شود. برای حفظ شکل، کفش های خود را با دستمال کاغذی پر کنید. سپس اجازه دهید در هوا خشک شوند. علاوه بر این، می توان از ماشین لباسشویی نیز برای تمیز کردن آنها استفاده کرد.

کفش های چرم

فقط مقدار کمی آب برای تمیز کردن کفش های چرمی مورد نیاز است. اولین قدم این است که اگر کفشتان بند دارد آن ها را جدا کرده و هر جفت را جداگانه بشویید. مرحله بعدی این است که کفی ها را بردارید و با استفاده از دستورالعمل های ذکر شده در بالا مراحل تمیز کردن را به پایان برسانید.

برای تمیز کردن کفش های چرمی، آب را با چند قطره صابون مایع ترکیب کنید. سپس با استفاده از یک پارچه تمیز یا اسفنج نرم، سطح کفش را با دقت با صابون کفی کنید. از یک پارچه خشک برای جذب رطوبت اضافی استفاده کنید، سپس آن را نزدیک حرارت قرار دهید تا خشک شود. زمانی که کفش های چرمی کاملا خشک شده اند می توان از نرم کننده چرمی نیز برای هرچه بیشتر تمیز و زنده شدن کفش ها استفاده کرد.

عیوب لباس تاناکورا را بررسی کنید

نادیده گرفتن عیوب لباس مان اغلب ساده است. گیره ها، پارگی ها و سوراخ های پارچه باید به دقت بررسی شوند زیرا ممکن است فوراً آشکار نشوند. قبل از خرید اقلامی مانند کت و شلوار یا کاپشن دست دوم، وضعیت آستر آن ها را نیز بررسی کنید، زیرا اغلب در زیر بغل یا در امتداد درزهای پشت پاره می‌شوند و بلافاصله فرسوده به نظر می‌رسند. موارد دیگری که باید در حین بازرسی لباس به آنها توجه کرد، زیپ های شکسته یا سفت، لکه ها، دکمه های از دست رفته و تنظیمات بالانس و متناسب بودن لباس هستند. شلوار، دامن و لباس‌های تاناکورا و همچنین شلوار جین مردانه اغلب در لبه‌های خود زدگی دارند که این موضوه می‌تواند ارزش فروش مجدد آنها را کاهش دهد.

بدانید از کجا خرید کنید

بسیار مهم است که لباس را از یک عمده فروش معتبر و معروف تهیه کنید. صنعت پوشاک چین در حال شکوفایی است و کشور های مختلف تعداد زیادی لباس دست دوم مرتب و مرتب نشده از چین ارائه می کنند. می توان این گونه گفت که چین در تولید پوشاک دست دوم در جهان پیشتاز است. بنابراین، اگر می خواهید بهترین خدمات را داشته باشید، همیشه باید تامین کننده مناسب عمده فروشی لباس های دست دوم در سراسر جهان را انتخاب کنید.

اگر به دنبال خرید یک سارافون گلدوزی خنک برای فصل تابستان هستید، فروشگاه لباس ژیلمو می تواند در تهیه و خرید آن به شما کمک کند.

لباس های ماندگار را انتخاب کنید

یک شرط مطمئن خرید لوازم ضروری کمد لباس برای هر کسی که تازه به خرید اقلام تاناکورا می‌پردازد است. شروع خرید با قطعات کلاسیک هوشمندانه است زیرا ارزش خود را حفظ می کنند و به جایگاه محیطی شما کمک می کنند.

آماده بودن از هر نظر

لباس‌های از قبل استفاده شده و متعلق به افراد برخی مواقع انتخاب بسیار مناسبی برای خرید هستند، اما خب دلیل این موضوع چیست؟ لباس‌های تاناکورا معمولاً چندین بار پوشیده شده‌اند که همین موضوع تشخیص عیوب بالقوه یا مناطق مشکل‌دار را ساده‌تر می‌کند. همچنین این نوع لباس ها یک راه عالی برای جلوگیری از اضافه شدن زباله های مربوط به لباس به محل های دفن زباله است که در نهایت می تواند باعث شود محیط زیست سالم تری داشته باشیم.

همچنین هنگام خرید لباس تاناکورا مردم نسبت به آن تاثیری که روی بدن و محیط خود می گذارند آگاه تر می شوند. بنابراین، اگر به دنبال تامین کننده لباس های تاناکورا هستید، شک نکنید که جست و جوی صحیح شما می تواند یک بازی برد برد برایتان باشد. هم از نظر هزینه می تواند کمک زیادی به شما کند و هم می تواند یک برنامه آینده نگرانه برای کره زمین به شما برود.

همچنین اگر به دنبال پاک کردن لکه خون از روی لباس هایتان هستید، مجله ژیلمو مقاله ای مناسب درباره این موضوع برای شما دارد که میتوانید با مطالعه آن این مشکل را از روی لباس هایتان حل کنید.

سخن پایانی

لباس های تاناکورا انتخاب های مناسبی برای همه افراد به شمار می رود. در واقع این ذهنیت که این نوع لباس ها برای افراد کم درآمد می باشد به طور کل اشتباه است و همانطور که در طول مقاله به آن اشاره شد خرید صحیح آن ها می تواند یک برنامه ریزی صحیح برای کمد لباس هایتان باشد. امروز در این مقاله از مجله ژیلمو سعی کردیم تا علاوه بر این که شما را با ماهیت لباس های تاناکورا آشنا کنیم بلکه با آموزش روش های ساده ای بهترین روش شستن این نوع لباس ها را نیز برای شما شرح دادیم. اگر اطلاعات بیشتری درباره شستن لباس تاناکورا دارید، حتما آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام