شلوار اسلش زنانه جلو دوخت

نوشته تحریریه ژیلمو

6 اسفند 1400

مد و استایل

0 نظر

شلوار بگ زنانه مناسب چه افرادی است؟

برای اینکه بتوانیم به این پرسش پاسخ دهیم ابتدا لازم است که شلوار بگ زنانه ، تاریخچه و انواع آن را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانیم شما را در پیدا کردن ست لباس مورد علاقه خودتان راهنمایی کنیم.

شلوار بگ چیست

ایرانی ها ، شلوار بگ زنانه به شکل شلوار هایی سرتاسر گشاد با کشی به دور کمر می شناسند.البته برخی طراح ها ، دور مچ پا نیز کش می اندازند که البته این نوع شلوار بگ زنانه نیز در ایران شناخته شده است.اصطلاح انگلیسی این نوع شلوار baggy pants یا Wide leg pants است.طراحان شلوار بگی را با انواع پارچه های کتان ، نخ و پنبه ، جین و پلی استر تولید می کنندو به همین دلیل فصل گرما برای استفاده شلوار بگ زنانه مناسب است.این شلوار زنانه بیشتر در خانه ها استفاده می شود و به عنوان شلوار راحتی در فرهنگ ایرانی جا افتاده است اما قابل ست شدن برای بیرون از منزل نیز هست.شلوار بگ زنانه به تازگی مد شده است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم نکاتی را برای ست کردن شلوار بگ زنانه خدمتتان ارائه کنیم.

تاریخچه شلوار بگ

این نوع لباس در دهه 80 میلادی به بازار مد معرفی شد و نمونه اولیه دارای جیب به تعداد بالا بود.قبل از آنکه این لباس در بازار مد معرفی شود ، بیشترین قشری که ازین لباس استفاده می کردند آمریکایی های سیاه پوست بودند و برای راحتی در حین کار استفاده می شد.در دهه 90 به دلیل استفاده رپرها ازین شلوار ، محبوبیت چشمگیری بین مردم پیدا کرد و تا همین الان نیز جزو محبوب ترین شلوار ها بین مردان و زنان است.

ست کردن شلوار بگ زنانه

مهم ترین نکته در ست کردن هر نوع لباسی ، توجه به مجلسی است که میخواهید در آن حضور پیدا کنید.قطعا حضور در یک مصاحبه شغلی لباس خاص خود را می طلبد و شرکت در جمعی دوستانه نیز همین طور.

خرید شلوار بگ دورس زنانه در فصول گرم سال بیشتر است و این نکته نشان دهنده این است که طراحان این لباس را مختص فصول گرم طراحی و دوخته اند.توجه به استفاده از لباس گرم یا سرد در فصل مناسب خود ، جزو مهم ترین اصول ست کردن لباس هاست.

توجه داشته باشید که این شلوار جزو تیپ هیپ هاپی در دنیا شناخته می شود اما در ایران هیچ تیپ مخصوصی برای آن ذکر نشده است.

شلوار بگ جین جزو محبوب ترین شلوار های بگ در بین زنان ایرانی است.با این استایل هم در جمع دوستانه و هم در جمع مجلسی می توانید حاضر شوید.

رنگ بندی شلوار بگ زنانه بسیار متنوع هست اما پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های خنثی یعنی سفید و مشکی و خاکستری است.این رنگ ها مکمل خوبی برای مانتو و کفش و کتونی و اکسسوری موردپسند شما هستند.

طراحی این لباس به صورت کژوال (راحت) بوده و به همین دلیل برای ست شدن شلوار بگ زنانه ، نیاز به لباس مکمل سبک و با قواره مناسب تن دارید.پس توجه داشته باشید که این نوع لباس را با لباس های گشاد دیگر نپوشید.

درسته که این شلوار راحت و آزاد هست و بیشتر در منزل از اون استفاده می شود اما شلوار بگ زنانه در عین راحتی ، استایلی جذاب و رسمی می تواند برای شما ایجاد کند.

  • شلوار بگ زنانه به خوبی با مانتو جلو باز یا مانتو های جلو بسته (کت مانند) سازگاری دارد.این استایل جلوه ای رسمی به شما می دهد.
  • شلوار بگ زنانه به دلیل گشاد بودن برای افرادی که تمایل ندارند فرم و حجم پای خود را به نمایش بگذارند مناسب است.
  • این نوع لباس وقتی که روی کفش یا کتونی شما قرار می گیرد جذابیت بیشتری برای شما ایجاد می کند.

معرفی انواع استایل هایی که با شلوار بگ تکمیل می شوند

استایل راحتی برای منزل

همان طور که قبلا نیز اشاره شد ، این شلوار کژوال (راحت و آزاد) هست و برای دختران و خانم ها بهترین شلوار در خانه است.زیرا راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و علاوه بر آن به دلیل تنوع طرح و رنگ زیادی که در بازار ایران موجود هست ، جذابیت خانم های ایرانی را در منزل دو چندان می کند.

استایل هنری

تصاویر بازیگران و هنرمندان زن ایرانی با این نوع شلوار تاثیر زیادی بر افزایش خرید و فروش آن توسط مردم داشت.در این استایل هنری ، افراد معروف از مدل جین شلوار بگ استفاده می کنند که البته در ایران از اصطلاح لی به جای جین استفاده می شود.این نوع شلوار دارای یک ویژگی خاص است.شلوار بگ جین در قسمت مچ پا تنگ می شود و همین موضوع ساده ، استایل هنری ست شما را افزایش می دهد.برای ست کردن لباس ها با شلوار بگی جین ، پیشنهاد ما استفاده از لباس های بالا تنه از جنس الیاف طبیعی است.کمربند و اکسسوری نیز می تواند جذابیت این ست را چند برابر کند.

استایل برای خانم های که اضافه وزن دارند

پیشنهاد ما برای خانم های که اضافه وزن دارند استفاده از یک شلوار بگی ساده و بدون طراح و به رنگ تیره است.این نوع لباس می تواند اضافه وزن شما را در خود مهار کند و همین موضوع باعث زیبا تر شدن استایل شما می شود.

استایل رسمی

شاید فکر کنید که از این شلوار در یک استایل کاملا رسمی و شغلی نمی توان استفاده کرد اما سخت در اشتباه هستید زیرا از تنوع و رنگ بندی زیاد این محصول در ایران اطلاعی ندارید.شلوار بگ رسمی به همراه کفش های رسمی و پاشنه دار یا بوت و نیم بوت های رسمی و مانتو و کت و پالتو رسمی استایل کاریزماتیک به شما می دهد.

ست کردن شلوار بگ زنانه ست رسمی

استایل اسپرت

طبیعتا هر لباسی که راحت باشد در استایل اسپرت نیز استفاده می شود.شلوار بگ لی به رنگ آبی ، سرمه ای و طوسی بیشترین محبوبیت را بین اسپرت پوش ها دارد.توجه داشته باشید که در این نوع استایل از هر دو مدل پاچه کشی و پاچه آزاد استفاده می شود.درواقع محدودیت کمتری در این استایل برای پوشیدن شلوار های بگ وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام