شلوار سفید را با چی ست کنیم؟

نوشته تحریریه ژیلمو

7 اسفند 1401

زیبایی

0 نظر

شلوار سفید را با چی ست کنیم؟

در مورد شلوار سفید چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.

آنها موارد شیکی برای پوشیدن و صد البته جایگزینی عالی برای شلوارهای مشکی ساده هستند. آیا این موضوع را باور نمی کنید؟ ما می توانیم آن را ثابت کنیم. به دلیل داشتن سایه خنثی و در عین حال کمتر شلوارهای سفید نسبت به شلوار های سیاه، این لباس ها را تبدیل به یک انتخاب هوشمند و همه کاره  و در عین حال بسیار هیجان انگیزتر می کنند. به این ترتیب، آنها یک گزینه فوق العاده برای ست کردن هستند که تهیه و پوشیدن آن بسیار آسان است.

شلوار های سفید برای استفاده در هر فصلی نیز ایده آل هستند، شلوار سفید دارای طیف وسیعی از مواد، سبک ها و طرح ها نیز می باشد. آنها همچنین می توانند تقریباً با هر سبک پوششی  ترکیب شوند به گونه ای که  ما از آن های می توانیم الهام بگیریم. در اینجا در ژیلمو منتخبی از ایده‌های زیبای ست کردن با شلوار سفید را برایتان گردآوری کرده ایم.

با ما همراه باشید.

شلوار سفید کژوال

شلوار سفید می‌تواند برای موقعیت‌های مختلف، از جمله گردش‌های غیررسمی و رویدادهای عادی، مناسب باشد. وقتی شلوار سفید را به صورت غیر رسمی و کژوال می پوشید، سعی کنید طرحی راحت را در پارچه ای ساده انتخاب کنید. به عبارت دیگر، لباس های ابریشمی را کنار بگذارید و به جای آن شلوار ساده تری را انتخاب کنید. برای یک گزینه شیک و اسپرت، ست کردن شلوار ورزشی سفید را با یک جفت کفش ورزشی و یک تی شرت یقه ساده مد نظر داشته باشید.

برای رویدادهای خاص و قرار های عصرانه نیز، شلوار سفید می تواند یک گزینه عالی باشد. در واقع، آنها اغلب می توانند حتی مهیج و جذاب تر از شلوارهای مشکی به نظر برسند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید سبک مناسب با استایلتان را انتخاب کرده اید. به طور خاص، طرح‌های آزاد و گشاد در موارد خاص ظاهری زیبا و مجلل را از شما می توانند به نمایش بگذارند.

رنگ سفید در تابستان، روشن و با طراوت به نظر می رسد. بنابراین، یک گزینه عالی برای آن روزهای گرم و آفتابی است.

خرید شلوار جین سفید می‌تواند در طول این فصل به خوبی جوابگو باشد، به واسطه این موضوع، انتخاب یک مدل شلوار دم پا گشاد باعث جریان بیشتر هوا در اطراف پاهای شما می شود و به خنک نگه داشتن شما کمک می کند. برای داشتن ظاهری غیررسمی، شلوار سفید خود را با یک تی شرت گشاد ترکیب کنید تا نتیجه شما را شگفت زده کند. این نکته نیز بسیار مهم است که مطمئن شوید که یک رنگ پررنگ مانند نارنجی یا زرد به استایل پوششتان اضافه کنید تا ترکیب تابستانی خود را بیش از پیش بهتر کنید. توجه کنید که ممکن است به واسطه عرق کردن در فصل تابستان لباس شما با مشکل زردی زیر بغل مواجه شوید اما نگران نباشید چون راهکار های ژیلمو برای رفع زردی زیر بغل برای شما می تواند بسیار راهگشا باشد.

شلوار سفید در زمستان

مشکی ممکن است رنگ مورد علاقه شما در زمستان باشد، اما این رنگ تنها رنگی نیست که باید در هنگام سرد شدن هوا از آن استفاده کنید. شلوار سفید می‌تواند با یک حرکت دقیق به دریای بی‌پایان شلوارهای کاربنی و شلوار جین آبی تیره در طول فصل سرما پایان دهد. برای تحسین برانگیز به نظر رسیدن، سعی کنید یک شلوار جین سفید برفی انتخاب کنید. سپس، آنها را با ست های اصلی فصلی، مانند ژاکت و کت یقه‌دار، در رنگ‌های کلاسیک زمستانی مانند قهوه‌ای و شرابی شریک کنید.

شلوار جین سفید می تواند برای انواع ست لباس ها مناسب باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که استایل مناسب را برای ظاهری که می خواهید به دست آورید را انتخاب کنید. به عنوان مثال، شلوار جین بوی فرند زاپ دار حالتی شیک و غیررسمی دارد در حالی که شلوار جین ساده و باریک، هوشمند و کلاسیک به نظر می رسد. هنگامی که گزینه جین مناسب خود را پیدا کردید، فقط کافیست تا متناسب با آن مدل دهید. در مورد رنگ، بین ست کردن شلوار جین سفید خود با رنگ های پاستلی می توانید از رنگ های خنثی و بعضا ضعیف تر انتخاب کنید.

شلوار کتان سفید

شلوار کتان سفید، یک گزینه شیک و مناسب برای پوشیدن در فصل تابستان است. آنها نه تنها ظاهر خود را دارند، بلکه به لطف پارچه سبک وزن و قابل تنفسشان، برای آن فصل بسیار کاربردی هستند. به این ترتیب، مطمئن شوید که آنها را امتحان می کنید، به خصوص زمانی که هوا گرم است.

برای داشتن ظاهری زیبا و استایلی بی دردسر باید کمی باهوش عمل کنید. برای این کار، یک جفت شلوار کتان گشاد بردارید و آن را با یک تاپ ساده بپوشید. برای اینکه شانه‌هایتان نسوزند، یک پیراهن سفید جلو باز نیز به این استایل اضافه کنید. سپس، زیبایی استایل خودتان را با یک جفت صندل مشکی کامل کنید.

برای اینکه بتوانید با شلوار سفید خود یک حالت ظاهری متفاوتی داشته باشید، می توانید یک سیلوئت گشاد را انتخاب کنید. اگر قدتان بلند است، یک جفت سیلوئت تمام قد انتخاب کنید.

 اگر کوتاه قد هستید، یک استایل برش دار انتخاب کنید و آن را با کفش پاشنه بلند ترکیب کنید. بدون توجه به قد شما، مطمئن شوید که خرید شلوار زنانه خود را بر اساس ظاهری که می خواهید به دست آورید، مدل دهید. برای داشتن ظاهری غیررسمی، یک سیلوئت گشاد را نیز می توانید انتخاب کنید.

شلوار یوگا و ساپورت

آیا انسان فعالی در زمینه های ورزشی هستید؟ پس شلوار های جین را فراموش کنید و به جای آن یک جفت ساق یوگا بپوشید. شلوار یوگا سفید همانقدر که برای نشان دادن روحیه ای آرام، عالی است، به همان اندازه شیک و کاربردی است.  برای انجام این کار، سعی کنید شلوار یوگا خود را با یک تاپ کوتاه، کفش‌های کتانی تک رنگ و یک ژاکت نقره‌ای ترکیب کنید.

استایل تمام سفید

چه کسی می‌گوید که برای ساختن یک استایل بی نظیر نیاز به رتگ های مختلف دارید؟؟ ظاهری کاملاً سفید می تواند بدون هیچ رنگ دیگری برجسته و شیک به نظر برسد. برای زیباتر کردن ظاهر، سعی کنید لباس هایتان را با استفاده از سایه های مختلف سفید از هم جدا کنید. از طرف دیگر، کمی کنتراست را با جزئیات مشکی مانند دکمه ها یا لوازم جانبی به استایلتان اضافه کنید. فقط مواظب باشید هنگام پوشیدن این ظاهر تمیز نوشدنیتان روی لباس نریزد!!

کت و شلوار شلوار سفید از چیزی که فکرش را می کنید تطبیق پذیرتر با انواع فرم های سفید است. در واقع، این ظاهر می تواند برای طیف وسیعی از موقعیت ها جواب دهد، به شرطی که سبک مناسب خودمان را انتخاب کنید. اگر به یک رویداد تجاری می روید، یک کت و شلوار ساده می توانید انتخاب کنید که در فضا های خاصی براق به نظر می رسد. این کت و شلوار را می توانید برای مهمانی ها و میهمانی های شب نیز بپوشید.

 تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیراهنتان را از زیر در بیاورید تا دکلته جسورانه ای داشته باشید. از طرف دیگر، برای یک لباس مد روز  برای استفاده روزمره، یک گزینه شلوغ با نسبت های بزرگ ابعادی را نیز می توانید امتحان کنید.

شلوار سفید راسته نیز گزینه بی نظیری برای ست کردن است. آنها تقریباً با هر چیزی خوب به نظر می رسند و شما می توانید آنها را با لباس های کوتاه، تونیک، تاپ کوتاه، بلوز و غیره بپوشید. آنها با انواع کفش های مختلف نیز خوب به نظر می رسند.

نکات مهم ست کردن شلوار سفید

با یک تی شرت تک رنگ و یک شلوار سفید راحت به سادگی می توانید ترکیب های بی نظیری برای ظاهرتان ایجاد کنید. اگر شلوار جین سفید، شلوار کارگو، کاپریس یا هر شلوار سفید معمولی دیگری دارید، سعی کنید آنها را با یک تی شرت ساده در هر طیف رنگی بپوشید، حتی می توانید تی شرت های چاپ شده یا راه راه نیز با شلوار سفیدتان ست کنید

شما می توانید یک تی شرت مشکی را برای داشتن استایلی جذاب ست کنید، یا اگر ترجیح می دهید متمایز باشید، یک تی شرت رنگی تر بپوشید.

شما می توانید با ست کردن آن با کفش‌های کتانی سفید مورد علاقه‌تان، این ظاهر فوق‌العاده را جذاب تر کنید، یا یک جفت کفش پاشنه‌دار یا مجلسی بپوشید تا این ظاهر در مجلس های رسمی تر نیز شما را درخشان ظاهر کند. توجه کنید اگر هوای محل زندگیتان کمی خنک است، سعی کنید با شلوار سفید خود یک تی شرت آستین بلند بپوشید! نتیجه اصلا بد نخواهد شد.

شما برای داشتن یک استایل متفاوت تر می توانید یک پیراهن مجلسی جین و شلوار جین سفید بپوشید تا ظاهری به اصطلاح جین روی جینی داشته باشید.

اگر به داشتن ظاهر معمولی در لباس مجلسیتان علاقه دارید اما در پیدا کردن شلوار مناسب مشکل دارید، یک شلوار جین سفید را امتحان کنید. شما می توانید پیراهن جین خود را به صورت بسته یا باز بپوشید و می توانید لباس را بسته به کفش و لوازم جانبی خود داخل شلوارتان قرار دهید.

به عنوان مثال، اگر استایل شما زنانه است، می توانید با یک جفت صندل نگین دار مسی، یک کمربند پاستلی و یک گردنبند آویز اکسسوری های استایلتان را تکمیل کنید.

اگر استایل مردانه‌تری دارید، می‌توانید پیراهن خود را با یک کمربند چرمی و یک جفت چکمه چوکای شتری رنگ بپوشید.

استفاده از جین سفید برای فضا های ساحلی و استخر

شما می توانید مایو خود را با شلوار کتان سفید بپوشانید. اگر در ساحل یا استخر یک لباس یا بیکینی می پوشید، شلوار کتان سفید بهترین راه برای پوشاندن آن است اگر می خواهید ناهار بخورید یا کمی خرید کنید. اگر استایل شما کمی جسورتر است، به سادگی یک جفت صندل بپوشید، یا اگر ترجیح می دهید پوشش بیشتری داشته باشید، یک تاپ دکمه دار سبک وزن نیز می توانید به ظاهرتان اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که اگر مایو با رنگ روشن پوشیده اید، ممکن است زیر شلوارتان قابل مشاهده باشد.

حتی اگر شنا نمی‌کنید، می‌توانید با پوشیدن شلوار کتان سفید با تاپ کوتاه، عینک‌های آفتابی بزرگ و حصیری این ظاهر جذاب را روی خودتان سوار کنید.

شما می توانید برای داشتن یک ست بی نظیر پیراهن راه راه و شلوار سفید ظاهر دریایی را امتحان کنید. اگر واقعاً می‌خواهید شبیه ملوان ها به نظر بیایید، سعی کنید یک تاپ یقه‌دار سرمه‌ای و سفید با خطوط افقی با یک جفت شلوار سفید گشاد بپوشید. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید کمی متفاوت تر به چشم بیایید، می‌توانید راه راه‌های عمودی را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید یک دکمه آبی روشن با راه‌راه‌های سفید عمودی، شلوار جین تنگ سفید و اسپادری‌های سفید بپوشید تا ظاهری الهام‌گرفته از ساحل دریا داشته باشید، بدون اینکه خیلی متفاوت به نظر برسد.

همچنین شما می توانید برای گرم ماندن در هوای خنک یک کت چرمی یا جین را به ست ظاهریتان اضافه کنید. اگرچه شلوارهای سفید گاهی اوقات کمی شیک به نظر می رسند، کت های چرمی و جین بهترین راه برای غیررسمی نگه داشتن لباس شما در زمانی که هوا شروع به خنک شدن می کند، است. اگر می‌خواهید فوق‌العاده معمولی باشید، ژاکت خود را به ساده ترین شکل ممکن انتخاب کنید.

حتی می توانید یک جفت کفش رانینگ برزنتی یا کفش‌های کتانی پاشنه‌دار به رنگ سفید یا رنگ روشن و شاد بپوشید تا این لباس راحت‌تر شود.

اهمیت لوازم جانبی

شما می توانید برای داشتن ظاهری ظریف، از جوراب های  سفید استفاده کنید. اگر کفش هایی می پوشید که به جوراب نیاز دارند، معمولاً ایده خوبی است که جوراب خود را با شلوارتان هماهنگ و همرنگ کنید. مگر اینکه لباس شما خیلی اسپرت باشد، در این صورت سعی کنید یک جفت جوراب سفید نازک پیدا کنید، زیرا جوراب‌های نخی ضخیم بدنسازی می‌توانند با شلوارهای مجلسی خیلی معمولی به نظر برسند.

به عنوان مثال، اگر شلوار جین سفید با یک سویشرت سفید و بالاتنه سفید می‌پوشید، احتمالاً یک جفت جوراب سفید زخیم خوب به نظر می‌رسد. اگر شلوار سفید با کت و شلوار سرمه ای و کفش قهوه ای می پوشید، یک جوراب سفید گزینه اشتباهی به نظر می رسند.

نکته مهم این است که اگر صندل یا کفش پاشنه بلند می پوشید، معمولاً نیازی به پوشیدن جوراب ندارید.

اگر می‌خواهید رنگ‌های پررنگی به ظاهر و استایلتان اضافه کنید، جوراب‌های پررنگ را انتخاب کنید. اگر از نظر های دیگران نمی ترسید، جوراب هایی با رنگ یا طرح جالب واقعاً در مقابل لبه های شلوار سفید شما برجسته می شوند و شکلی متفاوت به ظاهرتان می بخشند. سعی کنید آنها را با رنگ دیگری در لباس خود تطبیق دهید، یا از آنها برای اضافه کردن رنگی به ظاهر آرام استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر لباسی تمام مشکی را با شلوار سفید خود می پوشید، یک جفت جوراب آرژیل خاکستری، مشکی و صورتی رنگ و بوی  بی نظیری به ظاهرتان می بخشد.

اگر یک پیراهن چهارخانه آبی و قرمز می پوشید، ممکن است نیاز شود جوراب هایی هم رنگ آبی یا قرمز در پیراهن خود بپوشید.

نکته نهایی درباره اکسسوری ها این است که سعی کنید کمربندتان را با بقیه لباس‌هایتان هماهنگ کنید. زمانی که کمربند انتخاب می کنید، می توانید رنگ تمام سفید را برای هماهنگی با شلوارتان انتخاب کنید یا می توانید رنگی را انتخاب کنید که بقیه لباس شما را منعکس کند.

به طور معمول، ایده خوبی است که از کمربندی استفاده کنید که مکمل رنگ کفش، کیف پول یا سایر لوازم جانبی شما باشد. با این حال، اگر ترجیح می دهید، می توانید یک کمربند به رنگ روشن انتخاب کنید تا رنگ جدیدی به ظاهر خود بیافزایید.

به عنوان مثال، اگر کفش های قهوه ای می پوشید، ممکن است بخواهید از کمربند قهوه ای استفاده کنید. اما نپوشیدن کمربند نیز ایراد بزرگی به شمار نمی آید.

سخن پایانی

شلوار سفید به طور کلی می تواند گزینه ای بی نظیر برای ست کردن لباس ها برای هر موقعیتی باشند، این که با انتخاب هوشمندانه لباس و اکسسوری ها بتوانید ظاهرتان بالانس کنید اهمیت بالایی دارد. امروز در ژیلمو سعی کردیم شما را با اصول ست کردن شلوار سفید آشنا کنیم، امیدواریم که با مطالعه آن، از شلوار های سفیدتان را بیش از گذشته استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام