11 مورد از بهترین عطرهای زنانه تابستانی

نوشته تحریریه ژیلمو

23 مرداد 1402

مد و استایل

0 نظر

11 مورد از بهترین عطرهای زنانه تابستانی

آن صحنه را از انیمیشن راتاتویی به یاد می آوریه که غذای درون فیلم آنقدر خوب است که منتقد غذای بداخلاق را به دوران کودکی شادش بازمی‌گرداند؟ این کاری است که بهترین عطرهای تابستانی فقط با بویی که از خود ساطع می کنند، می توانند انجام دهند. یک عطر زنانه مناسب می تواند شما را فوراً به بهترین روزهای تابستانی گذشته، قایق سواری با دوستانتان تعطیلات خانوادگی مورد علاقه، غذاهای معطر تابستانی، و بستنی های یخی در کنار استخر برده و حس بی نظیر آن دوران را دوباره برایتان تداعی کند.

با ژیلمو همراه باشید تا با هم 11 مورد از بهترین عطرهای زنانه تابستانی را بررسی کنیم.

عطر زنانه تابستانی

بر اساس تحقیقات این نتیجه به دست آمده است که جستجو برای یافتن بهترین عطرهای زنانه تابستانی همیشه در اواخر ماه می افزایش می یابد. همه مشتاق هستند تا قبل از شروع رسمی این فصل گرم، خاطرات تابستانی خود را دوباره زنده کنند و بویی شبیه آن را دوباره حس کنند.

تحقیقات نشان می دهد که جستجو برای یافتن بهترین عطرهای تابستانی از سال گذشته تقریباً دو برابر شده است و ثابت می کند که میل به استقبال از رایحه فصلی قوی تر از همیشه است.

افزایش PerfumeTok احتمالاً به این موضوع نیز مرتبط است. با توجه به گزارش عطر TikTok از Luxurynsight و Spate، تقریبا نیمی از خرید عطر در ایالات متحده توسط توصیه های رسانه های اجتماعی انجام می شود و Gen Z اکنون TikTok را پلتفرم مورد علاقه خود برای کشف مارک های عطر مستقل می داند.

علاوه بر این علاقه مندان به عطر بیش از سه برابر بیشتر احتمال دارد عطری را بخرند که به ویژگی های احساسی و/یا خاطرات مرتبط است!!  همانطور که در ویدیوهای TikTok توضیح داده شده است. به طور ساده اگر بخواهیم بگوییم، امروزه همه و به سمت نوستالژی، رایحه های قدیمی، و به ویژه آنهایی که یادآور تابستان های گذشته هستند، جذب می شوند.

برای مثال هر بار که کرم های ضدآفتاب مادرانمان را استشمام می‌کنیم، روایت خاص خود از سرخوشی منتقد راتاتویی را تجربه می‌کنیم!! تصویری از تابستان های دوران کودکی! پس این موضوع که عطر انتخابی ما بتواند علاوه بر بوی خوب، حس خوبی نیز به ما منتقل کند اهمیت بالایی پیدا می کند.

پرفیوم ویکتوریا سیکرت بره رز

عطر جدید ویکتوریا سیکرت، Bare Rose، یک عطر با بوی تداعی کننده گل های تابستانی گرم است که از عطر اصلی، Bare، خل شده است. این عط بوی هوای ساحلی مطبوع می دهد و تداعی گر یک روز تابستانی جذاب در کنار ساحلی گرم برای شما است.

پرفیوم Vacation

برای برخی مردم تابستانشان از نظر احساسی شروع نمی شود تا زمانی که دو کار انجام دهند،

اول پخش آهنگ “Summertime Sadness” در حالی که در کنار آب دراز می کشند، دوم استفاده از عطر Vacationبرای تکمیل کردن مود بی نظیر آن لحظه!! از آنجا که این عطر، برای بسیاری افراد، رایحه اصلی تابستان است (عمدتاً به این دلیل که از بویی شبیه به یک کرم ضد آفتاب دارد) انتخاب بسیاری از افراد در مسیر پیدا کردن عطر زنانه تابستانی مناسب می باشد. شما با بو کردن این عطر بو های، نارگیل، موز، آب استخر، اسباب‌بازی استخر و لباس شنا را متصور خواهید شد!! و این موضوع بی نظیر به نظر می رسد!! پس بعد از پوشیدن سارافون نخ پنبه مورد علاقتان با زدن این پرفیوم بی نظیر وارد دنیایی متفاوت شوید.

پرفیوم D.S & Durga Debaser

این عطر را می توان یک “تابستان در قالب عطر” نامید. شما عملا می توانید در این عطر رطوبت را استشمام کنید. بود این عطر  نارگیلی است بدون اینکه به اذیت کننده  باشد، و می تواند برای استفاده در روز یا شب مورد استفاده قرار بگیرد.

پرفیوم Eau D’Italie Acqua Decima

این عطر فوراً شما را به سواحل مدیترانه منتقل می کند، به لطف رایحه ای از لیمو و ماندارین، گرمای نرولی، خنکی اسانس پتی گرین و نت های خوش طعم برگ نعنا این عطر فضا سازی خارق العاده ای را تداعی می کند. اسپری کردن آن قبل از شام شبانه بعد از یک روز مفرح در ساحل بسیار مناسب است.

پرفیوم Francis Kurkdjian Aqua Vitae

همه ما عاشق عطرهای خوشبو هستیم، اما تابستان تنها زمانی از سال است که دوست داریم هر چیز را در نسخه سبک تر امتحان کنیم. خوشبختانه عطرAqua Vitae  تعادل عالی را در بویی که از خود منتشر می کند، ایجاد می کند. سمفونی این عطر با پوشاندن کامل  اندام افراد با بوی خود شروع می شود و تدریج با ترکیب شدنش با هوا، حالتی سبک و لطیف به خود می گیرد. نت‌های چشمگیر چوب گایاک و دانه تونکا قالب بویی است که از این عطر دریافت می کنید.

پرفیوم  Arquiste Parfumeur Peau

تولید کننده این عطر آن را به عنوان رایحه ای برای سفر در زمان توصیف می کند.

 این موضوع یعنی این عطر می تواند شما را در تمام مسیرهای منتهی به امپراتوری روم و خاطرات امپراتور هادریان از معشوق گمشده اش آنتینووس همراهی کند. عنبر، آکورد مشک، مریم گلی، فلفل سفید و چوب اوکومه بوهایی هستند که این عطر برای شما تداعی می کند.ایجاد یک رایحه تابستانی مطبوع و دلچسب که احساسی فوق العاده آشنا به شما می دهد ویژگی دیگر این عطر است.

لوسیون اسپری آبرسان لایت فلامینگو با عصاره پاپایا و سیب

عموم مردم در مورد عطر بسیار حساس هستند، زیرا ممکن است بینی بسیار حساسی داشته باشند. یکی از افراد متخصص در زمینه عطر که حساسیت بالای آن نیز در میان مردم زبانزد است می گوید: من در طول سال‌ها، فقط سه عطر تجاری پیدا کردم که واقعاً دوستشان دارم که اخیراً با پیدا کردن این لوسین اسپری توسط برند فلامینگو لیست من عطر جدیدی را در خود جای داده است. این عطر نه تنها فوق العاده آبرسان است، بلکه رایحه آن نیز بسیار خوب است. در واقع رایحه این عطر ریشه گرفته از میوه یا گل (vom) نیست، بلکه به لطف نت های لطیف وتیور و ترنج، تمیز و کمی چوبی است. این منتقد می گوید که در تمام تابستان از این عطر استفاده می‌کند و آن را جایگزینی آرام‌تر برای اسپری کردن ادو پرفیوم سنگین در گرم‌ترین روزهای سال می‌داند.

ادو تویلت دولچه اند گابانا لایت بلو

عطر بعدی لیست بهترین عطرهای زنانه تابستانی ادو پرفیوم باربری می باشد. این عطر یادآور یک روز گرم تابستانی در کشور ایتالیا است. لایت بلو رایحه تابستانی عالی را با نت های لیمو و سدر می سازد. برای افراد مختلف این عطر می تواند تعادلی بین میوه و گل ها برقرار می کند و برای استفاده روزمره انتخابی عالی است.

دیپتیک ادو نباتی ادو پرفیوم

جدیدترین تولید Eau Nabati Diptyque سنگین‌تر از آن چیزی است که عموم عطر های لیست ما دارند، اما چیزی در مورد ترکیب گرم و خاکی ترنج، دانه‌های کوچک و بلسان پروی آن وجود دارد که کاملاً در کنتراست آن برای تابستان احساس می‌شود. پس انتخابی بسیار بسیار جذاب به شمار می رود.

ادوپرفیوم گرلین مون گرلین

این عطر رایحه ای گرم و تند دارد اما نت های اسطوخودوس و وانیل که در خود دارد در مواقع مورد نیاز شما را آرام می کند. هر بار که آن را استفاده می کنید احتمالا از آن تعریف های زیادی دریافت خواهید کرد و قبل از تمام شدنشبه دنبال خرید یک عدد دیگر از آن خواهیدر رفت. داشتن این عطر برای کسانی که چیزی سبک و شیرین را برای هر روز زندگی تابستانیشان می خواهند، ضروری است.

ادو پرفیوم باربری هر

عطر آخر در لیست بهترین عطرهای زنانه تابستانی ادو پرفیوم باربری هر می باشد. نت‌های توت و یاس چیزی هستند که این عطر را بسیار سبک و محبوب می‌کنند، پایه این عطر مشک کهربایی است که باعث می‌شود که بو های موجود در آن بیش از حد خنثی نباشند و همین باعث می شود که این عطر برای تابستان انتخابی عالی باشد.

سخن پایانی

انتخاب یک رایحه مناسب برای عطر موضوعی کاملا شخصی و سلیقه ای به شمار می رود که می تواند بسته به علایق هر کس متفاوت باشد. در واقع چیزی که هر شخص به عنوان خاطرات شیرین دوران تابستان در گذشته با خود همراه دارد منحصر به فرد است، در نتیجه انتخاب یک عطر زنانه تابستانی نیز می تواند بسته به سلیقه شما متفاوت باشد. هدف ما در این مقاله آشنایی شما با 11 مورد از بهترین عطر های زنانه تابستانی بود تا با دریافت کمی اطلاعات درباره رایحه های آن ها بتواند با دقت بالاتری انتخاب صحیحی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام