16 استایل مناسب برای پوشیدن با کفش کانورس

نوشته تحریریه ژیلمو

17 اردیبهشت 1403

مد و استایل

0 نظر

16 استایل مناسب برای پوشیدن با کفش کانورس

تعداد کمی از برند های لباس می توانند بگویند که از زمانی که هرکسی به یاد می آورد در سرتاسر جهان رایج و شیک باقی مانده اند، یکی از این برند ها کفش کانورس است که همیشه  می تواند کاربردی و مقرون به صرفه باشد. افراد سرشناس از پوشیدن این کفش همه کاره سیر نمی شوند، همه سلبریتی ها از لیدی گاگا گرفته تا سوپرمدل هایی مانند جیجی حدید و کندال جنر که کانورس های خود را در شهر و تور می پوشند، و ستاره های سینما مانند بلیک لایولی که کفش او را روی فرش قرمز مشاهده کریدم، گواهی بر این موضوع دارند. با بیش از 100 سال قدمت به جرات می توان گفت که کانورس های کلاسیک رسما جزء اصلی کمد لباس اکثریت مردم هستند. این کفش ها در طیف وسیعی از رنگ‌ها، پارچه‌ها و سبک‌ها، از جمله چرم، جیر و روکش های پلاستیکی موجود می باشند.

آیا آماده‌اید تا به استایلی که با این کفش انتخاب می کنید روح دوباره ای ببخشید؟ این مقاله از مجله ژیلمو با شماست تا 16 استایل بی نظیری که می توانید با کفش های کانورس داشته باشید را ارائه دهد. با ما همراه باشید.

1- استفاده از کفش کانورس با کت و شلوار

پوشیدن کفش‌های کتانی با لباس رسمی سال‌هاست که روی فرش‌های قرمز انجام می‌شود و قطعاً به اتاق‌های لباس افراد نیز تعلق دارد. چه یک جفت سیاه و سفید کلاسیک انتخاب کنید یا یک جفت کفش کانورس تکسچر دارکه با کت و شلوار شما هماهنگ است، ست کردن این کفش با یک کت و شلوار دو یا سه تکه باعث می‌شود در عین راحتی و استایل، شیک بودنتان را نیز همیشه داشته باشید.

2- استفاده از کفش کانورس با شلوارک

اگر صاحب یک تاپ رومی جذاب هستید، سعی کنید شلوارکی بپوشید که دقیقاً بالای مچ پا قرار دارد تا بتواند استایل شما را به درستی نشان دهد، در نهایت برای تکمیل استایلتان یک جفت کفش کانورس ساق بلند می تواند ظاهری چشم نواز به شما ببخشد.

3- استفاده از کفش کانورس با دامن ماکسی

شما می توانید با متعادل کردن دامن ماکسی با این کفش که رنگ آن با بقیه استایل شما یا با رنگ‌هایی که از زیر لبه دامن بیرون می‌آیند هماهنگ است، از شیک بودن دامن خود اطمینان حاصل کنید.

4- استفاده از کفش کانورس با تور

یک جفت کانورس با رنگ‌های پر جنب و جوش یا درخشان، دقیقاً شبیه به  حال و هوای عجیب و غریب یک توری مناسب است. آیا می خواهید این استایل را حتی بیشتر از چیزی که می باشد تقویت کنید؟ می توانید دامن یا لباسی با سیلوئت حجیم برای تاثیرگذاری بیشتر در نظر بگیرید و آن را با یک جین کوتاه یا کت چرمی ست کنید.

5- استفاده از کفش کانورس با ساق چرمی

همه ما شلوارهای ساق خود را دوست داریم، اما پیدا کردن یک کفش راحت که بدون ظاهری نامرتب به این لباس بیاید، می تواند دشوار باشد. کفش‌های کتانی کانورس به‌خوبی در این ساختار جا گرفته و در نقطه ای بین راحتی و شیک قرار می‌گیرند، این استایل به‌ویژه از شلوارهای چرمی و یک ژاکت دنج که از پارچه‌ای نرم در دوخت خود استفاده کرده نیز می تواند بهره ببرد.

6- استفاده از کفش کانورس با لباس گرمکن

این سوال همیشه در میان طراحان مد وجود داشته که آیا کفش کانورس یک کفش ورزشی به شمار می آید؟ پاسخ بله است، همواره کانورس یک کفش ورزشی در نظر گرفته می شود، اما کمی بلندتر از کفش ورزشی معمولی شماست. در روزهایی که به جای استفاده از لباس‌های روزمره به سمت لباس ورزشی متمایل می‌شوید، می توانید لباس ورزشی خود را با یک کتانی کانورس جذاب ست کرده و لذت ببرید.

7- استفاده از کفش کانورس با لباس مجلسی پولک دار

اگر هدف شما این است که یک لباس مجلسی پر زرق و برق را به عنوان یک لباس روزمره استفاده کنید، می توانید در حالی که لباستان را می پوشید آن را با یک جفت کانورس جذاب ترکیب کیند. جواهرات ساده و یک کیف دستی کوچک این ترکیب را به بهترین شکل ممکن تکمیل می کنند.

8- استفاده از کفش کانورس با جوراب شلواری

در روزهای سرد، هیچ چیزی آزاردهنده تر از لیز خوردن کفش بر  روی یک جفت جوراب شلواری وجود ندارد. شما می توانید برا حل شدن این مشکل یک کانورس ساقدار انتخاب کنید و با یک کت یا ژاکت روزمره ترکیبی بی نظیر در استایل شخصیتان خلق کنید.

9- استفاده از کفش کانورس با شلوار گشاد

شما می توانید با یک شلوار گشاد به راحتی کفش کانورستان را ست کنید و از نتیجه به دست آمده لذت ببرید. تفاوتی ندارد که در استایلتان چه نوع شلواری استفاده می کنید، از شلوار جین گرفته تا شلوار های کتان، شما می توانید با نسخه گشاد این شلوار ها یک استایل بی نظیر و مد روز داشته باشید.

10- استفاده از کفش کانورس با بلیزر

اگر به دنبال لباسی هستید که غیررسمی‌تر از استایل معمول محیط کسب و کار باشد اما همچنان جذاب به نظر برسد، می توانید به سراغ یک بلیزر بروید. چه آن را با شلوار جین یا شلوارک ست کنید،ترکیب این کفش با  یک کت بلیزر شما را در عین سادگی بسیار شیک پوش جلوه می دهد.

11- استفاده از کفش کانورس با لباس های دکمه دار

جالب است این نکته را بدانید که در مد جهانی به لباس های دکمه دار لباس های منگنه نیز گفته می شود. این لباس ها معمولا شامل، پیراهن دکمه‌دار، شلوار دکمه دار و… می شود که می تواند ساختاری جسورانه با استایل و ست روزمره لباس های شما ببخشد.

12- استفاده از کفش کانورس با قطعات و لباس های بزرگ

هیچ موقع نمیتوان گفت که کانورس به اندازه یک جفت کفش کتانی پدر بزرگ گونه بد فرم است، بنابراین تناسب باریک آن به تعادل شلوارها و کت‌های گشاد کمک می‌کند. همچنین کانورس ها به‌ویژه برای ظاهر هایی که لایه لایه انتخاب شده اند انتخابی بسیار مناسب هستند.

13- استفاده از کفش کانورس با جوراب مچ پا

شما می توانید با استفاده از یک ژاکت یک دامن جین، چین دار یا چرمی به روشی امروزی در مقابل روتین های پوششی ایستادگی کنید، سپس با جوراب های سفید مچی ظریف ظاهر خودتان را با این کفش کامل کنید.

14- استفاده از کفش کانورس با کت چرم

یک کت چرم جذاب به شما اطمینان می دهد که هر بار که آن را برای استایلتان در نظر می گیرید بسیار شیک و جذاب به نظر برسد. یک ژاکت چرمی که با شلوار جین مشکی و کانورس استایلی بسیار بسیار شیک به شما ارائه می دهد.

15- استفاده از کفش کانورس با لباس اسلیپ

صرف نظر از اینکه در طول سال روی یک لباس اسلیپ چه لایه ای از لباس می پوشانید، یک جفت کانورس شما را در هر چهار فصل سال می تواند جابه جا کند.

16- استفاده از با دامن

فرقی نمی‌کند که کانورس پلت‌فرم، سطح بالا یا سبک کلاسیک را انتخاب کنید، بدون شک برای یک این کفش برای استفاده با یک دامن انتخابی مناسب هستند. برای داشتن ظاهری شیک تر می توانید بالاتنه خودتان را نیز با یک تیشرت طرح قلب تکمیل کرده تا ظاهری جذاب به خودتان ببخشید.

سخن پایانی

کفش کانورس یا به اصطلاح (آل استار) انتخابی بسیار محبوب برای تمام سنین در تمام سال های پیشرفت و تغییر مد به شمار می آید که همواره توانسته محبوبیت خود را در میان تمام سن و سال ها به بهترین شکل حفظ کند. امروز در این مقاله از مجله ژیلمو با شما بودیم تا 16 استایل بی نظیر و متنوع که میتوان با کفش کانورس آن را تجربه کرد را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در هر موقعیتی کفش محبوبتان را پوشیده و از استایلی که برای خودتان آماده کرده اید لذت ببرید. امیدواریم که از امروز به بعد با دریایی از ایده برای ست های مختلفی که می توانید به کمک کفش های کانورس محبوبتان خلق کنید، در موقعیت های مختلف درخشان ظاهر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام