معرفی 27 مورد از انواع کلاه ها

نوشته تحریریه ژیلمو

14 اردیبهشت 1403

مد و استایل

0 نظر

معرفی 27 مورد از انواع کلاه ها

اگر به دنبال خرید کلاه هستید دانستن اینکه از کجا شروع کنید ممکن است با توجه به انواع مختلف کلاه های موجود چالش برانگیز باشد. اگر تنوع کلاه‌های موجود باعث می‌شود کمی احساس نگرانی کنید، این راهنمای کامل به شما در بالا بردن اطلاعاتتان درباره کلاه ها و پیدا کردن کلاه مد نظرتان کمک بسیار زیادی می کند.

با مجله ژیلمو همراه باشید.

پیدا کردن انواع کلاه ها

هر نوع کلاهی ارائه دهنده یک حس مد و فشن متمایز است که همین موضوع کلاه ها را به یکی از اصلی ترین و قدرتمندترین روش ها برای نمایش نوع استایل شما تبدیل می کند. مهم نیست که به دنبال چه نوع کلاهی هستید، این مقاله به کمک محتویات خود شما را به شکل فوق العاده از از هر گونه اطلاعات اضافی بی نیاز می کند. شک نکنید که از میان 27 نوع مختلف نام کلاهی که به شما معرفی می کنیم مطمئناً سبک مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد!

چند نوع کلاه وجود دارد؟

از دیرباز کلاه ها هم به عنوان یک اکسسوری کاربردی و هم به عنوان یک اکسسوری مد روز عمل کرده اند. می توان گفت کلاه به خودی خود تاریخچه بسیار طولانی دارد، و با گسترش آن در سراسر جهان، توانسته است خود را با فرهنگ های متعدد، مناطق جغرافیایی، روند مد و تفاوت های نسلی وفق دهد. همچنین این اکسسوری پوشیدنی این امکان را فراهم کرده است تا طیف وسیعی از انواع کلاه در بازار های مختلف مختلف به فروش برسد.

کلاه اسکوت

بر خلاف کلاه پیچک و تخت، کلاه آسکوت دارای کانتور تاج گردتر است و اغلب سفت تر است و از پشم یا نمد ساخته می شود.

کلاهک اپل یا سیب

کلاه روزنامه فروشی یا اپل، در اصل نسخه بزرگتری از کلاهک اسکوت است. دارای هشت پانل است و با یک دکمه دوخته شده در بالا تکمیل می شود.

کلاه ساحلی

کلاه های ساحلی که اغلب کلاه آفتابی نامیده می شوند، برای روزهای آفتابی در فضای باز طراحی شده اند. برای تسکین گرمای روز، این نوع کلاه لبه دار محبوب از مواد سبک مانند نی یا رافیا ساخته شده است. شاید ضروری ترین بخش این کلاه، لبه های دور و پهن کلاه آفتابی است که از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند. کلاه‌های ساحلی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم شیک و هم کاربردی باشند، بنابراین از موادی ساخته شده‌اند که به سرعت خشک می‌شوند و می‌توانند در شن یا کیف ساحلی شما قرار بگیرند.

کلاه برت

در منطقه باسک، که بین جنوب فرانسه و شمال اسپانیا قرار دارد، نوع کلاه برت برای اولین بار در قرن هفدهم ظاهر شد. به دلیل کوه‌های پیرنه که در آنجا قرار دارند، این کلاه‌ها هنوز هم اغلب در این منطقه پوشیده می‌شوند. کلاه های برت، که به عنوان کلاه نقاش یا کلاه هنرمندان نیز شناخته می شوند، می توانند از پشم، پنبه یا مواد مصنوعی ساخته شوند. این کلاه گرد، نرم و کمی پف کرده علاوه بر ظاهر سنتی فرانسوی، از گرما و سرما نیز محافظت می کند.

کلاه قایقران

کلاه قایقران که اغلب کلاه کفگیر نامیده می‌شود، یک مدل سرپوش تابستانی است که در دهه‌های 1800 و 1900 به اوج محبوبیت خود رسید. کلاه کفگیر سنتی از نی ساخته شده است و دارای بالای صاف، لبه کوچک تا متوسط و نواری است که دور تاج آن پیچیده شده است. کلاه‌های قایقران ظاهری کلاسیک دارند که آن‌ها را به انتخابی فوق‌العاده برای استفاده در هوای گرم تبدیل می‌کند که می‌توان آن‌ها را در دریاچه و در محیط‌های رسمی‌تر پوشید.

کلاه بابل هد

در گذشته این کلاه ها با پشم ساخته می شدند و برای استفاده کننده خود انتخابی بسیار گرم هستند و برای هوای سرد انتخابی مناسب به شمار می روند. این یک تناسب مطمئن روی سر ارائه افراد ارائه می دهد.

کلاه بوهو

کلاه های بوهو یکی از محبوب ترین کلاه های فلاپی هستند که از مد ساده و هیپی دهه 1960 الهام می گیرند. این مدل کلاه لبه پهن، که می‌توان آن رو به را بالا یا پایین پوشاند، برای افرادی با روحیه آزاد که به دنبال کلاه جشنواره موسیقی جدید است، ایده‌آل است. نوع کلاه بوهو برای اشکال مختلف صورت مناسب است زیرا در رنگ‌ها و اندازه‌های لبه‌های متنوعی عرضه می‌شود. علاوه بر این، برای دوستداران کلاه که دائما در حال حرکت هستند، کلاه های فلاپی محافظت عالی در برابر نور خورشید را ارائه می دهند.

کلاه بولر

کلاه‌های بولر که ریشه در بریتانیادهه 1800 دارند، به عنوان راه‌حلی برای مشکل کلاه‌های آن زمان که هنگام اسب‌سواری خیلی زود از سر جدا می‌شدند، ساخته شدند. درآن زمان کلاه های دربی که گاهی اوقات به عنوان بولر نیز شناخته می شوند، به زودی در ایالات متحده پذیرفته شدند. در جنوب غربی آمریکا، جایی که اسب‌سواری و سایر فعالیت‌های بدنی کلاه‌های مرسوم را نامناسب می‌کردند، کلاه‌های دربی به همان دلیلی که کلاه‌های بولر در بریتانیا رایج بودند، مفید بودند. نمد محکمی که برای ساخت این نوع کلاه مستحکم استفاده می شود لبه کوتاه تری دارد در نتیجه این موضوع کارایی آن را افزایش می دهد. کلاه های بولر امروزه پس از معروف شدن بر سر چارلی چاپلین، همچنان یک طرح کلاه جاودانه هستند.

کلاه بمب افکن

گوش‌های بزرگ و بندهای چانه روی این کلاه برای استفاده در شرایط بسیار سرد طراحی شده‌اند. داخل آنها با خز برای عایق شدنشان پوشانده شده است و قسمت بیرونی نمدی شکل است.

کلاه کلوش

کلاه های کلوش که اغلب به عنوان کلاه های فلپر شناخته می شوند، نوعی کلاه پشمی نرم و دنج هستند. آنها تزئیناتی در اطراف تاج دارند و در رنگ های مختلف برای هر مدی موجود هستند.

کلاه سرآشپز

در حالی که آشپزها در رستوران های متعدد غذا درست می کنند، امام همه آن ها از کلاه های سفید چین دار استفاده می کنند. کلاه سرآشپز ابتدا در قرن نوزدهم در اروپا پوشیده شدند. در آن زمان، هر پلیسه کلاه به معنای غذایی بود که آشپز کامل کرده بود.

کلاه مهمانی

در همه جای دنیا یک جشن تولد بدون کلاه مهمانی ناقص خواهد بود! اگرچه امروزه این کلاه های کاغذی بسیار مقرون به صرفه هستند، اما قبلاً کالاهای گران قیمتی بودند. فراعنه مصر و پادشاهان و ملکه های قرون وسطی همگی تاج های مخروطی متمایز بر سر می گذاشتند. به دلیل این تمایز، طرفداران آنها ممکن است به راحتی آنها را نجیب تشخیص دهند.

کلاه میدان نبرد

به دلیل استفاده مکرر از آن در لباس های نظامی ملل مختلف، این نوع کلاه اغلب به عنوان کلاه نظامی شناخته می شود. کلاه های میدان نبرد از برخی جهات شبیه انواع مختلف کلاه های بیسبال هستند، اما آنها دارای یک رویه صاف بر خلاف قسمت بالای گرد کلاه بیسبال و یک گیره سفت و کمی گرد هستند. با حفظ همان اجزای طراحی قوی، کلاه های نظامی تمایز را از انواع معمولی کلاه های بیسبال ارائه می دهند.

کلاه فس

سبک فس در کلاه ها از مراکش سرچشمه گرفته است و امروزه به طرز شگفت انگیزی رایج است.

کلاه های مجذوب کننده

پس از عروسی سلطنتی، شیفتگان بازگشت قابل توجهی نسبت به این کلاه داشتند و فروشندگان نتوانستند تقاضا را تامین کنند. این اکسسوری که به عنوان مجذوب کننده شناخته می شود، کلاهی به سبک پیشانی بند است که می تواند به اندازه یک کمان در بالای هدبند یا به اندازه ای که کاربر انتخاب می کند پیچیده و بزرگ باشد. آنها را می توان به عنوان “کلاه کاکتل” نیز نامید.

کلاه قمار

طراحی این کلاه تلفیقی از مد غربی و شرقی است. کلاه های قمار در طیف گسترده ای از موارد کلاه هستند و تاج بیضی شکل قابل تشخیصی دارند. بنابراین برای انواع رویدادها و شرایط آب و هوایی مناسب هستند. کلاه قمار یک کلاه شیک و بسیار راحت است و محافظت عالی در برابر آفتاب دارد. آنها در روزهای شلوغ کازینوهای قایق رودخانه ای که در امتداد رودخانه می سی سی پی شناور بودند مورد استفاده قرار می گرفتند.

کلاه فارغ التحصیل

از قرن دوازدهم، فارغ التحصیلان خود را با کلاه هایی بسیار جالب آراسته  می کردند. به گفته مورخان، روشنفکران و دانش آموختگان در مراسم پایان سال لباس های بلند و کلاه می پوشیدند تا همبستگیشان را تقویت کنند.

کلاه هومبورگ

آیا به کلاه مشابه فیلم پدرخوانده نیاز دارید؟ سبکی که شما به دنبال آن هستید کلاه هومبورگ است. کلاه هومبورگ که توسط آل پاچینو در پدرخوانده معروف شد، به عنوان کلاه گانگستری نیز شناخته می شود. فرورفتگی وسط برجسته در تاج این نوع کلاه ها تشخیص آنها را آسان می کند. کلاه های ساخته شده در هومبورگ شکلی بیضی شکل با طرفین خمیده ظریفی دارند. کلاس هر لباسی ممکن است با این ظاهر پیچیده بالا رود.

کلاه مناسب فضای باز (استرالیایی)

کانر هتس، یک شرکت استرالیایی که توسط پدر و پسری اداره می شود، به زبان ساده، متخصص کلاه های بیرونی است. کروکودیل داندی باعث محبوبیت سبک کلاه استرالیایی شد، اما ساختار سخت آن فراتر از زیبایی شناسی است. لبه عریض کلاه پشتی در جلو و عقب فرو می‌رود و بیشترین محافظت ممکن در برابر آفتاب را برای کاربر فراهم می‌کند. کلاه های بیرونی از مواد بادوام مانند چرم و پنبه ساخته می شوند و انتخابی مناسب برای ست کردن با تیشرت عقل و قلب مورد علاقتان می باشد.

کلاه مغزی

کلاه‌های مغزی، که دارای تاج گرد و متمایز هستند و از مواد تنفس‌پذیر (معمولاً کاه) تشکیل شده‌اند، برای اولین بار به عنوان کلاه ایمنی برای ارتش‌های فعال در مناطق گرمسیری ساخته شدند. این سبک کلاه برای سفرهای سافاری و اکتشافات استوایی و همچنین گاهی اوقات در کارمندان خدمات پستی در ایالات متحده نیز دیده می شود.

کلاه پرو

دو منگوله آویزان از پایین لبه های گوش در دو طرف، یکی از ویژگی های سبک کلاه لوبیایی یا کلاه پرویی است که تشخیص آن را ساده می کند. این کلاه  شبیه یک باقالی است، اما برای گرما و کمی ظرافت، دو گوش بسیار بزرگ و بلند به آن اضافه می شود. این کلاه ها اغلب یک پوم یا توپ در بالا دارند و معمولاً بافت زیبایی دارند.

کلاه مائو

کلاه مینیمالیستی و سرسخت مائو که اغلب به عنوان کلاه خصوصی شناخته می شود، ظاهری به سبک نظامی دارد. لبه کوتاه 2 تا 3 اینچی و یک تاج به همین ترتیب کوتاه و صاف از ویژگی های متمایز این سبک است. هم مردان و هم زنان می‌توانند از این کلاه‌ها استفاده کنند، که جایگزین فوق‌العاده‌ای برای کلاه بیسبال معمولی است.

کلاه استیمپانکر

کلاه های استیمپانک، سبکی از دوران ویکتوریا، اختراع ماشین های بخار و شکوه و جلال پوشاک ویکتوریایی در قرن نوزدهم را گرامی می دارند. به عنوان یک بیانیه مد مستقل، امروزه کلاه های استیمپانک در حال بازیابی جذابیت سابق هستند. برای ایجاد انواع کلاه های چشم نواز و متمایز، مد استیمپانک دندانه ها، زنجیر و توری را به طرح های کلاه سنتی مانند کلاه های بالا و کاسه زنی اضافه می کند.

کلاه سافاری

هنگامی که به دنبال کلاهی با محافظت عالی در برابر آفتاب هستید، کلاه های سافاری یک انتخاب محبوب هستند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که در مناطق بیابانی سوزان مناسب باشند. کلاه های سافاری در مواد مختلفی تولید می شوند و دارای لبه هایی با اندازه های متوسط تا بزرگ هستند و به آرامی به سمت پایین شیب دارند. اگر خنک و سبک بودن اولویت اصلی شماست، کلاه سافاری مشبک را انتخاب کنید. آیا می خواهید بهترین محافظ در برابر آفتاب را پیدا کنید؟ می توانید به سادگی از بین بیش از 50 طرح کلاه سافاری ساخته شده از پنبه و کنف ارگانیک انتخاب کنید.

کلاه کامیون دار

کلاه های کامیون دار، از نسل کلاه های بیسبال مد روز، تقریباً شبیه به کلاه های بیسبال هستند، به استثنای دو تکه پارچه جلویی که با پانل های مشبک پوشانده شده اند. کلاه های کامیون دار، طرحی از کلاه می باشد که جذابیت های گسترده ای را به خود جلب کرده است، این کلاه ها اغلب از طریق گیره ها در امتداد بند پشتی قابل تنظیم هستند.

کلاه ویسلا

به دلیل سادگی و قابل حمل بودن، این کلاه گیرایی ظاهر فوق العاده ای دارد که بسیار مورد توجه افراد مختلف است. گیره این کلاه صرفاً شرایطی را برآورده می کند که بالای سر در معرض دید قرار گیرد.

کلاه عروسی

اگر شما نیز برای روز خاص خود به یک کلاه منحصر به فرد نیاز دارید، این کلاه انتخابی عالی برای شماست. کلاه های عروسی به هر رویدادی، از جذابیت های پیچیده گرفته تا طرح های هماهنگ برای کل مهمانی عروس، جلوه ای متمایز می دهند. محل برگزاری عروسی تاثیر زیادی در مدل های کلاه عروسی دارد.

کلاه وسترن

این طرح سنتی از جنوب غربی آمریکا دارای لبه بسیار گسترده ای است که برای محافظت از چهره شما در برابر عناصر محیطی ساخته شده است. کلاه‌های سنتی کابوی و دختر گاوچرانی، که اغلب لبه‌ای دارند که از طرفین بالا می‌رود، در درجه اول برای کاربردی بودن طراحی شده‌اند. برای اهداف مختلف، کلاه های غربی از طیف وسیعی از مواد ساخته می شوند. یکی از بهترین انواع سرپوش برای روزهای بارانی در مزرعه، کلاه های کابوی ضد آب است. برای روزهای گرم و پر گرد و غبار وسط تابستان، کلاه های سبک وزن کاهلی دختر گاوچران بهترین انتخاب برای شما هستند.

محبوب ترین نوع کلاه چیست؟

به طور حتم کمد لباس همه ما سال هاست که شامل کلاه های مختلفی می شود. علیرغم این واقعیت که استفاده از کلاه رسمی در قرن 19 و 20 به اوج خود رسید، کلاه ها هنوز هم بسیار محبوب هستند! حتی بیشتر از آن چیزی که بیشتر مردم تصور می کنند.

پس بیایید به برخی از سرپوش هایی که در حال حاضر ترند هستند نگاه کنیم.

کلاه بیسبال

زمانی که بروکلین اکسلزیورز در دهه 1860 در ابتدا انواعی از کلاه های شش پانل را به کار برد، کلاه های بیسبال محبوبیت پیدا کردند که در حال حاضر جزو محبوب ترین طرح های کلاه موجود به شمار می روند. جلوی این مدل کلاه دارای منقاری متوسط است و رویه پنل های پارچه ای پنج تا شش نوع آن با دکمه های کوچک تکمیل شده است. این واقعیت که کلاه های بیسبال یک نوع کلاه مقاوم هستند که محافظت مناسبی از صورت را در برابر آفتاب ایجاد می کند، آنها را برای استفاده روزمره ایده آل می کند. کلاه بیس بال یک مدل کلاه است که به دلیل طیف وسیعی از پارچه ها و طرح های کم رنگ موجود، می تواند برای موقعیت های مختلف استفاده شود.

کلاه لوبیایی

موهایتان از صورتتان بیرون می ماند و سرتان با یک کلاه گرم می ماند، این دقیقا ماهیت کلاه لوبیایی است! آنها در چند مدل منحصر به فرد در دسترس هستند که می توانند به شدت نگرش شما را نسبت به کلاه تغییر دهند. به عنوان مثال، از کلاه های لوبیایی کج می‌توان شیک تر کردن استایل استفاده کرد.

کلاه بونی

کلاه های سطلی که به آن ها کلاه بونی نیز گفته می شود، طرحی از کلاه است که سهم خود را از کار طاقت فرسا ادا کرده است. به منظور محافظت در برابر خورشید و باران، کلاه بونی در طول جنگ ویتنام محبوب بود. این کلاه نرم دارای لبه و بند چانه متوسط است، بنابراین محافظت در برابر آب و هوا در تمام طول روز در جای خود باقی می ماند.

کلاه فدورا

اگرچه فدوراها برای اولین بار در دهه 1920 رایج شدند، اما امروزه یکی از رایج ترین مدل های کلاه مختلف هستند. علامت تجاری کلاه فدورا فرانک سیناترا با گذشت زمان تغییر کرده و به انواع کلاه های کمی متمایز مانند Pi Pork Pie، Trilby، Snap Brim و Stingy Brim تبدیل شده است. لبه نازکی که در پشت این کلاه سنتی به سمت بالا می پیچد، جلوه ای جاودانه به آن بخشیده است.

کلاه نجات غریق

کلاه نجات غریق مدت‌هاست که یک استاندارد در لباس‌های ساحلی و محافظت در برابر آفتاب بوده است. کلاه‌های حصیری دست‌بافت UPF50+ محبوب‌ترین کلاه‌های این دسته بندی هستند که با لبه‌های پهن و ضخیم دور تا دور متمایز می‌شوند.

کلاه پاناما

در طول قرن نوزدهم، زمانی که معدنچیان زیادی در طوفان طلای کالیفرنیا از پاناما سفر کردند، این شکل از کلاه حصیری که منشأ آن در اکوادور بود، به طور فزاینده ای محبوب شد. کلاه پاناما، با بافت ضخیم و لبه متوسط، برای پاسخگویی به تقاضای محافظت از خورشید در آب و هوای گرمسیری ایجاد شده است. کلاه پاناما به دلیل رنگ روشن و بافت نفیس با منسوجاتی مانند ابریشم و کتان به خوبی ست می شود. به همین دلیل، کلاه پاناما در هر رویدادی در هوای گرم عالی به نظر می رسد.

رایج ترین مواد برای انواع کلاه

پارچه‌های بی‌شماری برای کلاه‌ها وجود دارد، چه یک کلکسیونر مشتاق کلاه باشید و چه بخواهید درباره طرح‌های مختلف کلاه بیشتر بدانید، درک پارچه انواع کلاه بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا از کلاه خود به درستی مراقبت کنید. بسته به جنس کلاه خود، حتی می توانید از روش های خاصی برای کشش آن استفاده کنید. انتخاب استراتژی مناسب بسیار مهم است زیرا همه تکنیک های کشش برای همه سبک های کلاه موثر نیستند. در غیر این صورت، ممکن است به ساختار کلاه آسیب برساند.

پنبه

کلاه های پنبه ای معمولاً بسیار محکم و نرم تر از سایر کلاه ها هستند و در طیف گسترده ای از رنگ ها تولید می شوند

نمد پشمی

وقتی پشم رول می‌شود، فشرده می‌شود و در معرض رطوبت، گرما و فشار قرار می‌گیرد، الیاف به هم متصل می‌شوند و در نتیجه پارچه نمدی ایجاد می‌شود. این نوع از متریال نیز در میان تولید کنندگان کلاه محبوبیت بالایی دارند.

کاه

کاه انواع مختلفی دارد که برای ساخت کلاه استفاده می شود. آنها از نظر رنگ، ظرافت، دوام و استحکام متفاوت هستند. از کاه نخل توکیلا برای تولید کلاه پاناما استفاده می شود، در حالی که از رافیا برای ساخت انواع کلاه های خرد و بسته بندی استفاده می شود. برای بافتن کلاه می توان از هر نوعی کاه استفاده کرد، اما بهترین آن ها به دلیل یکنواختی رنگ، بافت و طرح با دست انتخاب می شوند.

نمد نرم

این نوع متریاب مانند نمد پشمی، اما با استفاده از مواد ظریف و نرم تر ساخته می شود. هنگامی که نمد خز را در دست بگیرید یا لمس کنید، بلافاصله متوجه نرمی برتر در مقایسه با نمد پشمی خواهید شد.

پلی استر

کلاه هایی که تماماً از پلی استر ساخته شده اند غیر معمول هستند. اگرچه آنها به خوبی منسوجات دیگر تنفس نمی کنند، این کلاه ها معمولاً طول عمر نسبتاً طولانی دارند.

نکات خرید انواع کلاه

سفتی و نرمی کلاه: اگر کلاهی نیمه سفت باشد یا لبه یا تاج سفت‌تری داشته باشد، ممکن است برای بازگرداندن شکل طبیعی آن کمی بخار لازم باشد. کلاه های سطلی و بونی با سبک های مختلف و نرمی که معمولاً روی کلاه های زنانه وجود دارد از این قاعده مستثنی هستند. در نتیجه همیشه به این موضوع توجه زیادی داشته باشید.

شکل پذیری: وقتی از کلاه ها به عنوان دارای این کیفیت یاد می شود، به این معنی است که یک سیم فلزی جای سیم پلاستیکی معمولی در کلاه وجود دارد که در لبه ها بافته می شود و به شما این امکان را می دهد که شکل لبه را هر طور که می خواهید تغییر دهید.

محافظت در برابر آفتاب و UPF: وقتی از کلاه ها به عنوان دارای این ویژگی یاد می شود، به این معنی است که سیم پلاستیکی معمولی در داخل بافته شده است. UPF، که نباید با SPF اشتباه گرفته شود، مخفف “عامل محافظ فرابنفش” است و به چند جنبه مربوط می شود. بافت، رنگ، وزن، کشش و رطوبت پارچه از جمله این عناصر است.

چگونه کلاهی را انتخاب کنیم که برای شما مناسب است؟

انواع مختلفی از مدل‌های کلاه دوزی وجود دارد که می‌توانید متناسب با شخصیت و مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید، از آنها استفاده کنید. هنگام انتخاب کلاه مناسب خود، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

نوع چهره شما

برای برجسته کردن ویژگی های فردی خود، هر فرد به نوع کلاه متفاوتی نیاز دارد. قبل از انتخاب کلاه، به شکل سر خود فکر کنید.

  • مربع
  • بیضی شکل
  • گرد
  • قلبی شکل

کلاهی را انتخاب کنید که مناسب قد شما باشد

برای همه افراد کوتاه قد که می خواهند شکل ظاهری خود را بلندتر کنند، توصیه می شود از کلاهی با لبه های کوتاه و تاج بلند استفاده کنند.

بسته به سبک شخصی خود، کلاهی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد

یکی از شناخته شده ترین لوازم جانبی تاریخ، کلاه گاوچرانی است. کلاه سنتی برای چندین دهه، از جان وین تا مارلبرو، نشان دهنده سرسختی و مردانگی بوده است. در نتیجه سعی کنید سبک خود را شناخته و با توجه به آن اقدام به خرید کنید.

فصل ها

کلاه یک اکسسوری بسیار سازگار است که تقریباً در هر فصل قابل استفاده است. کلاه نمدی یکی از اکسسوری های مد روز برای پاییز و زمستان است، اما می تواند علاوه بر گرم نگه داشتن گوش ها در روزهای سرد، مکمل خوبی برای استایل کلی شما باشد. پس به این نکته نیز توجه بسیار زیادی باید داشت.

اگر به دنبال راهی برای نحوه شستن لکه انار از روی لباس هستید، مجله ژیلمو راهکارهای بی نظیری را به شما ارائه داده تا این مشکلتان به بهترین شکل حل شود.

سخن پایانی

شما هرگز نمی توانید کلاه های زیادی در کمد خود داشته باشید، پس سیاست درست در این مورد آن است که حتما تلاش کنید با توجه به شناخت کاملی که به کمک این مقاله مجله ژیلمو به دست آورده اید، انتخاب های صحیحی در خرید کلاه داشته باشید تا همیشه بهترین و مناسب ترین کلاه هارا در کمدتان داشته باشید. امیدواریم که ژیلمو توانسته باشد به شما در بالا بردن میزان اطلاعاتتان درباره کلاه ها کمک کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام