ترفند هایی که شمارا لاغر تر نشان می دهند

نوشته تحریریه ژیلمو

11 دی 1402

مد و استایل

0 نظر

ترفند هایی که شمارا لاغر تر نشان می دهند

اگر به دنبال نکات و ترفندهایی هستید که به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه لباس بپوشید تا لاغرتر به نظر برسید و چگونه خود را در تصاویر لاغر نشان دهید، جای درستی آمده اید! به همان اندازه که همه ما تلاش می کنیم از جدیدترین رژیم های غذایی و رژیم های تمرینی پیروی کنیم تا به ما کمک کند وزن اضافی بدن خود را از بین ببریم تا بتوانیم بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشیم، بسیاری از ما زمان یا اراده ای برای پایبندی به اهداف خود به صورت 100% نداریم، و این موضوع اشکالی ندارد! برای اینکه بتوانیم بهترین نوع از زندگی خود را داشته باشیم و تجربه کنیم، باید تعادلی مناسب میان این دو پیدا کنیم. با ما در این مقاله از مجله ژیلمو همراه باشید تا چند ترفند بی نظیری برای لاغرتر دیده شدن را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

ناحیه کمر خود را مشخص کنید

اگر می خواهید بدانید چگونه لباس بپوشید تا لاغرتر به نظر برسید، پیدا کردن راه هایی برای مشخص کردن ناحیه کمرتان اولین قدم مثبت در این مسیر است. این موضوع به ایجاد این توهم کمک می‌کند که شما یک اندام ساعت شنی با منحنی‌هایی درست  در بدنتان دارید، حتی اگر واقعیت کمی متفاوت با این موضوع باشد. سعی کنید تا لباس‌های کمر بلندی را انتخاب کنید که با پارچه‌های مرتب و صاف ساخته شده‌اند، همچنین می توانید پیراهن‌های گشاد را داخل شلوار و دامن بپوشانید و لباس‌هایتان را با کمربند های کوچک ست کنید.

لباس هایی بپوشید که سایز مناسبی دارند

برخلاف تصور رایج، پوشیدن لباس‌هایی که سایزشان خیلی بزرگ است یا سایزشان خیلی کوچک است، همیشه شما را لاغرتر نشان نمی‌دهد. لباس های حجیم، بیشتر شما را بزرگتر از آنچه هستید نشان می دهد، و کوچک کردن سایز باعث جلب توجه به قسمت های مشکل دار مانند چربی پشت، رویه ران پا و سلولیت ها می شود، بنابراین همیشه لباسی را انتخاب کنید که متناسب با اندازتان باشد.

لباس زیر مناسب را انتخاب کنید

وقتی نوبت به پیدا کردن لباس‌هایی می‌رسد که شما را لاغرتر نشان می‌دهند، لباس‌های زیرتان به همان اندازه مهم هستند. سوتین‌های تنگ توجه را به سمت چربی‌های پشت کمر جلب می‌کند و شورت‌های تنگ می‌توانند باعث نمایان شدن چربی، رویه‌های ران پا و سلولیت در لباس‌های شما شوند. در نتیجه برای پوشیدن لباس مناسب وقت بگذارید، و اگر پارچه ای بی کیفیت اما مناسب پوشیده اید، از این موضوع نترسید زیرا راز کوچکی میان شما و خودتان است.

از کفش های گرد خودداری کنید

اگرچه ممکن است کفش‌های نوک گرد زیبا به نظر برسند، اما آن ها پاهای شما را کوتاه و بی‌حوصله نشان می‌دهند. کفش‌های نوک تیز را انتخاب کنید زیرا به کشیده شدن پاها کمک می‌کنند و این توهم را ایجاد می‌کنند که بلندتر از آنچه واقعا هستید دیده می شوید.

با شلوار جین تنگ کفش پاشنه دار بپوشید

اگر از طرفداران شلوار جین تنگ هستید اما نسبت به پهنای پاهای خود احساس نگرانی می کنید، به هر قیمتی شده از شلوارهای صاف و دمپایی خودداری کنید. می توانید با اطمینان از بلندتر بودن جین (و ست کردن آنها با یک جفت پاشنه نوک تیز، پاهای خود را بلندتر نشان دهید.

روی لباس های شکل دهنده سرمایه گذاری کنید

اگر می‌خواهید بدانید چگونه لباس بپوشید تا لاغر به نظر برسید، لباس‌های شکل‌دهنده بهترین دوست جدید شما خواهند شد. اکثر خانم‌ها لباس‌های شکل‌دهنده را برای مناسبت‌های خاص در کمدشان ذخیره می‌کنند، اما دلیلی وجود ندارد که این لباس‌ها به یک کالای اصلی روزمره تبدیل نشوند. لباس‌های شکل‌دهنده پشتیبانی بیشتری نسبت به لباس‌های زیر معمولی شما دارند، برآمدگی‌ها و عیوب مانند سلولیت را پنهان می‌کنند و ظاهری باریک‌تر به شما می‌دهند. جوراب شلواری کنترلی یا (گن) پوششی یکپارچه از سینه‌ها تا دور کمرتان را ارائه می‌دهد، همچنین کمک می‌کنند کمرتان را جمع کرده و انحنای باسن‌تان را برجسته‌تر کنید، و همچنین شکم، شکم و ران‌هایتان را نیز باریک می‌کنند. انبوهی از فرم دهنده های بدن دیگر نیز وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقتان آن ها را انتخاب کنید.

استفاده از لباس یک رنگ برای لاغر دیده شدن

وقتی به 2 رنگ و یا بیشتر لباس می پوشید، چشم به طور طبیعی به ناحیه ای که در آن دو رنگ به هم می رسند، که معمولاً خط کمر شما است، کشیده می شود. اگر شما یک بدن ساعت شنی طبیعی دارید، این می تواند چیز خوبی باشد، اما در غیر این صورت لباس پوشیدن به یک رنگ، یک راه ساده برای بلندتر کردن بدن با ایجاد ظاهری فراگیر است.

لباس های بلند بپوشید

اگر در آب و هوای خنک‌تری زندگی می‌کنید و می‌خواهید راه‌هایی برای گرم ماندن بدون اضافه کردن حجم غیر ضروری به ظاهرتان بیابید، لباس‌های بیرونی بلند به بلندتر شدن قاب ظاهری شما کمک می‌کنند. شما می توانید لباس های مختلف را با شلوار جین تنگ و پاشنه‌های نوک تیز یا چکمه‌ها ست کنید و کت خود را باز بگذارید، یا در زمانی که واقعاً نیاز به گرمای محبوس شده دارید، کت خود را برای ظاهری جذاب‌تر ببندید.

خودتان را با لباس هایی با راه راه عمودی بپوشانید

بر کسی پوشیده نیست که راه راه های افقی می توانند ما را پهن تر نشان دهند، اما این بدان معنا نیست که شما باید به طور کامل از راه راه اجتناب کنید. فقط باید در هنگام پوشیدن آنها کمی استراتژیک تر باشید. به یاد داشته باشید که راه راه ها برجسته تر هستند، بنابراین اگر می خواهید بفهمید که چگونه لباس بپوشید تا لاغرتر به نظر برسید، راه راه های کوچکتر و عمودی را در رنگ های تیره انتخاب کنید و از پوشیدن یک الگوی سر تا پا خودداری کنید. در حالی که خطوط راه راه قطعا می توانند لاغر کننده باشند، شما قطعا می خواهید دور کمر خود را برجسته کنید. به عنوان مثال، یک تاپ مشکی که در یک شلوار راه راه قرار داده شده است، می تواند پاهای شما را کشیده و شما را فوراً لاغرتر نشان دهد.

برای لاغری از استفاده از دامن و لباس های چین دار خودداری کنید

در حالی که چین‌ها وقتی درست پوشیده می‌شوند می‌توانند جذاب و زنانه باشند، در لحظه‌ای که شروع به جدا شدن و باز شدن می‌کنند، فورا به قاب ظاهر شما شکلی حجیم می‌دهند. کارهای خاصی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از این امر انجام دهید، اما بسیاری از این تکنیک ها این پتانسیل را دارند که کمر شما را ضخیم تر نشان دهند. بنابراین اگر به دنبال لباس هایی هستید که شما را لاغرتر نشان می دهد، توصیه ما این است که از چین خوردگی به طور کامل اجتناب کنید.

شلوار جین تنگ را با شلوار جین بوت کات تعویض کنید

اگر می‌خواهید توجه را از شکم و ران‌هایتان دور کنید، جین اسکینی تان را با شلوار جین بوت‌کات جا به جا کنید، تا به فریمتان قد بیافزایید. شما می توانید این لباس ها را با کفش های پاشنه نوک تیز ست کنید تا مطمئن شوید که قسمت پایین شلوار جین به کفش شما می خورد تا بیشترین تاثیر را داشته باشد.

شما همچنین می توانید با خرید شلوار جین بگ ذغالی استایل ظاهری بی نظیری به ساختار پوشش روزمرتان ببخشید.

از استفاده از شلوار جین و شلوارهای رنگ روشن خودداری کنید

شلوار و شلوار جین سفید و روشن پتانسیل این را دارند که پاهای شما را ضخیم تر نشان دهند، بنابراین اگر ران های بزرگی دارید، همیشه رنگ های تیره تر را انتخاب کنید زیرا اثر لاغری زیادی روی ظاهر شما دارند. پیشنهاد ما برای رسیدن به یک شلوار جین زنانه با کیفیت وبسایت ژیلمو است.

برای بیشتر لاغر دیده شدن تاپ های یقه هفت بپوشید

نکته ساده اما موثر دیگری که به شما آموزش می دهد چگونه لباس بپوشید تا لاغرتر به نظر برسید این است که از تاپ های یقه هفت استفاده کنید زیرا با ایجاد تعادل در باسن و ران به کشیده شدن بالاتنه شما کمک می کند. این نکته مخصوصاً برای دختران با سینه بزرگ‌تر، موثرتر است، زیرا تاپ‌های یقه‌ای به‌طور طبیعی چشم را از نواحی مشکل‌دار بدن دور کرده و به‌جای آن‌ها به سمت نکات برجسته می‌روند. اما اگر سینه بزرگ ندارید هیچ جای نگرانی نیست و همچنان این ترفند می تواند به شما کمک زیادی کند.

لوازم جانبی خود را هوشمندانه انتخاب کنید

آخرین نکته ما برای آموزش نحوه لباس پوشیدن تا لاغرتر به نظر رسیدن، انتخاب صحیح اکسسوری است. گردنبند، گوشواره، کمربند و دستبند می تواند به دور کردن چشم از نواحی مشکل دار کمک کند و در عین حال بهترین ویژگی های شما را برجسته کند. به عنوان مثال، گردنبندهای بلند تمرکز را از باسن دور می‌کنند، گوشواره‌های بزرگ توجه را از بالاتنه و به سمت صورت جلب می‌کنند، دستبندهای بزرگ برای پنهان کردن بازوهای بزرگ با رساندن چشم‌ها به سمت مچ‌ها عالی هستند و کمربندها به مشخص کردن کمر کمک می‌کنند. . فقط مطمئن شوید که از کمربندهای ضخیم خودداری کنید زیرا می توانند نیم تنه شما را به نصف برسانند و نتیجه عکس مورد نظر شما را داشته باشند!

سخن پایانی

این موضوع که می توان با چند ترفند پوششی ساده تغییرات چشمگیری در ظاهر خود ایجاد کرد تا از همیشه لاغر تر به نظر رسید، قطعا باعث خوشحالی خواهد بود. شما برای این موضوع تنها کاری که نیاز است انجام دهید انجام دقیق ترفند هایی بود که در این مقاله به شما ارائه کردیم. امیدواریم که توانسته باشیم شما را به سمت داشتن و نشان دادن بدنی لاغر تر راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام