رنگ های مناسب لباس برای خانم های با پوست تیره

نوشته تحریریه ژیلمو

16 مهر 1402

مد و استایل

0 نظر

رنگ های مناسب لباس برای خانم های با پوست تیره

به دنبال بهترین رنگ لباس برای پوست تیره هستید؟ و این موضوع برایتان تبدیل به یک چالش شده است؟

بیایید این گونه در نظر بگیریم که پیدا کردن رنگ های مناسب که با پوست شما همخوانی و سازگاری داشته باشد می تواند کار دشواری باشد. گزینه های رنگی زیادی با سطوح مختلف سرزندگی وجود دارد و همه ما می دانیم که برخی از رنگ ها هستند که بهتر از بقیه می تواند این همخوانی میان پوست افراد با لباسشان را نمایان کنند.

با مجله ژیلمو همراه باشید تا با هم بررسی کنیم و ببینیم که رنگ های مناسب با رنگ پوست تیره چه موارد هستند. با ما همراه باشید.

رنگ مناسب با پوست تیره

 هر رنگ پوستی منحصر به فرد است و همه آنها ترکیب رنگ های مختلفی دارند که بهترین افراد را در وجودشان به نمایش می گذارد!

رنگ چهره دقیقاً مانند مدل مو است، برخی از مدل‌ها با اشکال مختلف صورت بهتر عمل می‌کنند و باید ببینید چه چیزی برای موقعیت شما مناسب‌تر است.

اگر پوست تیره دارید، باید بگوییم که در قرعه‌کشی ژنتیک شانس آورده‌اید، زیرا رنگ پوست تیره تقریباً در هر رنگی عالی به نظر می‌رسد. با این حال، برخی رنگ ها هستند که بهتر از بقیه هستند و باید بیشتر در مورد ترکیب رنگ ها بدانید.

زرد لیمویی

افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند در رنگ های روشن و پاستلی عالی به نظر می رسند. یکی از بهترین رنگ های پاستلی برای پوشیدن خانم های رنگی زرد لیمویی روشن است. این رنگ واقعاً پوست های تیره تر را برجسته می کند و به روشی ظریف و در عین حال شیک میان مردم ظاهر می شود.

رنگ هایی که با لباس های زرد لیمویی هماهنگ می شوند

لباس زرد بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید با هر رنگی ترکیب می شود! زرد با مشکی عالی به نظر می رسد تا روشنایی را متعادل کند. اما برای داشتن ظاهری تابستانی با رنگ های خاکستری و سفید نیز به خوبی هماهنگ می شود. یک ترکیب فوق العاده روشن و مد روز می تواند از ترکیب رنگ های زرد و مشکی به دست بیاید!

آبی دریایی

آبی دریایی بهترین رنگ لطیفی است که در پوست های تیره شگفت انگیز به نظر می رسد. اگرچه رنگ های پاستلی برای پوست های تیره مورد استفاده قرار می گیرند، اما این رنگ یکی از آن رنگ های عمیق تری است که روی پوست ها تیره خیلی خوب کار می کند. اگر به دنبال تغییری زیبا از هستید آبی سرمه ای جایگزین مناسبی است.

رنگ هایی که با لباس های آبی دریایی هماهنگ می شوند

رنگ آبی دریایی با همه چیز ست می شود به جز مشکی. در واقع رنگ سرمه ای خلق شده وقتی با هم جفت می شوند با هم برخورد می کنند، ترکیب رنگی را ایجاد می کنند که برای چشم ها سخت است. بهترین رنگ هایی که با لباس های آبی دریایی ست می شوند، خانواده سفید و رنگ های روشن می باشد! حتی می‌توانید شلوار جین سرمه‌ای را با یک تی‌شرت سفید ست کنید تا ظاهری شیک و غیررسمی داشته باشید.

رنگ سفید

سفید یکی از آن رنگ‌های شگفت‌انگیز است که تقریباً بر تن هر کسی خوب به نظر می‌رسد. این رنگ در رنگ پوست تیره تر واقعاً درخششی را به پوستی که ما عاشق آن هستیم می بخشد. سفید رنگ ایده آل تابستان است و به عنوان یک ادویه عالی روی یک تاپ یا کت یا به عنوان زیبایی نهایی لباس، عمل می کند. فقط سعی کنی مراقب غذاها و نوشیدنی ها باشید تا روی آن نریزید.

رنگ هایی که با لباس سفید هماهنگ می شوند

سفید کاملاً با همه چیز می آید! این موضوع باعث می شود آن را به یک رنگ عالی برای ذخیره سازی در کمد لباس تبدیل کنید زیرا می توان آن را با هر چیز دیگری در کمد لباس پوشید.

آبی آسمانی

آبی آسمانی یکی از آن رنگ‌های اسطوره ای و افسانه‌ای است که باعث می‌شود فردی که آن را می‌پوشد بسیار ظریف و خوش حالت به نظر برسد. این رنگ پاستلی مانند رنگ‌های رنگ‌پریده‌تر پوست شما را نمی‌شوید و در واقع باعث می‌شود رنگ پوست شما سرزنده‌تر و سرحال تر به نظر برسد.

رنگ هایی که با لباس های آبی هماهنگ می شوند

آبی آسمانی، بسیار شبیه به سفید، تقریباً با همه چیز می آید. اگر به دنبال چیزی هستید که شما را از بین مردم متمایز کند و شبیه یک شاهزاده خانم امروزی دیزنی به نظر برسید، به دنبال یک لباس آبی آسمانی باشید. این رنگ لباس یکی از آن لباس هایی است که همه می توانند همه از پوشیدن آن لذت ببرند.

سبز یشمی

بسیاری از افراد با رنگ پوست تیره به سمت رنگ های عمدتا پاستلی گرایش پیدا می کنند، با این حال، گاهی اوقات پوشیدن رنگ های کم رنگ تر و عمیق تر هم انتخاب خوبی است. اینجاست که رنگ سبز یشمی وارد می‌شود. سبز یشمی بهترین رنگ تیره و لطیف است که می‌تواند به عنوان یک ادویه یا به عنوان یک رنگ یک ست کامل پوشیده شود. این رنگ کمتر جلب توجه می کند او به روشنی سایر رنگ‌های پر جنب و جوش نخواهد بود، که همین موضوع باعث می شود تا اگر می‌خواهید آن را با رنگ خاصی ست کنید به مشکل بزرگی بر نخواهید خورد.

رنگ هایی که با لباس سبز یشمی هماهنگ می شوند

سبز رنگی است که تقریباً می تواند مکمل هر چیزی باشد. این رنگ یک رنگ برجسته عالی است و روی شلوار و ژاکت و حتی دورس قلب تو کرک شگفت انگیز به نظر می رسد. اگر یک مراسم رسمی دارید و می خواهید از لباس مشکی کلاسیک صرف نظر کنید، به سراغ لباس سبز یشمی بروید که جایگزینی مشابه و در عین حال منحصر به فرد است.

 صورتی چرک

صورتی رنگی است که به سختی می توان از آن به صورت معمول و روزمره استفاده کرد، اما با رنگ پوست تیره تر، استفاده از بسیار آسان تر می شود. صورتی چرک رنگی یک رنگ مناسب پوست برای تیره و از نظر رنگی بسیار برجسته‌تر از صورتی عالی است. اگر به دنبال یک ژاکت جدید بهاره یا یک دامن ماکسی با رنگ روشن هستید که خیلی براق نباشد، صورتی چرک بهترین گزینه برای شماست.

رنگ هایی که با لباس صورتی چرک هماهنگ می شوند

به طور کلی رنگ های سیاه، سفید و آبی با لباس صورتی زیبا به نظر می رسند. بهتر است لباس صورتی چرک را با لباس های ساده تر ترکیب کنید. با این حال، شلوار جین گزینه خوبی برای مدل دادن به ژاکت صورتی چرک مورد علاقتان برای استفاده های روز مره به شمار می آید.

سخن پایانی

همانطور که می بینید طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد که روی پوست های تیره تر عالی به نظر می رسند شاید حتی موارد بیشتری از آنچه در این لیست خلق شده است نیز وجود داشته باشد که شما به واسطه تجربه از همخوانی آن ها با خبر بوده باشید. با این حال، برای آسان و خلاصه ‌تر کردن لیست باید آن را به بهترین رنگ‌های لباس برای پوست‌های تیره محدود کرد و ۶ تای برتر از دید ژیلمو مشخص شد. امیدواریم که اگر رنگ پوست تیره ای دارید با مطالعه این مقاله با آگاهی بیشتری به انتخاب رنگ لباس هایتان بپردازید، همچنین اگر رنگ بهتری نیز جدای از موارد ذکر شده در مقاله سراغ دارید حتما آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام