زیبا ترین رنگ مو های 2023

نوشته تحریریه ژیلمو

10 مهر 1402

مد و استایل

0 نظر

زیبا ترین رنگ مو های 2023

آیا در نظر دارید که امسال رنگ موهای خود را تغییر دهید؟ پس این مقاله برای شماست و  به جای مناسبی آمده اید. چه به دنبال یک تغییر ظریف یا کامل باشید، ما یک راه حل بی نظیر برای شما داریم. ژیلمو در این مقاله با شماست تا زیباترین و ترندترین رنگ موهای سال 2023 را به شما معرفی می کنیم.

لازم است تا یادآوری کنیم، امسال هیچ نیازی به ایجاد تغییرات عمده و گسترده بر روی مو هایتان ندارید. تمام ترندهای جدید رنگ مو برای امسال با یک لمس طبیعی همراه هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، ما به شما خواهیم گفت که به کدام رنگ ها باید تکیه کنید.

با ما همراه باشید.

زیبا ترین رنگ موی ترند 2023

در سال 2023 چه رنگ مویی را انتخاب کنیم؟ پاسخ های زیادی برای این سوال وجود دارد، زیرا طیف رنگ موی در صنعت مد روز بسیار گسترده است. به طور کلی: سایه های غنی و سرد امسال بازگشته اند و بسیار جلوتر از سایر رنگ ها هستند!

رنگ موی بلوند خاکستری

در حالی که رنگ‌های بلوند گرم سال گذشته محبوبیت خاصی داشتند، امسال رنگ ها دوباره در حال خنک شدن می باشند و بلوند روشن اکنون با رنگ‌های خاکستری ملایم ترکیب می‌شود. نتیجه یک بلوند خاکستری پیچیده با ظاهر یک شاهزاده خانم یخی.

نکته مراقبتی مهم درباره این رنگ مو آن است که استفاده منظم از. محصولات مراقبت و حالت دهنده خاص، به موهای شما اجازه می دهند در زیباترین سایه ها بدرخشند و به حفظ زرق و برق آن حتی بیشتر کمک کنند. هر بلوندی نیز با دیگری متفاوت است، اما آنها یک چیز مشترک دارند!! هیچ دارنده رنگ موی بلوندی نمی خواهد بین رنگ بلوند زیبا و موهای سالم یکی را انتخاب کند. آنها هر دو را می خواهند.

رنگ موی صورتی پاستلی

رنگ مو صورتی پاستلی هنگامی که رنگی بخواهد با مدل موی کوتاه ست  شود خودش را نمایان می کند، صورتی پلاتینی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای موهای کوتاه 2023 است. برای جلوه چشمگیرتر، از آرایشگر خود بخواهید خط مو را بیشتر از انتهای آن تیره کند. این سبک از رنگ تضمین می کند که به لطف منحصر به فرد بودن آن شما رنگی اصیل بر روی موهایتان خواهید داشت.

نکته مراقبتی مهم درباره این رنگ مو آن است که به طور کلی این نوع رنگ ها نیاز به مراقبت های خاصی دارند تا رنگ درخشندگی و شادابی خود را از دست ندهد. پس حتما بعد از این که این رنگ را روی موهایتان پیاده کردید تجدید نظری در نگهداری از موهایتان داشته باشید.

رنگ موی قرمز مسی

خیلی از افراد معتقدند که مو قرمزها می توانند همه جمع ها را رهبری کنند! سعی کنید به موهای قرمز خود حالتی سلطنتی و حس گرم مسی بدهید. رنگ مسی به عنوان یکی از رنگ های موی سال 2022 همچنان محبوبیت خود را در سال 2023 نیز حفظ کرده است.

نکته مراقبتی درباره این رنگ مو آن است که برای اینکه رنگ موهایتان پر جنب و جوش به نظر برسد و در عین حال رنگ قرمز پررنگ را نیز بتوانید حفظ کنید، توصیه می کنیم از چیزی مانند اکسیر مرطوب کننده آرگان در انتهای موها استفاده کنید تا از تارهای مو محافظت کرده و رنگ را در طول حالت دادن به گرما حفظ کنید.

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ شکلاتی یکی دیگر از ترند های رنگ مو برای سبزه ها در سال 2023 است! بنابراین اگر شلوار کمر گنی کبریتی محبوبتان به رنگ قهوه‌ای را به صورت متداول و مداوم می‌پوشید، این رنگ مو انتخابی جذاب برای شماست. رنگ قهوه ای موهای شما می تواند آنقدر تیره باشد که در نگاه اول نتوانید تشخیص دهید که مشکی است یا قهوه ای. تنها زمانی که نور از خورشید گرم بهاری منعکس می‌شود، رنگ‌های قهوه‌ای مخملی خودنمایی می‌کنند.

نکته مراقبتی درباره این رنگ مو این است که اگر به فکر رفتن به سمت رنگ های تاریک بر روی موهایتان هستید یا از قبل  موهای قهوه ای تیره زیبا دارید حتما و حتما سعی کنید تا به استفاده از محصولات مراقبتی از مو روی بیاورید.

رنگ موی مشکی براق

چه موهای بلند و چه کوتاه داشته باشید، ظاهر رنگ مشکی به سادگی و حضور دائم در صنعت مد روز معروف است و روی پوست های روشن بسیار زیبا به نظر می رسد. این مشکی پر رنگ مطمئناً یک رنگ برجسته برای شما در تمام طول سال خواهد بود، اگر به دنبال طراوت دادن به موهایتان هستید این رنگ مناسب شماست!

 رنگ موی مشکی رنگ موی پیچیده ای است که برای رنگ کردن نیاز به تلاش زیادی نیاز دارد. پس از چندین بار شستشو، رنگ یا سایه موی مشکی می تواند به سرعت کسل کننده یا شسته شده به نظر برسد. با شامپوهای براق کننده مو می توانید فورا موهای مشکی خود را در خانه احیا کنید و در کمترین زمان مطابق با ساختار های مد روز باشید.

تکنیک های رسیدن به زیبا ترین رنگ مو

وقتی صحبت از تکنیک های رنگ آمیزی مو در سال 2023 می شود، کلمه جادویی (طبیعی بودن) است. روندهای کلیدی رسیدن به این طبیعی بودن عبارتند از مواردی که در زیر ذکر شده است.

هایلایت کاراملی

اگر می خواهید ظاهر خود را تازه کنید، پس هایلایت های کاراملی راه حلی ایده آل هستند. این روند رنگی شامل هایلایت های گرم در سایه های طلایی، برنزی، مسی یا قهوه ای است که به آرامی موهای تیره تر را نوازش می دهد. هایلایت های کاراملی برای هر اندازه ای از مو مناسب است، از موی کوتاه گرفته تا بلند.

موی یخ زده

Hair Frosting یک روند رنگ آمیزی لندنی است که بازی رنگ ها را بین رشته های روشن تر و تیره تر توصیف می کند. بر خلاف روش رنگ‌آمیزی موی Balayage، تارهای تکی مو از ریشه تا نوک روشن می‌شوند به طوری که روی تارهای تیره‌تر می‌افتند، این باعث ایجاد تضادهای هماهنگ و پایانی بسیار چند وجهی می شود.

هایلایت جلوی مو

Money Piece Hair که به عنوان یک قالب نیز شناخته می شود، نوعی تکنیک رنگ آمیزی را توصیف می کند که در آن هالایت ها روی کل سر اعمال نمی شود، و تمرکز روی بخش جلویی مو است. در این روش موها از ریشه روشن می شوند تا صورت افراد برجسته تر از همیشه شود. یک مزیت مطلق این ترفند آن است که ظاهر افراد به راحتی به سمت جذاب شدن رشد می کند و نیازی به رنگ آمیزی منظم ندارد.

سخن پایانی

نکته طلایی درباره این مقاله موردی بسیار ساده است! آیا مطمئن نیستید کدام رنگ را انتخاب کنید؟ مطمئناً این موضوع را نیز می دانید که نمی توانید با شستشوی رنگ مو اشتباهتان را رفع کنید، پس اهمیت دقت کردن در انتخاب اینجا بسیار بالا می رود.

 شما در صورت علاقه می توانید از رنگ موهای موقت، رنگ های نیمه دائمی یا دائمی که معمولاً برای مدت 5 تا 25 بار شستن دوام دارند استفاده کرده و رنگ های مختلف را تست کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که تمام رنگ های مد خیلی زود محو می شوند، پس عجله کنید و رنگ موی رویایی خود را بخرید! تا قبل از شروع سال جدید میلادی توانسته باشید جلوه جدیدی به ظاهرتان ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام