مناسب ترین لباس برای پیک نیک

نوشته تحریریه ژیلمو

26 شهریور 1402

مد و استایل

0 نظر

مناسب ترین لباس برای پیک نیک

اساساً چه چیزی بیشتر از یک پیک نیک تابستانی دلنشین می تواند شما را بسیار سرحال کند؟ وقتی خورشید می تابد، پارک های پر از خانواده ها، زوج ها و دوستانی است که گرد و غبار پتوهای پیک نیک خود را پاک می کنند و برای صرف غذا در فضای باز آماده می شوند. فرقی نمی کند که چه به یک پیک نیک خانوادگی بروید، چه به یک پیک نیک دو نفره و یا یک پیک نیک گروهی، ممکن است این فکر در ذهنتان خطور کرده باشد که چه لباس پیک نیکی می تواند مناسب شما باشد که هم توانایی این را داشته باشید به شما احساس و ظاهری فوق العاده دهد و راحتی را نیز در عین حال با خود به همراه داشته باشد.

با ژیلمو همراه باشید تا با هم ببینیم مناسب ترین لباس برای یک پیک نیک جذاب و دلنشین چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

مناسب ترین لباس پیک نیک

از لباس‌های تابستانی معمول برای قرارهای پیک‌نیک با دوستانتان گرفته تا کمی رسمی تر، گزینه‌های لباس بی‌پایانی برای پوشیدن در زمان پیک نیک وجود دارد. قطعا شما مشابه این لباس ها را در فیلم ها دیده اید.

پوشیدن لباسی مناسب در یک چیدمان رمانتیک در فضای باز با یک پتوی سنتی تارتان، شاید چند شمع (در آن روزهای بدون باد) و همچنین خوردنی های دلنشین.

قرار پیک نیک می تواند راهی بسیار عاشقانه برای شناخت بهتر شریک زندگی تان باشد. بنابراین، اگر آب و هوا اجازه دهد، باید آماده باشید تا از غروب آفتاب لذت ببرید،  پس با این تفاصیر اهمیت لباس بار دیگر خود را نمایان می کند.

طبیعتا پوشیدن لباس ممکن است اولین چیزی نباشد که هنگام غذا خوردن در فضای باز به ذهنتان خطور می کند، اما پوشیدن یک لباس راحت و در عین حال هوشمندانه برای یک قرار پیک نیک، یک ظاهر کلاسیک عالی برای یک روز تابستانی در محاصره طبیعت است.

اهمیت انتخاب لباس مناسب

این که یک ژاکت ساده و در عین حال با خود به پیک نیک ببرید نکته اول این موضوع به شمار می رود، از کجا معلوم که پیک نیک شما تا تاریکی و سرد شدن هوا ادامه پیدا نکند.

علاوه بر ژاکت، انتخاب پیراهن جلو دکمه‌ای انتخابی زیبا به و در عین حال گرم برای شما به شمار می رود.

سعی کنید هنگام انتخاب لباس پیک نیک از رنگ های تیره تر استفاده کنید تا بتوانید از لباس خود در برابر هر گونه ریختن نوشیدنی یا لکه های ناشی از چمن محافظت کنید! شما می توانید در صورت علاقه لباس  استایل پیک نیک خود را با یک روسری زیبا و یک کیف حصیری بافته شده تکمیل کنید تا ظاهری کلاسیک نیز داشته باشید.

شیک پوشی و ساده بودن اغلب بهترین راه برای لباس پوشیدن برای هر قراری است، در نتیجه این موضوع برای یک پیک نیک تابستانی یا پاییزه نیز صدق می کند.

استفاده از  یک تاپ مجلسی و ساده نیز بهترین انتخاب برای چنین موقعیتی است. پوشیدن آسان و راحت آن در کنار شانس وجود داشتن طرح های رنگارنگ روی خود می تواند ترکیب «شلوار جین و یک تاپ زیبا» را به شما ارائه دهد که نه تنها شما را برای قرار ملاقاتتان عالی نمایش می‌دهد، بلکه شما را در هنگام نشستن و فعالیت کردن کاملا منعطف می کند.

طبیعی است که شما باید کفش‌های پاشنه بلند خود را در خانه نگه دارید، هیچ کس نمی‌خواهد چمن های محیط پیک نیک به کفش های چسبیده و مانع راحتی خود شود، مطمئناً می‌توانید لباس شیک خود را با یک جفت صندل ساده و شیک ست کنید.

لباس مناسب برای پیک نیک خانوادگی

یک پیک نیک جذاب زیر نور آفتاب در تابستان یک امر خانوادگی معمول و فوق العاده است. پیک نیک با خانواده می تواند تمام روز طول بکشد، بنابراین لباس های پیک نیک غیررسمی راهی برای هرچه جذاب تر نشان دادن شما در پیک نیک خانوادگی به شمار می رود، زیرا پوشیدن لباس مناسب برای این نوع گردش در فضای باز ضروری است.

چه با خانواده یا گروهی از دوستانتان باشید، یک روز بودن در محیط پارک به احتمال زیاد منجر به انجام بازی‌های فضای باز، مانند وسطی یا والیبل، و نشان دادن جنبه رقابتی شما می‌شود. اگر اینطور باشد، مطمئناً راحتی کلید اصلی لباسی است که باید انتخاب کنید. شما می توانید برای پیک نیک خانوادگی خود، چند مدل شلوار مام استایل راحت را با یک پیراهن بلند یا تی شرت راه راه ست کنید. این ظاهر کلاسیک و ساده تابستانی برای یک پیک نیک گروهی در فضای باز بسیار مناسب است.

شلوار لی و یک تی شرت تابستانی زیبا ترکیب مناسبی برای پیک نیک هستند که حتی با یک ژاکت کش باف پشمی بافتنی می توانند خرجی چشم نوازی داشته باشند.

همه ما می دانیم که هوای پاییز چقدر می تواند غیرقابل پیش بینی باشد، بنابراین بهتر است با برداشتن یک لباس بافتنی قابل اعتماد و شاید یک کت بارانی سبک، خودتان را از هر تغییر آب و هوایی مصون نگه دارید.

پیک نیک دوستانه و مشکلات معمول مربوط به لباس

با نزدیک شدن به هوای بی نظیر پاییز محل کار شما ممکن است تصمیم بگیرد که یک ناهار اجتماعی یا نوشیدنی بعد از کار با لذت بردن از یک پیک نیک در نزدیکترین فضای سبز خود داشته باشد. بهترین توصیه ما برای این موضوع این است که آماده باشید تا لباس اداری رسمی را کنار بگذارید.

تعویض لباس کار به لباس پیک نیک مشکلی نیست اگر به سادگی یک جفت کتانی را در کیف کار خود بگذارید. شما می توانید شلوار کار خود را با یک شلوارک ساده و دم دستی تعویض کنید که به راحتی با بلوز اداری شما ست شود. شلوار جین بگ گزینه ساده ای برای لباس پیک نیک است زیرا نیازی به ترکیب خاصی برای زیبا تر جلوه دادن خود ندارد.

ما مجموعه‌ای از شلوار جین ها داریم که آن ها نیز می توانند شما را بسیار خوش پوش نمایش دهند، پس از انتخاب آن ها اصلا نترسید و هر چیزی که به نظرتان جذاب است را برای این روز دلنشین انتخاب کرده و با خود همراه داشته باشید. توجه داشته باشید که همیشه در هنگام انتخاب لباس راحتی خود را در اولیت قرار دهید زیرا اینکه بتوانید روی یک پتو یا زیر انداز پیک نیکی، به شکلی راحت بنشینید اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

استفاده از کفش های راحت

اهمیت کفش حتی از خود لباس نیز می تواند بیشتر باشد. تصور کنید که یک کفش راحت و مناسب چقدر می تواند در طول این فعالیت دور از منزل به هرچه کمتر خسته شدن کمک کند و باعث شود هرچه بیشتر از فعالیت های دسته جمعی لذت ببرید. پس انتخاب کفش مناسب را به هیچ عنوان ساده نگیرید.

شما می توانید حتی یک جفت صندل نیز با خود همراه داشته باشید تا فارق از این که با چه کفشی مجبور به حضور در پیک نیک شدید با پوشیدن آن ها راحتی را به خودتان و صد البته پاهایتان تقدیم کنید.

صندل های انگشتی و ساده می توانند انتخاب های مناسبی برای پیک نیک تابستانی یا پاییزه شما به شمار بروند.

سخن پایانی

فارق از این که پیک نیک شما دو نفره باشد یا با جمع همکاران و دوستان و یا حتی خانواده به فکر تفریح در پارک یا طبیعت افتاده باشید، نه تنها می توانید با انتخاب هایی صحیح و عاقلانه نه تنها شیک پوشی همیشگیتان را حفظ کنید بلکه می توانید در هر موقعیت و فعالیت پیکی نیکی راحتی را نیز تجربه کنید تا دیگران را با این مبحث که زیبایی و راحتی می توانند در کنار هم و در قالب یک استایل منحصر به فرد قرار گیرند، شگفت زده کنید. امیدواریم که مطالعه این مقاله توانسته باشد شما را در راه داشتن یک پیک نیک مفرح و صد البته خوش پوش همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام