استایل مناسب دورهمی های دوستانه

نوشته تحریریه ژیلمو

14 فروردین 1402

مد و استایل

0 نظر

استایل مناسب دورهمی های دوستانه

یک دورهمی دوستانه می تواند به همان اندازه که جذاب و هیجان انگیز به نظر می آید وحشتناک هم باشید!! اما برای چه کسانی؟؟ افرادی هستند که  همیشه در مواقع دعوت به مهمانی و دور همی ها استرس انتخاب لباس و استایل مناسب آن ها را دچار مشکل می کند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید که با پیدا کردن لباس مناسب دورهمی مشکل دارند با ژیلمو همراه باشید تا با هم انواع استایل های مناسب دورهمی های دوستانه را بررسی کنیم.

لباس مناسب دورهمی

وقتی صحبت از مهمانی های دوستانه و دورهمی ها می شود، هرگز نمی دانید که قرار است چه چیزی انتظار شما را بکشد. آیا مهمانان شامل تعداد انگشت شماری از نزدیکترین دوستان شما خواهد بود یا داستان متفاوت تر از چیزی است که به نظر می آید.

آیا این دورهمی که دعوت شده ام یک مهمانی خانوادگی است یا محیط به گونه ای است که با با افرادی که قبلاً هرگز ندیده اید قرار است معاشرت کنید؟

در هر صورت، فهمیدن اینکه چه بپوشید ممکن است کمی دشوار به نظر برسد، زیرا در تمام سناریوهای مختلفی که ممکن است یک مهمانی دورهمی به همراه داشته باشد، هرگز به عواملی مانند اینکه چگونه واقعاً در یک مهمانی خوب به نظر برسید توجه نکنید، همچنین هرگز نیازی نیست که نگران آن باشید که چگونه بدون فدا کردن زیبایی خود احساس راحتی کنید، زیرا ژیلمو شما را راهنمایی خواهد کرد! پس نگران هیچ چیزی نباشید و اصول پوششی که به شما می گوییم را به درستی اجرا کنید.

استایل مناسب دورهمی

گاهی اوقات انتخاب لباس پوشیدن برای یک مهمانی رسمی راحت تر از دورهمی های دوستانه است. معمولا بین بانوان فرمولی از لباس مجلسی بلند، کفش پاشنه بلند و کفش وجود دارد که همیشه برای این مجلس ها جواب می دهد. اما اگر مهمانی شما غیررسمی تر باشد چطور؟ تعادل ظریفی برای برقراری درست بین لباس رسمی و غیر رسمی وجود دارد. بیایید نگاهی بیندازیم به بهترین لباس‌های غیر رسمی مهمانی که می‌توانید انتخاب کنید و همچنان تاثیرگذار باشند.

ایده‌های زیادی پیدا خواهید کرد تا مطمئن شوید که لباس‌های مهمانی شما همچنان شیک به نظر می‌رسند، اما در یک محیط یا فضای معمولی‌تر به نظر نمی‌رسند.

در زیر چند فرمول ساده برای چیدن یک لباس مجلسی غیررسمی یا لباس مجلسی آورده شده است.

  • گاه به گاه لباس معمولی و کژوال و رسمی را با هم ترکیب کنید

کلید موفقیت بسیاری از لباس ها و استایل ها، صرف نظر از هر مناسبتی، ترکیب عناصر رسمی با برخی لباس ها یا اکسسوری های غیر رسمی است.

  • کفش های تخت یا پاشنه کوتاه را وارد ساختار پوششیتان بکنید

نیازی به پوشیدن کفش پاشنه بلند در یک مهمانی غیر رسمی نیست. بهتر است گزینه های صاف یا پاشنه کوتاه را انتخاب کنید تا در تمام طول شب راحت بمانید.

  • از پارچه های لوکس را برای لباس های دورهمی

شما هنوز هم می توانید شلوار جین خود را برای یک مهمانی بپوشید، اما برای مثال می توانید یک لباس مخملی را برای ترکیب با جین انتخاب کنید. همچنین می توانید دامنی چرمی را انتخاب کنید و آن را با تاپ ترمه، ابریشم یا ساتن بپوشید.

چگونه برای دورهمی ها لباس بپوشیم؟

قبل از اینکه به انتخاب لباس‌هایمان برای این مقاله بپردازیم، به 7 نکته مهم ما درباره اینکه اگر به یک مهمانی دورهمی دعوت شده‌اید نیاز است بدانید، توجه کنید:

  • سعی کنید که خیلی خوش پوش و سانتی مانتال نباشید، زیرا یک مهمانی دورهمی با عروسی تفاوت زیادی دار. لباس‌های مجلسیو کفش‌های پاشنه بلند ممکن است برای یک مهمانی ساده در خانه مناسب نباشند.
  • در انتخاب کفش هوشمند عمل کنید!! اگر قصد رقصیدن را دارید، کفش های پاشنه بلند ممکن است بهترین گزینه و انتخاب برای شما نباشد.
  • اگر مهمانی و دور همی قرار است که طولانی باشد از پوشیدن لباس های بسیار تنگ اجتناب کنید زیرا با آن ها شما احساس راحتی نخواهید کرد، به خصوص اگر در حال نوشیدن یا خوردن باشید.
  • متعلقات اضافی را از خود دور کنید!! آخرین چیزی که هنگام لذت بردن از یک محیط در دورهمی می خواهید این است که مجبور شوید یک بند مزاحم را که برای تاپ یا ساعت یا کمربند است تا تنظیم کنید!! پس از استفاده از آن ها اجتناب کنید.
  • سعی کنید مقداری دستمال مرطوب آرایشی و لوازم آرایش اضافی را در کیف خود قرار دهید. مهمانی های دورهمی گاهی اوقات ممکن است کمی گرم و شلوغ شود. پاک کردن محتاطانه زیر چشمان خود با یک پارچه مرطوب و یک ضربه اضافی رژ لب به شما در تمام طول شب احساس طراوت می بخشد.
  • برای یک مهمانی دورهمی زمستانی لایه لایه لباس بپوشید تا بتوانید به سادگی با کم یا زیاد کردن آن ها تعادل دمایی را برای خودتان به وجود بیاورید.
  • سعی کنید لباس خود را غیررسمی اما شیک نگه دارید. یک لباس مناسب و جذاب که باعث نیشگون گرفتن یا مکیدن شکم شما در تمام طول شب نشود، به شما این امکان را می دهد که از مهمانی لذت ببرید و نسبت به اندام و لباس خود احساس اطمینان و راحتی کنید.پ

لباس قلاب بافت و صندل

هر بانویی برای مناسبت های مختلف نیاز به داشتن یک ظاهر تابستانی دارد این موضوع برای داشتن یک لباس مناسب دورهمی نیز صدق می کند.. ترکیب یک لباس بافتنی آستین کوتاه که با صندل های بند دار پوشیده می شود می تواند بی نظیر باشد. این ظاهر هم غیررسمی و هم شیک است و می‌توانید بسته به ساختار مهمانی و دورهمی آن را بپوشاید. همچنین می توانید با کمک گرفتن برخی از اکسسوری‌ها با رنگ‌ روشن ساختار ظاهرتان را تقویت کنید، به خصوص اگر این یک دورهمی یک روزه در تابستان است. موهای خود را به حالت نیمه بالا و نیمه پایین رها کنید و آماده باشید تا یکی از بی نظیر ترین ترکیب های مناسب را برای دورهمی های دوستانه به خودتان تقدیم کنید.

تاپ بدون سرشانه و شلوار جین اسکینی

اگر می خواهید به طور همزمان هم شیک، آرام و زنانه به نظر برسید، تنها یک تاپ بدون سرشانه می تواند یک گزینه بی نظیر برای لباس مناسب دورهمی شما باشد. تاپ های بدون  سرشانه، بدون توجه به اینکه چه چیز دیگری می پوشید، کل این وظیفه را انجام می دهند، زیرا تمام چشم ها به یقه و شانه های زیبای شما خواهد بود! نکته اصلی این است که این نوع از لباس ها هرگز مبتذل به نظر نمی رسند اما همچنان آنچه را که باید دید را نشان می دهد!

در ابتدا، ممکن است با نحوه پوشیدن چنین تاپ‌هایی و نحوه درست نگه داشتن آن‌ها مشکل داشته باشید، اما زمانی که بر آن مسلط شوید، دچار وسواس خواهید شد. علاوه بر این، این تاپ‌ها آنقدر دوست‌داشتنی هستند که به سرعت لباس‌های بدون سرشانه را در همه جا پیدا خواهید کرد.

برای صحنه های مهمانی و دورهمی یک تاپ بدون سر شانه یک گزینه بی نظیر به شما می رود. داشتن این نوع تاپ نه تنها دارای ظاهری فوق العاده زیبا است، بلکه فوق العاده مد روز به شمار می رود! شما می توانید یک تاپ برش دار با شلوار جین تنگ مشکی  زاپ دار و کفش پاشنه بلند را با هم ست کنید.

 توصیه می‌کنیم رنگ تاپ خود را با کفش‌هایتان هماهنگ کنید یا اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، از کفش‌های پاشنه دار مشکی برای هماهنگی با شلوار جین خود استفاده کنید. موهای خود را رها کنید و لوازم جانبی خود را ساده نگه دارید!

بادی و شلوار جین زاپ دار

یک راه فوق العاده آسان برای تضمین اینکه مجبور نیستید دائماً لباس پوشیدنی خود را مرتب کنید، پوشیدن لباس بادی است. ترکیب یک لباس بادی یقه هفت که با شلوار جین زاپ دار ترکیب شده و با یک کمربند زیبا بسته شده است می تواند یک ترکیب برنده و بی نظیر برای دورهمی های دوستانه باشد. شما می توانید ظاهرتان را با یک کیف دستی ساده و جذاب به اوج برسانید.

برخی از لباس‌ها به تلاش زیادی نیاز دارند تا فوق‌العاده به نظر برسند و حتی باید برای داشتن استایلی متفاوت مجبور شوید به آن‌ها مدل دهید. با این حال، با شلوار جین، همه چیز خیلی ساده و زیبا به نظر می رسد! شاید شلوار جین اولین ایده ای نباشند که وقتی به یک لباس شیک فکر می کنید به ذهن شما خطور می کند، اما بسیاری از دختران برای مهمانی ها شلوار جین را انتخاب اصلی خود در نظر می گیرند.

دلیل اصلی محبوبیت شلوار جین در مهمانی ها و دور همی ها، تطبیق پذیری و ظاهر جذاب و ماندگار آنهاست، حتی اگر غیررسمی باشند. اگر کفش‌های پاشنه بلند دوست دارید، می‌توانید آن‌ها را با شلوار جین ست کنید، اگرچه کفش‌های کتانی نیز با شلوار جین عالی به نظر می‌رسند. پس از انتخاب شلوار جین نترسید.

ترکیب لباس و کمربند و بوت نوک تیز

برای رسیدن به این ساختار کافیست یک لباس گلدار بامزه بپوشید (به جای لباس بهاری یا تابستانی، یک لباس با رنگ تیره تر انتخاب کنید، زیرا این لباس با ظاهر مهمانی بهتر ترکیب می شود) و کمربند آن را در بخش کمری لباس ببندید تا اندام شما را زیبا کند و ساختاری مناسب به ظاهر شما اضافه کند، در نهایت نیز با پوشیدن یک نیم بوت نوک تیز ترکیب این استایل جذاب را تمام کنید.

لباس پولک دار

برای زیبا به نظر رسیدن در یک مهمانی می توانید به سراغ لباس های پولکی بروید. این نوع از لباس ها برای مهمانی های دور همی به خصوص در فصل تعطیلات عالی هستند. کمربند بسته شده در بخش کمری لباس نیز یک راه عالی برای محکم کردن کمر و برجسته کردن شکل اندام است. با یک گردنبند جذاب نیز می توانید اکسسوری مورد نظرتان را برای لباس انتخاب کنید و ظاهرتان را با پوشیدن کفش های شفاف یا نقره ای به پایان برسانید.

استفاده از جامپسوت ها

ممکن است فکر کنید که جامپسوت انتخاب درستی برای مهمانی های دور همی نیست زیرا جامپسوت ها آنقدرها “رسمی” نیستند، اما ما به شما می گوییم که نیاز است دوباره فکر کنید و به آن ها از دید لباس مناسب دورهمی نگاه کنید. لباس‌های سرهمی خط کاملی بین لباس های کژوال و رسمی هستند، و این دقیقاً همان چیزی است که برای چنین مناسبتی به آن نیاز دارید! شما با پوشیدن جامپسوت از رقصیدن و احساس آزادی بیشتر از همیشه داشتن با پوشیدن لباسی به این راحتی لذت خواهید برد!

در پایان، یک لباس سرهمی شما را از قدم زدن بی‌پایان در بوتیک‌ها برای یافتن دامنی متناسب با پیراهنتان در امان می‌گذارد، زیرا همه چیز را به یکباره به دست می‌آورید. بسیاری از جامپسوت ها دارای پشت یا یقه فانتزی هستند که اکثر آنها فوق العاده با کلاس و در عین حال زیبا و راحت هستند. وقتی جامپسوت ها را یک بار امتحان کنید برای همیشه آن را دوست خواهید داشت!

انتخاب رنگ صحیح برای استایل دورهمی

از آنجایی که ما روی ترکیب‌هایی تمرکز کرده‌ایم که در زمان شلوغی ایجاد می‌کنیم و فقط می‌خواهید چیزی را پیدا کنید که برای یک شب مناسب باشند، انتخاب یک لباس تک رنگ می تواند برگ برنده باشد! در واقع، این لباس ها این روزها آنقدر محبوب است که همه نگاه ها به شما خواهد بود. شما حتی برای ترکیب کردن آن ها نیز به مهارت زیادی نیاز ندارید!

لباس های تک رنگ شیک هستند اما همچنان برای استایل کژوال و مهمانی ها بسیار مناسب به شمار می آیند. آنها استقلال و جسارت را در شما نشان می دهند . هر کجا که بروید دیده خواهید شد شما حتی با کلاس تر به نظر خواهید رسید. نکته مهمی که در پوشیدن لباس های مهمانی وجود دارد این است که لباس باید به شما اعتماد به نفس بدهد زیرا در چنین مواقعی باید اعتماد به نفس در وجودتان جوش و خروش کند.

استفاده از ست تمام مشکی

بدون شک بهترین رنگ برای پوشیدن به صورت ست برای لباس مناسب دورهمی، رنگ مشکی است. هیچ چیز به اندازه این رنگ حالت پیچیده و فانتزی در استایل افراد ایجاد نمی کند! اگر تصمیم دارید برای شب خود یک لباس چرمی بپوشید، انتخابتان عالی است، زیرا چرم وقتی سیاه رنگ باشد می تواند مجذوب کننده باشد. اگر از بابت استفاده از لباس های مشکی و ضررهایی که ممکن است داشته باشید نگران هستید می توانید به مقاله ضررهای پوشیدن لباس مشکی مراجعه کنید تا با خیال راحت از این استایل استفاده کنید.

تاپ های برش خورده

شاید برخی افراد حتی این لباس را برای مهمانی ها دورهمی نامناسب بدانند، اما تاپ های برش خورده در حال تبدیل شدن به ترند شماره یک در دنیا هستند! در واقع، آنها انتخاب مورد علاقه همه خانم های جوان برای مهمانی هستند، و احتمالاً این موضوع را آخرین باری که یک دورهمی رفته اید متوجه شده اید.

البته، دلایل مناسبی وجود دارد که چرا تاپ های برش خورده این روزها برای مهمانی های دور همی مناسب هستند. آنها هم جذاب هستند و هم به شما احساس خوبی در رابطه با بدنتان تضریق می کند و اعتماد به نفسی مثال زدنی به شما می دهند.

علاوه بر این، این نوع از لباس ها یک انتخاب عالی برای روزهای گرم و شلوغ است، زیرا بدیهی است که در چنین شرایطی نیازی به لایه های زیادی از لباس روی پوست خود ندارید!

معجزه زیبایی دامن و پیراهن

واقعا این که دامن و پیراهن یک ترکیب بی نظیر برای لباس مناسب دورهمی به شما می رود اصلا اغراق نیست. این ترکیب استایل شما را برای شب های رسمی و غیر رسمی ترکیب می کند. دامن ها دقیقا همه آن چیزهایی هستند که شما به آن نیاز دارید! و اگر 15 عدد از آنها را در کمد لباس خود داشته باشید، یک دنیای کامل انتخاب در برابر شما قرار می دهد. داشتن پیراهن های فانتزی یک امتیاز اضافه برای ترکیب با دامن هستند، و ما برخی از آنها را با آستین ها و یقه های فوق العاده توصیه می کنیم!

تنها مشکل در اینجا این است که شما باید با ترکیب رنگ ها صحیح وارد این استایل شوید و یا با تضادها بازی کنید. از این رو، بدیهی است که باید بدانید که چگونه لباس هایتان را ترکیب کنید. در نهایت این گونه بگوییم که ترکیب دامن و پیراهن برای تمام فصول بسیار می تواند بی نظیر و برنده باشد.

سخن پایانی

در نهایت و در انتهای این مقاله با بررسی طرح ها، مدل ها و صد البته رنگ های مختلف فهمیدیم که پیدا کردن استایلی مناسب برای دورهمی های دوستانه می تواند یک چالش شیرین و غیرترسناک باشد. امیدواریم که با مطالعه این مقاله قدمی رو به جلو در راستای انتخاب های پوششیتان برای دورهمی های دوستانه برداشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام