راز زیبایی کره ای ها چیست؟

نوشته تحریریه ژیلمو

29 آذر 1402

مد و استایل

0 نظر

راز زیبایی کره ای ها چیست؟

اگر در حین تماشای سریال کره ای یک نکته واحد باشد که به ذهن همه می رسد این است که چگونه این دختران کره ای چنین پوست بی عیب و نقصی دارند؟ راز پوست و به وطر کل زیبایی آنها چیست؟ کره ای ها همچنان در بازی زیبایی بهترین بازیکن موجود هستند. اما برای آنها نیز رسیدن به این مهم خیلی هم آسان نیست. آنها به روتین مراقبت از پوست، رژیم غذایی، محصولات زیبایی و موارد دیگر توجه زیادی می کنند تا پوست خود را به خوبی حفظ کرده و بدون عیب و نقص نگه دارند. زنان از دوران کودکی با دانش زیبایی و ترفند های مراقبت از پوست که از نسل ها به نسل ها منتقل شده اند، آراسته شده اند. خب، این فقط بخشی از فرهنگ زیبایی کره است.

اگر از خود می پرسیدید که زنان کره ای چه می کنند و چگونه این کار را انجام می دهند تا حتی در سال های طلایی میانسالگی خود به پوستی درخشان و جوان دست پیدا کنند، ما برای شما پاسخ این سوال را داریم. ما موفق شدیم اسرار زیبایی کره ای را کشف کنیم که می تواند به شما کمک کند تا پوست خود را از حالت کدر و بی رنگ به زیبایی و زرق و برق رشک برانگیز تبدیل کنید.

کافیست به این مقاله که سعی شده با دقت بسیار زیادی به این موضوع اشاره کند نگاهی بی اندازید تا پی به راز زیبایی کره ای ببرید.

با ژیلمو همراه باشید.

اهمیت ماساژ پوست

بخار و ماساژ صورت می تواند پوست شما را احیا و ترمیم کند و این اولین راز زیبایی کره ای ها به شما می رود و آنها این موضوع را به خوبی می دانند. آنها هر روز صبح در هنگام انجام یک دوش بخار، خود را با یک پاک کننده صورت DIY نوازش می کنند. در حالی که بخار آب منافذ را باز می کند و به پاکسازی هرگونه کثیفی و کثیفی در آنها کمک می کند، ماساژ پوست مرطوب، داشتن پوستی جوان تر و درخشان را تضمین می کند. پس سعی کنید تا دوش بخار بگیرید و هنگام حمام صورت و گردن خود را ماساژ دهید تا پوستی شاداب و سالم داشته باشید. نکته این ترفند این است که حدود 5 تا 7 دقیقه با نوک انگشتان خود در حرکت دایره ای و جهت رو به بالا پوستتان را ماساژ دهید و برای دریافت فواید بیشتر و آبرسانی از یک پاک کننده روغنی یا یک اسانس استفاده کنید.

چای کلید اصلی راز زیبایی کره ای ها

کره ای ها عاشق فنجان چای خود هستند و این موضوع تنها به خاطر طعم آن نیست، بلکه به خاطر فواید بی نظیر برای پوست و سلامتی می باشد. این چای های مکمل زیبایی شامل چای جینسینگ، چای جو برشته و چای سبز می شود. آنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و با آکنه و سایر مشکلات پوستی مزاحم مبارزه می کنند که به کره ای ها کمک می کند تا پوستی شفاف و درخشان مانند آینه داشته باشند. این نوشیدنی های دم کرده برای کاهش وزن و گردش خون نیز مفید هستند و به زیبایی و جوانسازی آنها کمک می کند. یک فنجان از هر یک از این چای ها به صورت روزانه می تواند به مرور زمان پوستی سالم و بدون لک به شما تحویل بدهد.

ورزش های صورت را امتحان کنید

اگر ما چیزی در مورد زنان کره ای و تعهد آنها به پوست خود آموخته باشیم این است که آنها هر کاری و دقیقا هر کاری انجام می دهند تا آن را کامل و خوش رنگ کنند. بارزترین ویژگی زنان کره ای خط فک V شکل آنهاست و این نتیجه تمرین صورت است. بله، آنها کشش های کوتاه دهان را انجام می دهند تا پوست خود را محکم و روشن نگه دارند. تمرینات صورت مانند چروک دادن لب ها و حرکت به طرفین، گفتن کلمات صدادار با صدای بلند و اغراق آمیز، لبخند زدن و قورت دادن آب دهان با چانه بالا به بلند کردن پوست افتاده و افتاده و سفت شدن آن کمک می کند. این کشش های صورت را هر روز تکرار کنید تا صورت طبیعی کانتور داشته باشید، بعد از انجام دادن این تمرینات تفاوت را به سریع ترین زمان ممکن متوجه خواهید شد.

برای داشتن راز زیبایی کره ای ها به زغال چوب اعتماد کنید

ما زغال چوب را به عنوان یک ماده معجزه آسا برای پوست شفاف می شناسیم و برای خلاص شدن از شر جوش های سرسیاه آزاردهنده به آن اعتماد داریم، اما آیا می دانستید کره ای ها کسانی بودند که ماسک های زغال صورت را معرفی کردند و به تنهایی توانستند آن را در میان جهانیان رایج کنند؟ ماسک زغال که به عنوان یک روند زیبایی کره ای شروع شد، اکنون در همه جای این کره خاکی وجود دارد و استفاده می شود.

این ماده پوست را لایه برداری می کند و جوش های سرسیاه و سرسفید را به یکباره از بین می برد. کره ای ها به ماسک‌های ورقه‌ای زغال چوب تکیه می‌کنند یا یک ماسک صورت DIY با زغال فعال و سایر مواد طبیعی آماده می‌کنند تا ماسک پاک‌کننده جوش‌های سرسیاه خود را بسازند و در نتیجه پوستی را داشته باشند که همه ما به آن حسادت می‌کنیم.

روی پوستتان ضربه بزنید

روش صحیح استفاده از محصولات مراقبت از پوست به اندازه کیفیت آنها مهم است. بنابراین، زنان در کره مطمئن می‌شوند که از مزایای بیشتری از محصولات بهره می‌برند. آنها مرطوب کننده ها و سرم های خود را روی پوستشان نمی مالند ، بلکه محصول را نقطه نقطه و به صورت ضربه ای به پوست تزریق می کنند یا آن را روی نوک انگشتان خود می مالند تا گرم شود و سپس با حرکات دایره ای به تمام صورت خود می زنند.

 آنها پس از آن به صورت خود با انگستانشان ضربه می زنند تا به آرامی پوستشان را ماساژ دهند زیرا معتقدند با این کار محصول بهتر پوست جذب می شود و فواید زیبایی بیشتری نیز دارد. همچنین برای جذب بهتر تونر، این محصول را به جای کشیدن انگشت روی صورت به شکلی که گفتیم با ضربه زدن استفاده می کنند.

با یک پارچه مرطوب لایه برداری کنید

کره ای ها پایشان را برای لایه برداری پوست یک قدم فراتر گذاشته اند و به خاطر همین جاه طلبی است که پوست بهتری نسبت به بسیاری از ما به نمایش می گذارند.

یک ترفند سریع و موثر مراقبت از پوست که آنها به آن سوگند یاد می کنند استفاده از یک پارچه نرم آغشته به آب گرم برای شستشوی صورت است. این روش برای پوست یک ترفند شست و شو و لایه برداری ملایم است و کار لایه برداری را می تواند به خوبی انجام دهد.

این روش می تواند کثیفی و روغن روی پارچه‌های نازک را بگیرد و در عرض چند دقیقه پوست شما را شفاف‌تر و روشن‌تر ‌کند. همچنین، این روش به دور نگه داشتن چین و چروک و خطوط ریز نیز کمک می کند. برای استفاده از این ترفند یک پارچه نخی را در آب داغ خیس کنید و آب آن را از پارچه بگیرید، سپس به آرامی آن را روی صورت با حرکتی رو به بالا بکشید تا صورتتان لایه برداری شود.

برای دانستن راز زیبایی کره ای ها گردن را فراموش نکنید

از هر کره ای راز زیباییش را بپرسید، آنها به شما خواهند گفت که راز بی عیب و نقص به نظر رسیدن از سر تا پا، دقیقا به معنای کلمه مراقبت از پوست سر تا پا است. خانم‌های کره‌ای مراقبت از پوست خود را بسیار جدی می‌گیرند و چروک یا افتادگی را به سادگی نمی پذیرند.

 آنها به همان اندازه از گردن خود مراقبت می کنند که از صورت خود مراقبت می کنند، این دقیقا همان نکته ای است که وجود دارد که همه ما باید از آنها بیاموزیم. کره ای ها روی گردنشان نیز کرم می زنند و ناحیه گردن خود را با حرکت رو به بالا ماساژ می دهند تا مانند صورتشان جوان و صاف بماند، زیرا وقتی گردنی چروک و کدر دارید، چه فایده ای دارد که چهره ای درخشان و بی عیب و نقص داشته باشید. درست است؟

استفاده بیشتر از مواد مراقبتی

اگر می خواهید حداکثر کیفیت پوستی را داشته باشید، باید تلاش خود را نیز به حداکثر برسانید. زیبایی کره ای از استفاده بیشتر از محصولات مراقبت از پوست حمایت می کند زیرا این ایدئولوژی بر ای نباور است که استفاده بیشتر فواید محصولات را محفوظ نگه می دارد و سلامت پوست را حفظ می کند. به همین دلیل است که زنان کره ای با قانون پاکسازی مضاعف، ماسک چشم مضاعف و آبرسانی مضاعف در رژیم مراقبت از پوست خود زندگی می کنند. روش پاک‌سازی مرحله‌ای شامل شستشوی صورت به کمک کف‌ و به دنبال آن استفاده از یک پاک‌کننده مبتنی بر روغن است. این کار پوست را از آخرین ذره آرایش و آلودگی از روی صورت پاک می کند. آن‌ها همچنین از ماسک‌های دوتایی چشم برای هدف قرار دادن پای کلاغی و خطوط ریز استفاده می‌کنند. برای نیاز به هیدراتاسیون آنها نیز، آنها از یک مرطوب کننده سبک وزن و مبتنی بر آب و یک لوسیون خامه ای غنی استفاده می کنند تا آبرسانی بیشتری به پوست بدهد. این امر باعث می شود که رطوبت در پوست گرفتار شود که منجر به داشتن پوستی نرم و صاف و جوان تر می شود.

اگر به دنبال پیدا کردن راه حلی قطعی برای پاک کردن مدفوع پرنده از لباس هایتان هستید، حتما سری به بخش مقاله های ژیلمو بزنید.

با ماسک شبانه بخوابید

بعد از این که روز پر داستان و ماجرایتان را سپری کردید و با تعویض شلوار جین بگ ذغالی مورد علاقتان با ست راحتی زنانه رنگیتان آماده استراحت کردن شدید نوبت به مراقبت از پوست می شود. پوست شما در شب به حالت ریکاوری می رود و در این زمان است که عملیات جوان سازی صورت گرفته و تمام کارهای ترمیم اتفاق می افتد.

 سلول های پوستی در زمان خواب خود را ترمیم می کنند، کلاژن را تقویت کرده و پوست را در هنگام خواب احیا می کند. به همین دلیل است که زنان کره ای روتین زیبایی خواب خود را بسیار جدی می گیرند. علاوه بر این موضوع آن ها تقریباً هرگز بدون ماسک مرطوب کننده شبانه به رختخواب نمی روند. این موضوع به حفظ و قفل شدن رطوبت از دست رفته در پوست کمک می کند و باعث می شود صبح روشن تر و شاداب تر به نظر برسند. همچنین با علائم پیری و تیرگی مبارزه می‌کنند و صبح روز بعد که از خواب بیدار می‌شوید، چهره‌ای روشن‌تر به شما ارائه می‌دهد.

استفاده از ماسک خیار

خیار سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان های متنوع است و این ماسک به ویژه برای بازگرداندن رطوبت پوست آفتاب سوخته پس از یک روز گرم در ساحل بسیار مفید است.

برای ساخت یک ماسک خیار می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

1 عدد خیار + آرد (20 گرم)

مراحل ساخت ماسک

خیار را بشویید و به شکل ریز رنده کنید

60 گرم خیار رنده شده را با 20 گرم آرد مخلوط کنید

به صورت اختیاری ½ قاشق غذاخوری عسل را به مخلوط اضافه کنید

مخلوط را روی تمام صورت خود پخش کنید. (از چشم دوری کنید)

بگذارید محلول ۱۵ دقیقه روی صورتتان بماند و کاملا محلول را بشویید

استفاده از ماسک سیب زمینی

ماسک سیب زمینی به دلیل اثرات مغذی و روشن کننده آن مورد علاقه کره ای ها است. همچنین برای پاکسازی پوست از چربی اضافی نیز ترکیبی بسیار مفید است، بنابراین به خصوص کسانی که پوست چرب یا لکه دار دارند آن را دوست خواهند داشت.

موارد مورد نیاز ماسک

1 عدد سیب زمینی + آرد (12 گرم)

مراحل ساخت ماسک

سیب زمینی را بشویید و به شکل ریز رنده کنید

60 گرم سیب زمینی رنده شده را با 12 گرم آرد مخلوط کنید

به صورت اختیاری ½ قاشق غذاخوری عسل را به مخلوط اضافه کنید

مخلوط را روی تمام صورت خود پخش کنید. (از چشم دوری کنید)

بگذارید محلول ۱۵ دقیقه روی صورتتان بماند و کاملا بشویید

ماسک ورقه ای

ماسک‌های ورقه‌ای یکی از موارد ضروری برای زنان کره‌ای برای برداشتن سریع پوست های مرد یا به عنوان بخشی از یک روال ثابت برای رفع نیازهای پوستی است. این ماسک‌های پارچه‌ای، با سوراخ‌هایی برای چشم و دهان، با موادی از آلوئه ورا گرفته تا عصاره مروارید تهیه می‌شوند و در بسته‌بندی‌های جداگانه برای یک بار استفاده بسته بندی می‌شوند. بازدیدکنندگان کره می‌توانند آنها را در فروشگاه‌های پیدا کرده و خریداری کنند. برندهای زیبایی سطح بالا و فروشگاه های بزرگ معمولاً ماسک های ورقه ای تخصصی نیز در میان محصولات خود دارند.

استفاده صحیح از لوازم آرایشی

دونرسون به عنوان یکی از افراد متخصص در عرصه پوست و مو می‌گوید: (ظاهر پوست صافی که کره‌ای ها دارند یکی از ترندهای کره‌ای مورد علاقه من است.)

برای دستیابی به درخشش پوسن کره ای، دونرسون پیشنهاد می کند با یک پرایمر تقویت کننده شروع کنید. دونرسون برای حفظ حالت شبنم گونه پوست نیز کرم BB یا هر زیرسازی سبک وزن موجود بازار را توصیه می کند. نکته کلیدی این است که از چیزی سبک استفاده کنید تا پوست شما همچنان طبیعی به نظر برسد.

آرایش یک راه عالی برای تقویت شرایط پوستی افراد است، در صورتی که صحیح انجام شود، اگر پوست چرب دارید که نمی تواند مراقبت های زیادی از پوست را تحمل کند، آرایش راه حلی بی نظیر است. دونرسون می‌گوید: «درخشش پوستتان را می توانید با اضافه کردن هایلایت مایع ملایم به دست آورید، پس به هیچ عنوان آن را دست کم نگیرید.

برای تقویت بیشتر ظاهر کرهای دونرسون پیشنهاد می‌کند از هایلایت براق بر روی پلک‌ها و گونه‌ها استفاده کنید. ممکن است این ترفند آرایشی کره‌ای نباشد، اما چیزی شبیه به فوت کوزه گری به برای داشتن پوستی شفاف و زیبا به شمار می رود.

سخن پایانی

امروز به شما نشان دادیم که کپی برداری از زیبایی کره ای ها امری سخت و پیچیده نیست، تنها کافیست به صورت دقیق روش هایی که به آن ها اشاره شده است را دنبال کنید تا بتوانید پوستی به صافی آسمان و روشنی آفتاب داشته باشید. امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام