لیست اکسسوری های عروس

نوشته تحریریه ژیلمو

19 بهمن 1402

مد و استایل

0 نظر

لیست اکسسوری های عروس

اکسسوری های عروس معمولا یک چاشنی فوق العاده ای به لباس عروس شما می بخشد.  ما در این مقاله از ژیلمو محصولات شخص ثالث را برای کمک به شما در مسیریابی و لذت بردن از بزرگترین لحظات زندگیتان گنجانده ایم.  پس اگر اخیراً به این لباس بله گفته اید، احتمالاً آماده هستید که کمی خودتان را وارد چالش های این خرید مهم کنید. در کنار اصل لباس شما باید به دنبال لوازم جانبی عروس نیز خود باشید! از کفش گرفته تا جواهرات و لباس زیر، در واقع تعداد زیادی اکسسوری عروس برای بررسی وجود دارد. با ما همراه باشید تا با هم تمام این موارد را بررسی کنیم.

کفش عروسی

کفش یکی از مهم ترین اکسسوری ها عروسی برای عروس است. چه بخواهید کفش‌های پاشنه بلند یا کفش‌های تخت راحت داشته باشید، باید کفش عروسی خود را قبل از اولین لباس خود انتخاب کنید تا لباس مجلسی شما کاملاً مناسب و شیک دیده شود. هنگام انتخاب کفش عروسی حتما به راحتی و همچنین مکان و استایل عروسی خود نیز توجه کنید. به عنوان مثال، اگر بیشتر روز عروسی خود را در خارج از منزل روی چمن یا روی شن و ماسه خواهید بود، احتمالاً کفش‌های پاشنه‌دار راحت یا مناسب نخواهند بود و بهتر است به جای آن کفش‌های پاشنه بلند، صندل یا تخت بپوشید.

بسیاری از عروس‌ها کفش‌های خود را فرصتی برای اضافه کردن رنگی به ظاهر روز عروسی خود می‌دانند. در نتیجه استفاده از کفش های رنگی نیز می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

لوازم جانبی مو

شما در مورد نحوه ساختار موهایتان گزینه های زیادی دارید، استفاده از اکسسوری در بالا، پایین یا بین موها! همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از لوازم جانبی مو استفاده کنید یا خیر. البته گزینه شال و توری های سنتی نیز برای داشتن یک ساختار مناسب مویی نیز برایتان وجود دارد.

در صورتی که به دنبال مدل هایی بدون نیاز به تور و شال هستید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. همه چیز در مورد این است که بفهمید چه چیزی با لباس شما بهتر به نظر می رسد و حس روز عروسی شما را تکمیل می کند. گل‌ها یک اکسسوری طبیعی برای موها هستند، هیچ فرقی ندارد چه یک تاج گل شیک یا یک شکوفه انتخاب کنید، هر دو زیبا به نظر خواهند رسید.

شما همچنین می توانید از گل های تازه در موهای خود استفاده کنید (برای این کار از گلفروش خود نیز می توانید کمک بخواهید!) یا اگر نگران پژمرده شدن شکوفه های گل های تازه هستید، لوازم جانبی گل مصعنوعی را نیز می توانید انتخاب کنید. همچنین لوازم جانبی موی براق بیشتری نیز وجود دارد که می توانید هر کدام را باب سلیقه خود انتخاب کنید، گزینه های مانند هدبندهای کریستالی، سنجاق سر، تاج، گیره ها، شانه ها، روکش های مو!

عروس هایی که در یک محیط کلاسیک ازدواج می کنند،، ممکن است یک چادر بلند ظریف را برای تکمیل ظاهر روز عروسی خود انتخاب کنند. سنتی ترین اکسسوری عروس، رو بنده است. این روبنده ساده و در عین حال خیره کننده (و مقرون به صرفه!) استایلی مناسب برای افرادی است که به دنبال داشتن استایلی کلاسیک و سنتی در روز عروسی خود هستند.

اگر در روز عروسی با الهام از ظاهری قدیمی به دنبال اکسسوری هستید و می خواهید گزینه هایتان را با توجه به این موضوع انتخاب کنید، باید بسیار فکر شده و دقیق گزینه هایتان را خریداری کرده و استفاده کنید.

به عنوان مثال شانه های کریستالی با الهام از سبک وینتیج، به مدل موی عروسی شما درخشش می افزایند. این شانه یک راه عالی برای برجسته کردن یک استایل زیبا است.

ظاهرهای الهام گرفته از دهه 90 میلادی نیز در حال حاضر بسیار جذاب هستند و این مدل اکسسوری ها قطعاً با این روند استایل مطابقت دارند.

علاوه بر این پاپیون ها و روبان های زنانه نیز در حال بازگشت بزرگی به دنیای اکسسوری های عروس هستند. همه ما عاشق این هستیم که چگونه این تزیینات موی دخترانه به چیزی مدرن و زنانه تبدیل شده اند.

اگر لباس مجلسی مینیمالیستی به تن می کنید، می توانید اکسسوری های استیشن را نیز انتخاب کنید تا کمی جذابیت بیشتری در لباستان ایجاد کنید. استفاده از یک هدبند کریستالی یا  حالتی الهام گرفته از یونان دارد که در یک رویداد ساحلی یا باغ بسیار بسیار زیبا به نظر می رسند.

 اگر برای مراسم خود از یک روبند بلند کلاسیک استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم از یک اکسسوری عروس پر جنب و جوش مانند تاج های اکلیلی استفاده کنید تا ظاهری سرگرم‌کننده داشته باشید.

جواهرات عروس

واضح ترین اکسسوری های عروسی که در روز عروسی خود می پوشید حلقه نامزدی و بند عروسی شماست. اما در مورد جواهرات اضافی، این شما هستید که تصمیم می گیرید چه چیزی با لباس شما زیبا به نظر می رسد. به عنوان مثال، یک گردنبند می تواند با یک یقه بدون بند عالی به نظر برسد، اما ممکن است با یک یقه بند دار خیلی خوب کار نکند. بهترین توصیه ما این است که از زیاده روی در جواهرات خودداری کنید، یک یا دو قطعه با دقت انتخاب شده احتمالاً تنها چیزی است که برای درخشش نیاز دارید.

مثلا گوشواره‌های خوشه‌ای، بدون زیاده‌روی در آن واحد هم مدرن و هم پر زرق و برق هستند. آنها بسیار زیبا و همه کاره به شمار می آیند و شما قطعاً می توانید آنها را حتی بعد از روز بزرگ عروسی خود نیز بپوشید!

بسیاری از عروس ها انتخاب می کنند که در روز عروسی خود یک رشته مروارید کلاسیک بپوشند. اگر به دنبال گزینه‌ای مدرن‌تر و غیررسمی‌تر هستید، پیش نهاد می کنیم گردنبند با مرواریدهای آب شیرین را انتخاب کنید.

علاوه بر موارد بالا به هیج عنوان نباید فراموش کنید که مچ دست خود را با کمی درخشش در روز خاص خود تزئین کنید. پس انتخاب دستبند مناسب نیز بسیار مهم است.

لباس زیر

لباس زیر یکی دیگر از لوازم ضروری عروسی برای عروس است. هنگامی که لباس عروسی خود را انتخاب کردید، با سالن عروس خود در مورد لباس زیر صحبت کنید. زیرا آن ها می توانند گزینه ای به شما ارائه دهند که با لباس شما به بهترین شکل ممکن به نظر برسند. ممکن است نیاز به خرید لباس شکل، نوع خاصی از سوتین، یا بدون بند داشته باشید. لباس زیر برای اطمینان از اینکه لباس شما زیبا به نظر می رسد و لباس زیر شما نامرئی می ماند بسیار انتخاب مهمی است. ایده خوبی است که لباس زیر عروسی خود را به اولین لباس خود بیاورید تا مطمئن شوید که همه چیز درست به نظر می رسد.

یک سوتین بدون بند ممکن است برای یک شب مهمانی معمولی گزینه ای مناسب باشند، اما برای روز عروسی، بهتر است زیرپوش های ساختار یافته تری بپوشید، مخصوصا اگر لباس شما به آن نیاز دارد. استفاده از یک نیم تنه بدون بند دارای استخوان بندی انتخابی بسیار راحت است زیرا نمی توانید مدام پذیرایی خود را صرف بالا کشیدن سوتین خود کنید.

لباس زیر های بدون درز ممکن است یکی از مهم‌ترین آیتم‌های فهرست اکسسوری‌های عروس شما باشند، حتی اگر کسی آنها را نبیند! این مدل لباس زیر انتخابی ضروری است، به خصوص اگر لباس مجلسی متناسب به تن دارید، این لباس ها گزینه ای مناسب هستند تا مطمئن شوید که جوراب شلواری زیر لباس شما دیده نمی شود.

علاوه بر موارد بالا حتی اگر لباس زیرهای کاربردی تری را برای پوشیدن زیر لباس خود انتخاب کنید، مطمئناً می توانید لباس های توری را برای شب عروسی خود انتخاب کنید.

گارتر

صرف نظر از اینکه قصد دارید یک جوراب بلند برای ست و استایل عروسی خود انتخاب کنید، ممکن است بخواهید به خاطر سنت و به یادگاری روز بزرگ خود، یک جوراب  یا گارتر پارچه ای به عنوان یکی از لوازم عروس خود قرار دهید. این اکسسوری می تواند راهی خوب برای گنجاندن یک میراث خانوادگی به عنوان “چیزی قدیمی” یا اضافه کردن رنگی به ظاهر خود به عنوان “چیزی آبی” باشد. همچنین می توانید با تزئین جوراب بند خود با آرم یک تیم ورزشی مورد علاقه، رنگ های عروسی یا الگوی مورد علاقه خود کمی سرگرم شوید.

اگر فکر می کنید جوراب های عروسی قدیمی هستند، دوباره فکر کنید. این جوراب توری ساده برای عروس های مینیمالیستی و بوهو گزینه ای بسیار ایده آل است.

بند های پارچه ای گاتر یک فرصت عالی برای گنجاندن یک “چیزی آبی” در ظاهر روز عروسی شما است. اگر بخواهید این سنت را در پذیرایی خود بگنجانید، حتما نیم نگاهی به خرید آن ها کنید!

ژاکت

چند دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید شال، ژاکت، کاپشن یا سایر لباس های بیرونی را در لیست لوازم جانبی عروس خود قرار دهید. واضح‌ترین حالت این است که در ماه‌های سردتر ازدواج می‌کنید اما همچنان می‌خواهید در فضای باز عکس بگیرید. یک روکش خز مصنوعی این کار را می تواند به بهترین شکل ممکن انجام مدهد و ظاهر شما را با الهام از سبک قدیمی بهبود می بخشد.

 اگر به‌دنبال ظاهری غیررسمی‌تر هستید، همه ما عروس‌ها را دیده‌ایم که همه چیز را از پیراهن‌های فلانل چهارخانه گرفته تا کت‌های جین گرفته تا ژاکت‌های نخی روشن روی لباس‌هایشان برای عکاسی عالی به تن کرده‌اند، پس شما نیز از انتخاب کردن آن ها نترسید.

این امکان نیز وجود دارد که شما یک لباس مجلسی بدون بند پوشیده اید و می خواهید پوشش بیشتری برای مراسم خود داشته باشید، به خصوص اگر در عبادتگاه ازدواج می کنید. ممکن است به دنبال یک بولرو یا شال بگردید که با لباس شما هماهنگ باشد.

ژاکت های بولرو توری جزو سنتی ترین و زنانه ترین گزینه های پوششی است، پس انتخاب آن ها نیز می تواند به شما کمک بسیار زیادی در هماهنگی استایل عروسیتان داشته باشد.

با پوشیدن یک کت چرمی سفارشی با اکسسوری های عروس خود نیز می توانید بیش از هر زمانی جذاب شوید. نکته مهم این است که آنها در عکس ها کاملاً عالی به نظر می رسند.

برای پوشش های غیر رسمی‌تر می توانید یک کت جین سفارشی را نیز امتحان کنید. همه ما عاشق این هستیم که ببینیم چگونه یک کت جین سفارشی سازی شده با مروارید می تواند بهبود بی نظیری در ساختار ظاهر و استایل ما داشته باشد.

همچنین بافت دو تکه زیبایی که در فروشگاه ژیلمو می توانید خریداری کنید نیز انتخابی مناسب برای این بخش از اکسسوری های عروس به شمار می آید.

دستکش

برای داشتن ظاهری بسیار سنتی و الهام گرفته از وینتیج، برخی از عروس‌ها اکسسوری‌ دستکش را برای شب عروسی خود انتخاب می‌کنند. دستکش‌های عروس در طول‌ها و مدل‌های مختلف، از طول مچ تا بالای آرنج، در پارچه‌هایی مانند توری، ساتن و قلاب‌بافی وجود دارند. فقط توجه داشته باشید که اگر برای مراسم خود دستکش می پوشید، باید در حین تعویض حلقه آن را بردارید.

برای یک اکسسوری عروس مدرن، دستکش های توری بدون انگشت، انتخابی بسیار منحصر به فرد هستند. دستکش‌های بدون انگشت گزینه‌ای عالی برای پوشیدن در مراسم به شمار می آیند، زیرا نیازی به درآوردن آن‌ها در هنگام تعویض حلقه ندارید.

اما اگر می‌خواهید در روز بزرگتان حال‌وهوای آدری هپبورنی داشته باشید، دستکش‌های ساتن با لبه‌های توری را در صدر لیست خرید خود قرار دهید.

ارسی

اگر لباس مجلسی نسبتاً بدون تزیین و بدون منجوق یا گلدوزی زیاد می پوشید، ممکن است بخواهید ظاهر عروس خود را با ارسی زیبا کنید. ارسی ها نه تنها با تأکید بر کمر شما، اندام را صاف می کنند، بلکه می توانند به ایجاد سبک شخصی شما در روز عروسیتان کمک کنند. از ارسی های گلی تزئین شده با کریستال گرفته تا ارسی های الهام گرفته از طبیعت با گل ها و برگ های پارچه ای، گزینه های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد.

لباس‌های عروسی که منجوق زیادی دارند گران هستند. اگر به آن ظاهر درخشان علاقه دارید اما نمی خواهید بودجه خود را کاهش دهید، اضافه کردن یک ارسی کریستالی به تیپ عروس خود یک گزینه عالی است

همچنین برای یک گزینه شیک تر، راش رزگلد با نقش و نگار برگ و تاک نیز انتخابی مناسب به شمار می آید به ویژه برای یک رویداد بی نظیر در فضای باز!!

کیف

آخرین چک لیست لوازم جانبی روز عروسی، کیف است. احتمالاً شما نیز از آن دسته افرادی هستید که نمی خواهید در طول عروسی خود کیف همراهتان داشته باشید و احتمالاً در بیشتر روز عروسی دسته گل خود را حمل می کنید و ممکن است در نهایت آن را به اشتباه در موقعیتی جا بگذارید. با این حال، اگر موارد خاصی وجود دارد که می‌خواهید در طول پذیرایی همراه خود داشته باشید، مانند آرایش برای لمس کردن مجدد پوست، آدامس نعناع برای تنفسی خنکو یا دستمال کاغذی مطمئناً می‌توانید آنها را در کیف قرار دهید و از یک ساقدوش یا دوست صمیمی یا یکی از اعضای خانواده دعوت کنید تا آن را برای شما ایمن نگه دارد.

برای داشتن ظاهری معاصر و مینیمالیستی، یک کیف مدرن با بند کریستالی تزئین شده، گزینه ای کوچک و مناسب برای نگهداری وسایل ضروری است.

همچنین اگر در نزدیکی دریا ازدواج می‌کنید، یک پارچه نی آماده برای ساحل مستقیماً از روز بزرگ عروسی شما رابه ماه عسل می‌برد.

سایر اکسسوری های عروس

در حالی که موارد بالا لیستی از لوازم جانبی عروس است که ممکن است برای مراسم اصلی نیاز داشته باشید، به یاد داشته باشید که لوازم دیگری وجود دارد که احتمالاً قبل و بعد از مراسم و پذیرایی خود احتمالا به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. همانطور که برای عروسی خود آماده می‌شوید، احتمالاً به یک ردای عروس، پیراهن دکمه‌دار، لباس خواب یا سایر لباس‌های آماده (شاید همسان با ساقدوش‌هایتان) و شاید چند دمپایی و صندل راحت نیاز خواهید داشت. شما همچنین باید یک کیف لباس برای لباس خود و همچنین یک کیسه گرد و غبار کفش برای محافظت از وسایل ضروری خود داشته باشید.

در نهایت نیز اگر به دنبال راه حلی برای شستن کاپشن هایتان هستید حتما سری به مقاله بهترین روش شستن کاپشن در منزل در بخش مجله ژیلمو بزنید.

سخن پایانی

بعد از روز بزرگ عروسی شما احتمالا به گذشته نگاه خواهید کرد و در خواهید یافت که دقت و تمرکز بر روی تمام این موارد توانست به شما در هر چه بی نظیر تر نشان دادن استایلتان کمک زیادی کند، در واقع هدف ما نیز از این مقاله معرفی لیستی مفید  ودقیق از اکسسوری های مورد نیاز عروس بود تا دیگر فکر و دقدقه در این رابطه شما را اذیت نکند. امیدواریم که با مطالعه این مقاله و انتخاب های صحیح خ.د استایلی بی نظیر در شب عروسی خود خلق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام