بهترین لباس های کریسمس برای عکاسی

نوشته تحریریه ژیلمو

25 آبان 1402

مد و استایل

0 نظر

بهترین لباس های کریسمس برای عکاسی

دیگر زمان آن رسیده تا با عکس‌های خانوادگی کریسمسی که همه در آن ها «ژاکت‌های همسان» پوشیده اند خداحافظی کنید!

برای داشتن عکس‌های خانوادگی عالی و چشم نواز در کریسمس آن هم برای هر موقعیت مکانی، چه دو نفره یا در قالب یک گروه هفت نفره این مقاله از مجله ژیلمو می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

پس با ما همراه باشید.

ایده های رنگی لباس خانواده کریسمسی

برای داشتن لباس های خانوادگی هماهنگ، باید با انتخاب یک پالت رنگ مشخص شروع کنید. برای این موضوع حتما و حتما باید مطمئن شوید که پالت انتخابی شما مکمل رنگ پس‌زمینه محیطی است که در صدد جشن و عکس گرفتن در آن هستید.

استفاده از رنگ قرمز کلاسیک

قرمز و سبز: آیا نمادین تر از این ترکیب می شود؟ (قطعا نه) با چسبیدن به رنگ های تیره‌تر تحت عنوان رنگ مکمل دو رنگ، مانند قرمز شرابی عمیق و سبز جنگلی می توانید اوضاع لباس هایتان  را پیچیده و مرموز نگه دارید.

قرمز و سیاه: برای اضافه کردن کمی درام به ظاهرتان یا برای انتخاب لباس برای عکس‌های رسمی‌تر  قرمز و سیاه یک ترکیب بی‌خطر و مطمئن است.

قرمز و نقره ای: این مورد یکی دیگر از پالت های رنگی است که برای عکس های رسمی تر عالی عمل می کند. فقط مطمئن شوید که رنگ نقره ای را به عنوان یک رنگ برجسته حفظ کنید تا خیلی فضایی به نظر نرسید.

قرمز و سفید: به عنوان یکی دیگر از پالت‌های کلاسیک، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید قرمز و سفید را به تناسب زیبایی‌شناسی خود بگنجانید. شما می توانید استفاده از قرمز یاقوتی و سفید روشن را برای جلوه ای از آب نبات های کریسمسی در نظر بگیرید.

قرمز و آبی جین: شلوار جین در عکس خانوادگی کریسمسی کاملاً انتخابی جذاب دیده می شوند! وقتی با یک لباس قرمز مجلسی ست می‌شود، سایه‌های جین معمولی راهی بی نظیر برای تسخیر روحیه تعطیلات خانوادگی شما است.

مارون و خاکی: مارون و خاکی به خوبی با هم در قالب یک ترکیب کار کرده و کمی شادی را به یک پالت آرام می‌آورند. این ترکیب رنگ مخصوصاً برای عکاسی خانوادگی در فضای باز با مقداری شاخ و برگ پاییزی در پس زمینه بسیار زیبا و مناسب است.

قرمز و طلایی: شما می توانید به سادگی قرمز را با رگه هایی از طلایی برای لمسی زیبا از یک استایل بی نظیر ترکیب کنید. برای مثال در یک عکس والدین می‌توانند قرمز را برای پوشیدن انتخاب کنند در حالی که بچه‌ها لباس‌هایی با جزئیات طلایی پوشیده اند.

همیشه سبز

سبز و مشکی: مانند رنگ قرمز و مشکی، این پالت دراماتیک برای عکس‌های خانوادگی رسمی‌تر و زمانی که می‌توانید از پارچه‌های مخملی یا پشمی لوکس استفاده کنید، بهترین عملکرد را دارد.

سبز و خاکی: برای داشتن رنگ‌های زمینی و الهام‌گرفته از جنگل، رنگ‌های لباس کریسمسی را می توانید با سبز تیره با سایه‌های قهوه‌ای و خاکی ترکیب کنید.

سبز و کرم: ترکیب کردن سبز جنگلی عمیق با لباس‌های عمدتاً کرم راهی عالی برای افزودن غنای الهام گرفته از تعطیلات به یک پالت خنثی است

آبی کریسمسی

آبی دریایی و طلایی: با ترکیب رنگ های طلایی یا زرد پررنگ با آبی تیره می توانید ماهیت رنگ آبی را زنده کنید. اگر قصد دارید عکس های خود را در اواخر پاییز بگیرید این پالت رنگ انتخابی عالی است، زیرا به رنگ های پر جنب و جوش شاخ و برگ کمک می کند تا منسجم تر شوند.

آبی و سفید: اگر قصد دارید عکس های کریسمس خانوادگی خود را در ساحل بگیرید، این ترکیب به خوبی می تواند شما را زیبا تر از هر زمانی جلوه دهد.

آبی و خاکستری غبارآلود: برای گرفتن عکس‌های غیررسمی و الهام‌گرفته از شهری در تعطیلات، به سراغ پالت آبی غبارآلودو خاکستری بروید. برای جذاب نگه داشتن لباس ها، به دنبال قطعات خاکستری با بافت هایی مانند بافت کریسمسی زنانه، جیر یا مخمل باشید.

آبی سرمه ای و قهوه ای گرم: برای ارائه یک رنگ غیرمنتظره، اما کلاسیک، به سراغ ترکیبی از آبی تیره و قهوه ای گرم و آجیلی بروید. تهیه این پالت باید برای همه آسان باشد زیرا هیچ نیازی به خرید لباس زنانه با این رنگ ندارید و کمد لباس همه معمولا ترکیبی از این رنگ ها را در خود می بیند.

آبی بر روی آبی: با این همه سایه آبی، چرا فقط یکی را انتخاب کنید؟ اگر قصد دارید عکس‌هایتان را با پس‌زمینه شلوغ‌تر بگیرید، برای داشتن ظاهری راحت و منسجم، خانواده‌تان را به سمت پوشیدن شلوار جین با سایه دیگری از آبی سوق دهید.

آبی و نقره ای: شما می توانید آبی را با اکسسوری های نقره ای ترکیب کنید تا ظاهری زیبا و یخی داشته باشید. حتی می توانید کفش‌های نقره‌ای فلزی، جواهرات یا کمربند را برای تکمیل رنگ آبی در نظر بگیرید.

نکاتی برای انتخاب رنگ مناسب برای کریسمس

از رنگ ها به نفع خود استفاده کنید: صرف نظر از سبک لباس انتخابی عکس خانوادگی، انتخاب رنگ برای یک عکس هماهنگ، بسیار حیاتی است. شما برای رفع این موضوع می‌توانید روی یک رنگ (مانند قرمز) تأکید کنید تا روی لباس‌ها ظاهر شود یا یک پالت متنوع را انتخاب کنید. اگر به دنبال رنگی یکپارچه هستید، مطمئن شوید که لباس هایتان مکمل هم باشند. اگر پالت رنگی را برای لباس هایتان انتخاب می کنید، از انسجام آن اطمینان حاصل کنید. برای توجه ویژه به اعضای خانواده مانند نوزادان، رنگ های پر جنب و جوش یا الگوهای ظریف به خوبی جواب می دهند.

در استفاده از رنگ های خنثی اشتباه نکنید: اگرچه رنگ ها باعث ایجاد یک پارچگی در عکس های گروهی می شوند، اما رنگ های خنثی یک اثر تثبیت کننده ایجاد می کنند. تنوع رنگ بیش از حد می تواند توجه را از عکس منحرف کرده و تمرکز را از خانواده شما دور کند. اگر پس‌زمینه‌ای پر جنب و جوش را انتخاب می کنید، لباس‌های خنثی کریسمس تضاد مؤثری را ارائه می‌کنند.

در همان پالت رنگی بمانید: ایجاد تعادل رنگ مناسب در عکس شما بسیار مهم است. رنگ های بیش از حد می تواند منجر به درهم ریختگی بصری شود. با این حال، ترکیب ماهرانه ای از رنگ های خوب انتخاب شده، ظاهر شما را زیباتر می کنند. ایده های آسان لباس کریسمس را با پالت های مورد علاقه ما که در زیر مشخص شده است کشف کنید:

  • برای داشتن ظاهری سنتی تر کریسمس با نمای مدرن برجسته، به پالت های خاکی روی بیاورید. رنگ هایی مانند سبز جنگلی، زنگ زده و خرمایی به زیبایی در کنار هم قرار می گیرند.
  • برای زیبایی ملایم‌تر، می توانید از رنگ‌های خاموش استفاده کنید. آبی غبارآلود، رژگونه و مریم گلی در میان رنگ های سال 2023 بسیار مرسوم است. این لباس‌های خانوادگی شیک با رنگ‌های سفید و خاکستری روشن، در کنار پس‌زمینه‌ای برفی، خانواده شما را به سرزمین عجایب زمستانی منتقل می‌کنند.
  • برای داشتن فضایی زیبا، رنگ‌های جواهری بهترین گزینه برای لباس‌های عکس کریسمس هستند که هر چهره‌ای را برجسته می‌کنند. رنگ‌های غنی مانند شرابی، زرد طلایی و زمردی عمق زیادی به لباس‌های همه می‌بخشند.
  • برای داشتن فضایی جذاب و رویایی، سایه های آرایشی پاستلی ملایم مانند نعنایی، رژگونه و آبی روشن صحنه را کامل خواهند کرد.

ایده های الگو برای لباس های عکس کریسمس

در حالی که برخی ممکن است از استفاده از الگوها در لباس های خانوادگی کریسمس خود اجتناب کنند، اما باید به این موضوع اشاره کنیم که هیچ نیازی به ترس از آن نیست. فقط کافیست به سادگی مراقب پالت رنگ خود باشید و چند نفر از اعضای خانواده را برای پوشیدن الگوها تعیین کنید و در نهایت ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

الگوی گینگهام

الگوی Gingham یک انتخاب مطمئن برای الگوی لباس ها است، به خصوص زمانی که در قالب لباس های تعطیلات برای دختران جوان ظاهر شود. اگر به پوشیدن یک پالت سیاه و سفید خنثی (یا سیاه و کرم) علاقه دارید، گینگهام برای جلوگیری از ساده بودن چیزها، جذابیت بیشتری به شما می دهد.

شطرنجی

آیا چیزی جاودانه تر و نمادین تر از الگوی شطرنجی برای کریسمس وجود دارد؟ این طرح یکی از آن الگوهای نادری است که امکان ترکیب کردن و استفاده گسترده‌تر از لباس ها را فراهم می‌کند. بلیزرهای چهارخانه ای ظریف و کوچک در مقیاس کوچک را برای مردان در نظر بگیرید که با بوت های بزرگتر برای زنان همخوانی دارند. فقط مطمئن شوید که یک پالت رنگی محدود را برای این ترکیب حفظ کنید تا بتوانید پایبند به اصول اولیه آن باشید.

پیسلی کوچک

Paisley ممکن است یک انتخاب غیر متعارف برای عکس های کریسمس باشد، اما انتخابی بی انتهاست. با ادغام پیسلی در کراوات یا مربع جیب کسانی که کت و شلوار می پوشند، یک تصویر نیمه رسمی از خود به جای خواهند گذاشت. علاوه بر این، پیزلی به لباس های پارچه ابریشمی یا مخملی زنانه جذابیتی باورنکردنی می بخشد.

خالخالی

استفاده از جزئیات ظریفی مانند جوراب شلواری مشکی خال‌خالی، هدبندهایی با نقطه‌های کوچک برای نوزادان، یا لباس‌هایی با طرح‌های نقطه به تن می تواند تفاوتی چشم نواز رقم بزند.

نکاتی برای انتخاب الگوها

برای اینکه الگوها را با موفقیت در کمد لباس تعطیلات خود بگنجانید، سعی کنید تا این بایدها و نبایدها را دنبال کنید.

باید انجام دهید: به دنبال الگوهایی باشید که به‌طور نامحسوس رنگ‌های برجسته را در پالت رنگی وسیع‌تر شما ترکیب

نباید انجام دهید: الگوهای زیادی را در کمد لباس خود بگنجانید. اگر در الگوها تازه کار هستید، فقط به یکی بچسبید – برای میکسرهای الگوی پیشرفته، پیشنهاد می کنیم از دو الگو استفاده کنید تا از بهم ریختگی بصری چیزها جلوگیری کنید.

لباس های مناسب فضای داخلی

لباس‌های کریسمس برای استفاده در فضای داخلی اتاق انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به موارد مشابه دارند، زیرا نیازی نیست در حین عکس‌برداری به آب و هوای بیرون توجه کنید. یک نکته را باید در نظر داشت این است که مکان‌های عکاسی داخلی معمولاً رنگ‌ها، الگوها و بافت‌های بیشتری در پس‌زمینه دارند، بنابراین هنگام انتخاب پالت برای عکس‌های خانوادگی‌تان، حتماً به رنگ‌های مبلمان و دکوری که در مقابل آن عکس می‌گیرید فکر کنید.

در ادامه چند ایده لباس کریسمس برای عکاسی در فضای داخلی آورده شده است:

سعی کنید که پر زرق و برق باشید: دلیلی وجود ندارد که نتوانید برای عکس های داخل خانه، لباس مجلسی بپوشید. از آنجایی که می توانید دمای داخل را بهتر کنترل کنید، به سراغ لباس لوکسی بروید که امیدوار بودید در تمام فصل تعطیلات بپوشید. رویاهای روی جلد مجله مورد علاقه خود (یا عکس مورد علاقه کارداشیان-جنر در تعطیلات) را به کمک لباس های خود، این بار توسط خودتان خلق کنید.

کفش را فراموش نکنید: حتی اگر خانواده شما معمولاً به محض ورود به خانه، کفش‌های خود را در می آورند، بهتر است برای عکس تعطیلات خود از پاهای برهنه صرفنظر کنید. در صورتی که به هیچ وجه نمی توانید از کفش استفاده کنید، می توانید دمپایی‌های زیبا یا جوراب‌های طرح کریسمس را انتخاب کنید ولی در یر این صورت به این فکر کنید که چه کفشی با لباسی که می پوشید طبیعی به نظر می رسد.

استفاده از لوازم جانبی را به حداقل برسانید: قرار دادن روسری و یک عینک یک ظاهر نمادین برای عکس‌های کریسمس در فضای باز است، اما ممکن است در داخل خانه کمی اجباری به نظر برسد. پس از استفاده از آن ها تا حد امکان خودداری کنید.

لباس مناسب در فضای باز

وقتی نوبت به برنامه ریزی برای لباس های عکاسی در فضای باز می رسد، با فکر کردن به شرایط آب و هوایی که در آن عکس های خود را می گیرید، شروع کنید. انتخاب لباس مناسب با آب و هوا علاوه بر راحت نگه داشتن همه افراد در هنگام عکاسی، به طبیعی و بی دغدغه جلوه دادن عکس های شما کمک می کند.

برای ایده های لباس خانوادگی کریسمس در فضای باز می توانید لباس های کاربردی را برای لباس های عکس خانواده در فضای باز انتخاب کنید.

  • گرم نگه داشتن خود در خارج از منزل برای لبخند طبیعی ضروری است: هیچ کس وقتی در سرما به زور لبخند می زند خوب به نظر نمی رسد.
  • پارچه و سیلوئت خود را هوشمندانه انتخاب کنید: کفش های پاشنه بلند و ساتن بهترین انتخاب برای عکاسی در ساحل نیستند. درست همانطور که بهترین کت و شلوار شما ممکن است در عکسبرداری جنگلی نامناسب به نظر برسد.
  • از رنگ هایی که با محیط اطراف شما ترکیب می شود خودداری کنید: فضای بیرونی عالی می‌تواند به عنوان یک پس‌زمینه خیره‌کننده، به‌ویژه برای عکاسی کریسمس جنگلی باشد. اما آیا اگر همه شما یک سایه سبز بپوشید، خانواده شما با درختان یکی می شوند؟ حتماً خود را از محیط متمایز کنید تا چهره ها را در عکس نشان دهید.

موقعیت خود را به نمایش بگذارید

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در تمام فصول در هوای گرم زندگی می کنید، چرا آن را از طریق لباس های کریسمس روی کارت خود نشان ندهید؟ با عکس‌هایی از لباس‌های زیبای کریسمس که رنگ برنزه را به رخ می‌کشند، برای دوستان و خانواده‌تان در مناطق سردتر، آفتاب محیط زندگیتان بفرستید! از طرف دیگر، اگر در مکانی زندگی می کنید که هر زمستان برفی است، یک عکس خانوادگی با شلوار برفی و کت اسکی می تواند ایده عکاسی جشن کریسمس شما باشد.

همچنین اگر به دنبال افزودن اطلاعاتتان در زمینه لباس های کریسمسی هستید پیشنهاد می کنیم سری به مقاله انواع لباس کریسمس در گذر زمان در مجله ژیلمو بزنید.

استفاده صحیح از لوازم جانبی

افزودن اکسسوری ها به لباس های بیرونی راهی عالی برای تکمیل لباس های خانوادگی شماست. مجموعه های ساده تر را می توان با دستکش های جشن، جواهرات درخشان، کلاه های سرگرم کننده یا جلیقه های خز مصنوعی زیبا کرد. قطعات سرگرم کننده مانند پاپیون یا اکسسوری های مو با تم کریسمس نیز راهی عالی برای نشان دادن شخصیت خانواده شما هستند.

در واقع این اکسسوری ها هستند که می توانند خلق و خوی افراد را با حال و هوای کریسمسی موجود ترکیب کرده و با لباس های جذاب هر شخص جلوه ای خاص به عکس ها ببخشد. اگر نمیدانید که چه اکسسوری هایی می تواند برای یک عکس مناسب استفاده شود، لیست پایین کمک کننده شما خواهد بود.

  • روسری های کلاسیک
  • دستکش
  • کلاه معمولی
  • کلاه بیسبالی
  • کلاه بابانوئل
  • ریش بابانوئل
  • عینک آفتابی

سخن پایانی

داشتن یک عکس جذاب در کنار خانواده با ترکسی کردن البسه های مختلف می تواند جشن کریسمس هر خانواده ای را به یادماندنی کند، هدف ما از این مقاله راهنمایی کامل شما برای انتخاب هرچه صحیح تر الگو، رنگ و ساختار لباس های کریسمسیتان بود، امیدواریم که با مطالعه آن عکس هایی زیبا تر از هر زمان دیگری ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام