عینک های آفتابی زنانه ترند سال 2024

نوشته تحریریه ژیلمو

4 فروردین 1403

مد و استایل

0 نظر

عینک های آفتابی زنانه ترند سال 2024

جزر و مد ترند های عینک هرسال مانند یک آونگ می چرخد. یک سال، زمان درخشش عینک های خلبانانی است، در حالی که در سال بعدی، عین های مشابه خطوط ابرو ممکن است توجه افراد را به خود جلب کنند. وقتی وقتی به طور خاص در مورد سال 2024 صحبت می کنیم، زمان هیجان انگیزی برای ترندهای عینک آفتابی زنانه است.

اکسسوری‌های زنانه از رنگ‌های شاداب «آبی چرک» گرفته تا سیلوئت‌های مشکی شفاف، امسال ظاهری بسیار شیک پیدا کرده اند به گونه ای که با دیدن آن ها متوجه می شویم که همه ما طرفدار آن ها هستیم. بنابراین، بدون انتظار زیاد، اجازه دهید به سراغ بهترین عینک آفتابی زنانه در سال 2024 برویم! با مجله ژیلمو همراه باشید.

ترند فعلی عینک آفتابی زنانه

هر ساله ترند های متنوعی وارد بازار اکسسوری های مربوط به پوشاک به خصوص عینک آفتابی زنانه می شوند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیک

عینک های آفتابی الهام گرفته از دهه 90

جدیدترین مدهای شو روم و فرش قرمز ها گواهی بر این دارند که دهه 90، بار دیگر در سال 2024 به صنعت مد بازگشته اند! پس از گذشت چند دهه از مد بی‌نظیری که در آن دهه جهان تجربه کرد، که در آن آستین‌های حجیم، رنگ‌بندی شدید و لباس و استایل‌های آوانگارد معمول بودند، اکنون زمان آن فرا رسیده است که دوباره مینیمالیسم دهه 90 حاکم شود.

برندهای مختلف لوکس درجه یک، مانند Helmut Lang از اتریش، 16Arlington  از ایتالیا و.. با دوباره به  نمایش گذاشتن مد‌های دهه 1990 به آن ها ادای احترام می‌کنند. چنین ساختارهای ساده با خطوط تمیز و با لمس مدرنیزاسیون، چیزی است که سال 2024 به دنبال آن است.

چنین تاثیر مدی حتماً به عینک ها نیز می رسد و روند جایگزین قبلی عینک های حداقلی در شرف تبدیل شدن به یک پدیده اصلی است.

بنابراین، عینک‌های آفتابی رنگی مینیمال و در عین حال سرگردان دهه 90 یکی از ترندهای اصلی عینک آفتابی زنانه در سال 2024 است.

آنها جذابیت عجیبی دارند و به هر یک از لباس های شما اعتماد به نفس بی نظیری می بخشند. علاوه بر این، این واقعیت که این سایه ها در رنگ های ملایم و ظریف موجود هستند، لایه دیگری از مد و انسجام را به ظاهر شما القا می کند!

عینک آفتابی چشم گربه ای

روند الهام گرفتن از زمان های گذشته ادامه دارد، زیرا دومین مدل شیک ترین عینک آفتابی برای زنان، چشم های گربه ای معروف است. البته چشم های گربه ای یکی از ترند های بی پایان عینک های آفتابی می باشد.

تاریخچه فریم های چشم گربه ای بسیار جذاب است. جذابیت و محبوبیت آنها به دهه 1920 برمی گردد، زمانی که مادام آلتینا شیناسی می خواست عینکی بسازد که زیبایی و نیازهای صورت زنان را برآورده کند.

حالا در سال 2024 می توان گفت که عینک آفتابی چشم گربه ای یکی از پرطرفدارترین مدل های عینک آفتابی زنانه در این سال به شمار می رود است. با این حال، امسال، قاب های نمادین چشم گربه ای به چیزی مدرن تر و زیباتر تبدیل شده اند.

سایه‌های چشم گربه‌ای با سفارشی‌سازی‌ها، مانند گیره‌ها، شکل وشمایل منحصربه‌فرد و الگوهای معاصر، موفقیت بزرگ امسال هستند.  بهترین بخش این موضوع آن است که می توانید به راحتی و بدون زحمت به آنها حالت دهید و ست و استایل های بی نظیری خلق کنید.

عینک آفتابی پایدار

پایداری تأثیر عمده ای در دنیای عینک داشته است. و امسال، احساس سازگار با محیط زیست به سبک عینک آفتابی زنانه می رسد.

طبق مطالعه McKinsey، مصرف کنندگان اروپایی به طور فزاینده ای مایلند (بازیگران مد مسئولانه عمل کنند و تأثیرات اجتماعی و زیست محیطی کسب و کار خود را در نظر بگیرند) در یک نظرسنجی از 2000 نفر، مشخص شد که 67 درصد استفاده از مواد و مد پایدار را به عنوان یک عامل مهم خرید در نظر می گیرند.

در سال 2024، جهش پایداری به عرصه عینک‌ها می‌رسد و عینک آفتابی زنانه از مواد سازگار با محیط زیست، مانند چوب، استات و غیره، بسیار محبوب هستند. آنها جذابیت قدیمی و روستایی را به لباس‌های شما می‌بخشند و راهی آسان برای بازسازی ظاهر عینک شما هستند.

عینک آفتابی بزرگ زنانه

در طی یک الی دو سال گذشته لباس های کاربردی و محافظ بزرگ راه خود را به دنیای مد بالا باز کرده اند. عناصری مانند شلوار جین بگ با جیب های بزرگ در میان البسه ترند دنیا دیده می شود. بنابراین، برای تکمیل چنین سیلوئت های اغراق آمیزی، عینک های آفتابی بزرگ در همه جا جوانه می زنند.

عینک های آفتابی بزرگ، بدون شک، یک فشن کلاسیک همیشگی هستند. اما، امسال، جذابیت آنها 2 برابر به حداکثر می رسد. سایه‌های بزرگ زنانه با طرح‌های دو پل، جزئیات و طرح های منحصربه‌فرد، و شکل‌های متملق در حال ترند هستند. بهترین قسمت این ماجرا آن است که هر نوع عینکی مانند خلبانی، گرد، مربعی و غیره در یک سیلوئت بزرگ، برش را ایجاد می کند.

شیک ترین مدل های عینک آفتابی زنانه در سال 2024

می توان گفت بسیاری از اشکال عینک آفتابی زنانه مانند گرد، مستطیل، چشم گربه ای، خلبانی و غیره محبوب هستند. اما خب این واقعیت را نیز باید در نظر بگیریم که اشکال خاصی نز وجود دارند در فصول خاص بیشتر مورد تقاضا هستند. در سال 2024، شیک ترین اشکال عینک آفتابی برای زنان عبارتند از:

1- عینک آفتابی چشم گربه ای برای زنان

      همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، عینک های آفتابی چشم گربه ای با تزئینات منحصر به فرد و جزییات خاص، بسیار محبوب هستند. علاوه بر این، آنها یک شکل کالت-کلاسیک در دنیای عینک های زنانه هستند. عینک های آفتابی چشم گربه ای توسط افراد مشهور مختلف از مرلین مونرو گرفته تا بلا حدید استفاده می شود.

      می توان گفت امروزه هرگز زمان مناسبی برای سرمایه گذاری روی یک جفت عینک چشم گربه ای  نبوده است. برای تمام قرارهای برانچ و شام های شب شمع، آفتابگیرهای گربه ای پشت شما خواهند بود.

      2- عینک آفتابی مستطیلی زنانه

      یکی از شیک ترین و جذاب ترین اشکال عینک آفتابی زنانه در سال 2024 عینک آفتابی مستطیلی است. سلبریتی های مختلف درجه یک ، مانند کندال جنر، به دلیل ارادت دیرینه خود به آفتابی های مستطیل شکل شناخته شده اند.

      لبه‌های پهن بالایی و پایینی، لبه‌های زاویه‌دار و سطح متوسط، شکل‌های چهره، به‌ویژه صورت‌های گرد، صورت‌های مثلثی و موارد دیگر را صاف می‌کنند.

      3- عینک آفتابی گرد و بزرگ برای زنان

      در نهایت، عینک آفتابی گرد زنانه یکی دیگر از مدل های محبوب سال 2024 است. آنها جذابیت عجیبی دارند که مقاومت در برابر آن سخت است. بازگشت این عینک آفتابی زنانه گواهی بر این واقعیت است که مدهای قدیمی و الهام گرفته از دهه 90 در اوج دنیای سبک در سال 2024 قرار دارند.

      عینک آفتابی چه رنگی در سال 2024 مرسوم است؟

      وقتی صحبت از رنگ های عینک آفتابی به میان می آید مشکی یک انتخاب کلاسیک و همیشگی است. اما، امسال، رنگ های مختلف دیگر نیز در صدر جدول در مورد عینک آفتابی زنانه قرار دارند. Blue Crush رنگی است که این روزها همه را تحت تاثیر قرار داده است.

      از آخرین نمایش های J.W. اندرسون در لندن تا فندی در میلان، همه جا شاهد این رنگ آرامش بخش هستیم. و بدون شک، عینک‌های آفتابی آبی با رنگ‌های آرام و بی سر و ‌صدا نیز محبوبیت پیدا خواهند کرد.

      به همین ترتیب، با توجه به روند مد عروس Alt، عینک آفتابی زنانه سفید نیز امسال رواج پیدا کرده است. در واقع، عینک های آفتابگیرهای سفید یک قطعه جاودانه هستند، اما استقبال رایج آنها در سال جاری چندین برابر افزایش یافته است.

      در نهایت، رنگ سال 2024 پنتون، هلویی است. بنابراین، عینک آفتابی به رنگ هلویی خاموش توسط شیک ترین افراد مشهور و اینفلوئنسرهای مد تزئین می شود.

      سخن پایانی

      عینک آفتابی یک اکسسوری بی نظیر است که بدون شک می تواند شما را به یک فرد شیک پوش وجذاب تبدیل کند. اگر به اطراف نگاه کنید، خواهید دید که هر زمان که سلبریتی یا اینفلوئنسر مورد علاقه شما یک جفت عینک آفتابی زنانه مرسوم به کار می‌برد، تمام ساختار استیال او بدون زحمت و فورا تغییر می‌کند.

      خب می توان این گونه گفت که این توانایی و قدرت عینک آفتابی است. این قطعه محافظ در برابر آفتاب یک انتخاب بی نظیر برای تغییر بخشیدن اساسی به استایل شما به شمار می رود. امروز سعی کردیم تا در مجله ژیلمو با شما باشیم تا به طور دقیق مدل های ترند و جدید عینک آفتابی زنانه را بررسی کنیم. امیدواریم که مطالعه این مقاله بتواند به شما در انتخاب هرچه صحیح تر این اکسسوری جذاب کمک کند.

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانه دسته‌بندی‌ها سبد خرید 0 جستجو ورود/ثبت‌نام